Com sempre una cursa mooooolt divertida la de Poblesec. Que com bé dieu té el handicap de la sortida, tan bonica com perillosa. Afortunadament em consta que la majoria l'hem abordat amb paciència i que no hi ha hagut cap caiguda.
Molt content de tornar a una foto correcat, encara que avui anés d'incògnit! A molts feia mesos que no us veia. És un plaer llegir com us ha anat (amb alguns vaig poder-ho "platicar" en directe a l'acabar), però
el protagonisme se l'endú el Ramon_B! Una efemèride així mostra una gran persistència, tan de bo et veiem celebrar la 800 en un futur no massa llunyà!
Pel que fa a la cursa, l'entrenador m'ha demanat que segueixi corrent a l'estiu però baixant el pistó. I això he fet, la consigna era córrer a 160 pulsacions la primera volta, 165 la segona i 170 la tercera. Sí
aprofitant que estava el circuit tancat no m'he parat als 5k, sinó que he allargat als 7,5k i així estava a prop dels 30 minuts de tempo que deia el pla.
L'execució ha estat prou adequada, tot i que els primers kms amb la pluja he sortit massa prudent:
1️⃣ 151 💗 9m55s
2️⃣ 166 💗 9m28s (cursa 19m23s)
3️⃣ 170 💗 9m22s (entrenament 28m45s)
Llegint que aneu tants a les Santes, vejam si s'anima la Ther i vinc per allà a animar-vos!