Cursa Mercabarna, 07/10/2018

Cursa Mercabarna, 07/10/2018

07 Oct 2018 19:10 #1 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics, obro aquest fil per deixar unes FOTOS que hem fet el Fernando Yika i jo aquest matí a Mercabarna.
Espero que os agradi. ;)

photos.app.goo.gl/9mTjuZxM84eCjEfcA

photos.app.goo.gl/HHmFqTd4hzRwVEiL7

photos.app.goo.gl/xbYHAmishvRXZJ1B9

photos.app.goo.gl/ijNSYCmM2gSC4K2u7

photos.app.goo.gl/LnsoCvrR5NuPuDRM6

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2018 10:16 #2 per oroig (Visitant)
Gràcies per les fotografies! :great:

Per comentar una mica la cursa, primera vegada que la feia i em va sorprendre gratament. Molt fàcil arribar-hi en transport públic des del centre de Barcelona, molt bon ambient pre sortida, bona hora per començar a córrer (començar una cursa a les 11 és un luxe pels que no ens agrada llevar-nos d'hora :)), recollida de dorsal el mateix dia molt eficient i el mateix al recollir la bossa del corredor (espectacular plena de fruita) al acabar la cursa.

L'únic punt així no tant positiu era la cua per anar a buscar l'apat solidari al final. No se si debia ser una mitja hora d'espera però era bastant llarga i vaig decidir marxar a casa.

El circuit molt bo, tot pla, només un parell de revolts de 180 graus. Entrar per dins les naus éstà bastant bé, potser la primera és un pel justa ja que és al cap de res de la sortida i hi ha molta gent encara.

I la meva cursa, de mes a menys fent figa clarament a la segona volta. 45:36 per començar la temporada.

MMP
10k: 43:13 (Correbarri 2012)
Mitja: 1:44:08 (Barcelona 2018)
Marató: 04:20:54 (BCN 2012)

Perfil Strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats