Dublin. Mitja marató / 10km. Rock and roll

Dublin. Mitja marató / 10km. Rock and roll

23 Ago 2017 10:43 #1 per Dani (Associat/da)
A toro passat faig crònica i una mica d'explicació d'aquesta cursa, per si algún any algú s'anima.

Aquesta cursa forma part de les curses Run Rock and roll, curses de maratons, mitges,10km, etc. La marató de Madrid hi forma part.

http://www.runrocknroll.com/

En el cas de Dublin, constaba de mitja marató i 10km. I el dia anterior de 5km. En el meu cas, em vaig apuntar a 10km. Sort perquè la fascitis no m'hagués permés fer més.

La fira del corredor es fa en un institut, en un tercer pis. Tot molt ràpid i bé. Els alumnes com a voluntaris, fins i tot una exposició de treballs de fi de curs suposo que de la branca científica super interessant. Doncs res, et donen una samarreta molt xula i pitrall amb xip.

La cursa per temes logístics és complicada. Surt d'un extrem de la ciutat (a 50 metres del nostre hotel, un luxe sortir canviat) i acaba en un parc enorme a uns 6-7 km. Els seguidors han de marxar abans o quedar en un punt central. Cursa planera amb dos pujades curtes i dures. La de 10km gairebé 100% urbana. Tot i que passa pel mig del Museu Art contemporani fent un recorregut amb unes esses molt curioses.
La meva idea era seguir la llebre de 45' Tot i estar al calaix teòricament de sub40 els primers 200 metres un tap impresionant però per sort en un moment, es fan dos carrils, un de ràpids i un de no tant. Atrapo la llebre i tiro endavant, i passo km1 massa ràpid, sobre 4.20. Oju Dani... Per davant la llebre més ràpida de totes, la de 1h30 i la segueixo a la distància. A partir d'aquí tota la cursa entre 50-200 metres. Al km9.7 els del 10 ens desviem per entrar al parc i arribada. Molt poca gent a l'arribada i sembla una cursa en familia. Et donen una medalla super guapa. Aquí la gent s'ho pren super tranquil. Fent 42.26 entro el #50 de 2200 aprox. A la mitja si hi ha molt més nivell. Es guanya amb 35 baixos... Si hi ha algun correcat que vulgui una victoria... ja sap, :cheer:

La mitja segueix per el parc, o sigui 11km dintre el parc, ja us podeu imaginar lo gran que és. I acaba encara més lluny !

Una gran experiència i una organització espectacular. Per exemple, a la sortida uns 200 lavabos ! i 14 calaixos.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2017 15:47 #2 per jaume86 (Associat/da)
Bona crònica Dani!! Moltes organitzacions de curses haurien d'aprendre del que es fa en altres països

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.