Avui a estat el meu debut com a Guia i tot i que no ha estat malament crec que podia haver estat millor, en Jaume no s'ha queixat, però crec que tenia motius
Havíem quedat a les 8h i ja he arribat tard a les 8h07 i es que finalment no he agafat el metro i he fet escalfament fins a la zona :^^:
Quan queden 15min per la sortida ja amb els dorsals i cartell de Guia posat anem a escalfar una mica pel circuit sense més problemes que els bonys de la catifa del chip, que hauré d'estar atent a cada volta :^^:
Comencem la cursa sense massa problemes, però de seguida veig que anem una mica massa lent tot i que en Jaume diu que va bé i que està molt carregat de cames i bessons.
De seguida s'allarga el grup i podem còrrer a ritme sense problemes d'avançaments
El ritme comentat era 4:30-4:45 i més o menys es el que hem fet, però un ensurt en la tercera volta, no he vist que en Jaume s'ha tancat massa a la corva i a ensopegat amb una tanca :eyes: (m'he maleït per no haver-ho vist :grrrrrr: i després he donat gràcies que no hem anat a terra :beurk:) hem afluixat una mica per l'ensurt, però en Jaume m'ha dit que tot ok i hem continuat a ritme; finalment a la quarta volta hem fet la baixada caminant per veure aigua i després ja hem continuat fins al final, aturant el crono en
40:05 el que dona un ritme mitja de 4:45, per tant a la forquilla lenta
Agafem aire i esperem per la sortida de la milla :^^:
A la milla ja busquem posicions més avançades i es que aquí ja no hem de guardar forces :^^:
Sortim amb ganes, però ens hem refredat massa i les cames es noten pesades i ens costa agafar ritme :arf:
A poc a poc anem agafant ritme i podem tirar bé sense aglomeracions ni avançaments complicats :^^:
Arribant a la última recta ja decidim esprintar sense miraments :yipi: , aturant el crono en
6:43 el que dona un ritme mitja de 3:58, també crec que una mica a la forquilla lenta, però...
Deixo els dos temps de pas i els tracks perquè critiqueu:
5 milles -
www.strava.com/activities/555019434
la milla -
www.strava.com/activities/555019431
Salut!
Jordi