9ena Cursa Sant Josep Figueres - 18/03/18

9ena Cursa Sant Josep Figueres - 18/03/18

11 Mar 2018 19:05 #1 per jblasco (Associat/da)
El próxim diumenge és celebra a Figueres la 9ena Cursa de Sant Josep

Per el que he vist aquest any han modificat una mica el circuit, hi ha l’opció de fer 5kms( 1 volta) o 10kms (dos voltes)

http://amicsdesantjosep.cat/cursa-urbana/

El preu de la inscripció són 12€

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2018 12:00 - 20 Mar 2018 12:01 #2 per Hansi (Associat/da)
Ei, Jaume, no havia vist el fil! Allà vaig estar, i encantat de conèixer-te :great: . També ens vam trobar, com fem gairebé cada any, amb en DION, en Francesc Pous i l'excel·lent i atent organitzador Jaume Baraut. Aquestes converses pre i post cursa amb vosaltres són molt agradables i em fan encara més amena la matinal, abans de passar per casa de la meva família materna a visitar-los.

Una cursa amb ambient casolà, aquest any crec que vam ser menys de 200 als 10 km, però el tracte al corredor va ser tan bo com sempre, amb tota mena d'atencions, avituallaments i sorteig d'obsequis :woohoo: :woohoo: . Sortint de la meva lesió, vaig fer el que vaig poder, però el cos encara no em rutlla massa a ritmes ràpids. Tot i així, també estic content de com em va anar atlèticament. A esperar que l'any que ve hi puguem tornar! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2018 14:16 #3 per jblasco (Associat/da)
Igualment Hansi, encantat de coneixer-te al igual que a en Dion, amb en Francesc Pous ja havia coincidit que alguna altre cursa

Com be dius cursa amb ambient casolà, tot i ser de Figueres era el primer cop que la corria, tot i que per on varem passar solc entranar-hi força

El tracte al corredor genial, a la cursa de 10kms debiem ser uns 200 corredors, el temps tambe va acompanyar força

La meva cursa em va sortir segon els que tenia planteja i la vaig acabar amb 55minuts

Ara a continuar entrenant i començar a preparar la Mitja Marató d’Empúries el 29d’Abril

Please Entra or Crear compte to join the conversation.