Bona nit!
Avui he fet una cursa molt especial i que recordaré sempre a Mercabarna :^^: Primer de tot, una cursa molt curiosa… no coneixia mercabarna, i córrer per allí dins i per ses naus, sa veritat és que és peculiar… :yes:
Sa veritat és que no anava amb cap intenció obscura més enllà de fer sa cursa en un temps raonable pes meu nivell en es voltants de 55'… fins que he coincidit amb en
Vicenç! :love: Hem pres sa sortida de sa cursa junts i ja l'hem feta tota junts fins es final. Abans de sortir hem comentat que aquesta cursa era plana i favorable per fer un bon temps, però jo no pensava en cap moment en res que tengués a veure amb es concepte "marca", sobretot tenint en compte ses alçades de temporada en què estam… però bé, una cosa ha portat a s'altre, i hem intentat provar-ho. En
Vicenç hauria pogut tirar molt més i fer un millor temps, però m'ha acompanyat i m'ha ajudat moltíssim… sa veritat és que lo millor d'avui és s'experienci de companyerisme i de sentir-me molt i molt ben ajudat… m'has portat en volandes en tot moment
Vicenç :^^:
Hem sortit bastant fort i hem començat a passar bastants corredors des des principi. Normalment, solc ser força prudent i no arriscar gaire… però avui he deixat endur-me pes cor i sa rauxa d'en
Vicenç, i què caram! Provem-ho! I si petam, petam amb totes ses conseqüencis!

Sa primer volta molt bé, però sa segona ja anava esbufegant força i pensava que hauria de deixar-ho estar (bé, "deixar-ho estar" no és realment s'expressió adequada perquè en cap moment, ni tant sols durant sa cursa m'havia plantejat fer marca… però sí intentar apropar-m'hi)… tot i això, hem sabut regular força i hem fet sa segona volta uns 14" segons més ràpida que sa primera encara, i amb molt bones sensacions, i esprintant as final, on es últims 200 m sí que m'he adonat que ses opcions de rebaixar es temps eren molt reals, i he esprintat lo que he pogut :yes:
As final he entrat en un temps de
48'01"
de manera que avui he fet MMP en 10K després d'un any i mig sense rebaixar marca, en una llarga travessa pes desert… i avui he baixat sa marca en 10 km en 14", de manera que no podria estar més content… :yipi:
I res, això, no oblidaré mai s'abraç en es que mos hem fos avui després de s'arribada
Vicenç… ha set una experienci molt i molt polida, me'n recordaré sempre! :smile:
I lo millor, com a cada cursa, trobar-me amb totes i tots valtros… :^^:
Una abraçada molt grossa!! Mos veim a Puigcerdà! :yes:
Salut i km!!!