La Sansi 14 de Viladecans de 5 i 10km 12/12/21

La Sansi 14 de Viladecans de 5 i 10km 12/12/21

19 Des 2021 22:18 #21 per joseluisblanco (Associat/da)
Jordiferras per la teva informació errades com les que dius passen a totes les "cases" y en el cas de les llebres de Corredors.cat no sol passar pero algun cop ens hem trobat!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2021 23:24 #22 per amic (Associat/da)
Hola companys, fa moltíssim que no comento res al fòrum.
Però després de llegir la resposta de Jose Luis Blanco als comentaris del Xarlie no em puc aguantar.
Hola Jose Luis deixa comentar-te alguna cosa.
Una mica d'humilitat per acceptar comentaris i critiques sí que et cal. Quan organitzes esdeveniments doncs hi estàs exposat i cal saber acceptar-les.
Comentaris com el que has fet "suposo que com no era correcat va bé deixar-los mal"
sobren.
A Corredors
no ens dediquem a criticar les altres llebres.
Intentem fer-ho el millor possible i acceptem totes les critiques que sens dubte ens ajuden a millorar.
Tu no milloraràs mai amb aquesta actitud per moltes curses que puguis organitzar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2021 11:16 #23 per RugbyMan (Associat/da)

joseluisblanco va escriure: Queixar-se per que una llebre va passar a 4’15 el 1er km i no a 4’25-4’30 i a priori totes les altres bé (la de 40 va sortir darrera per culpa meva), suposo que com no era correcat va bé deixar-les malament, llebres amb aquest errors de càlculs passa a tothom.


No vull entrar en polèmiques i crec que el meu post era bastant constructiu (crec que ets a l'unic al cual no has comentat res jejejejejejeje). Però comentaris com aquest no van bé a ningú.

Només puntualitzar 2 coses dels teus comentaris:

1.- Entrega de pitrals. Diumenge al arribar a la cursa te’n adones que es poden recollir el mateix dia a la sortida. Però no recordo haver-ho vist a la web. Igual aquí si va faltar una mica d'informació

2.- Tema llebres. Els companys de TMB (per que son companys ja que ens uneix la mateixa passió per córrer i alguns també son associats de Corredors.Cat) ho van fer lo millor que van poder. Els comentaris que hem posat aquí com a corredors/usuaris d'un servei en cursa es per ajudar i evitar aquests errors per part de l'organització en properes curses. I aquí es tasca teva fer-li arribar aquests comentaris (tot i que alguns ja els hi hem fet arribar per privat ja que en coneixem a uns quants) i minimitzar les errades en properes curses.

Que tinguis un bon dia Jose Luis i si no ens veiem, Bon Nadal

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2021 12:53 #24 per HALCON MILENARIO (Visitant)
El Sr. José Luis Blanco es muy sensible a las observaciones positivas de sus Cursas, a mí me quedo muy claro hace unos años con una opinión mía de sus Cursas, lo que provocó no ir a ninguna de sus Cursas.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2021 13:27 #25 per XarlieOne1 (Associat/da)
Sr. Blanco...com que m´ha citat directament, em permeto respondre...
Potser no ens hem aclarit...vosté porta un historial atlètic que jo , per bé o per malament, mai tindré...però precisament com que dec ser molt novatu, potser no he entés el funcionament d´aquest foro.

Crec jo que aquí ens reunim moltes persones que tenim amor per aquest esport per comentar les nostres experiències a les curses que participem. Per això la meva crítica era totalment subjectiva i no possar el dit a l´ull a ningú.

De totes maneres, si que crec que hi ha coses que es poden comentar de la seva resposta....respecte la recollida de dorsals, no crec que l´informació que es va donar fos la més adequada, ja que si no m´equivoco, fins última hora no va quedar explícit a la web que es podria recollir el mateix diumenge...

Respecte als calaixos, jo crec que els corredors no som ningú per recriminar a altres companys a on es possen i a on surten...si més no, en temps de Covid, aquesta és una part que normalment controla l´organitizació. Jo vaig veure gent entrant per tot arreu....

Del tema sortida i recorregut..per suposat que sabia que era així...només expressava el que havia estat un inconvenient per a mi....i una posible sol·lució....que per vosté pot ser o no vàlida....

Crec que el tema de l´avituallament es comenta sol amb la seva resposta...dos taules per a 600..on a més havies de separar-te del recorregut...jo , particularment, no ho havia vist mai....però jo sóc un novatu.

Del tema de llebres no diré res més perquè crec que ja ho han explicat degudament els companys...només informar-l´hi que jo no tinc cap guany ni cap sensibilitat especial amb el tema de les llebres...aprecio la seva feina ja que més d´un cop les he utilitzades..i sé el dificil que és clavar ritmes. Quan corro, no distingeixo entre llebres correcats o no...sino companys que ajuden.

Del tema de marketing, crec que vosté sol s´ha contestat....no entenc la referència aquí dels dorsals de Masnou...o les referències als èxits d´altres curses seves...personalment, li desitjo que les seves curses vagin molt bé....quan més oferta hi hagi més disfrutarem els corredors amateurs com jo... això sí, amb tot el respecte, i més encara després de la seva resposta ....jo no correré cap de les seves curses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2021 22:57 - 21 Des 2021 22:57 #26 per fandes (Associat/da)
Crec que un organitzador mai ha de fer de menys a qui li comenta aspectes positius o negatius de les seves curses. Siguin comentaris constructius o més desafortunats. I vosté JLB ho fa al 99% dels casos.

Desitjo que per 2022 els Reis li portin un percentatge molt més alt d'escolta :), perquè com bé diu ha assumit molta importància com a organitzador de curses, però encara en tindria més (o almenys més amor per la gent que les corre i li fa propostes sense cap maldat).

Salut i kms!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2021 15:08 #27 per grampy (Associat/da)
Jo no sé de què us queixeu, això amb l'amic JLB sempre ha sigut així ,però com érem les seves llebres semblava que no es podia criticar res...i si ho feies a sobre eres el dolent. Sigui com sigui, li agradi o no al JLB, totes les crítiques passades i espero que les futures li han servit per millorar les seves curses, perquè al final poc o molt ha fet cas de les crítiques, i això ha sigut bo per a tots, també s'ha de dir que les formes de l'amic sempre han sigut aquestes de què ell mai fa res dolent, no s'equivoca. Tot és perfecte, soc genial,etc.....es veu que em això no hi ha res a fer.
Som lliures d'anar a les curses que vulguem i també de criticar si veiem alguna cosa que no esta bé per intentar que no passin, li agradi o no a l'organitzador, avui en dia tenim molts llocs per fer ho.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.