Una gran descoberta aquesta cursa.
Les bones opinions que havia sentit són més que merescudes, amb un tracte exquisit amb tothom. Cap cua, bossa plena de detalls, serveis per tot arreu, bons avituallaments, voluntaris molt amables, dutxes, vestidors, guardarropia, llebres, guarderia, entrepans amb unes butifarres molt bones, brou, cursa solidària amb un xec de 8000€ per a ajudar a la investigació del càncer de ronyó, ben mesurada ....
Jaume, doncs si hem sigut pocs correcats, no hem arribat a la desena, però avui ha sigut un dia amb unes quantes opcions i la gent es dispersa.
En quan a la meva cursa, la idea ha sigut apropar-me els 42, però fent el cafè ja m'ha dit l'amic Jauteras que el perfil penalitza sobre un minut aproximadament respecte a una plana i he sortit conservador per a intentar fer la segona volta més ràpida. Així que després d'escalfar i conèixer in situ el km 1/6 ja he vist que no calia sortir a tope doncs de seguida ens trobem una bona rampa curta que et pot marcar la resta de cursa. Quina sorpresa la meva al fer un tram de la Mitja de Granollers al mig del recorregut.
Les dues segones parts de les voltes són favorables així que és qüestió de regular en les pujades i augmentar el ritme a les baixades. Al final content amb el meu rendiment 43:06 (21:36/21:30).
Si puc en el futur, tornaré.
4 el km us felicito doncs teniu una gran cursa.