La Sansi 17 Viladecans 08/12/24 5km

La Sansi 17 Viladecans 08/12/24 5km

27 Nov 2024 23:26 #1 per joseluisblanco (Associat/da)
La Sansi Viladecans de 5 quilòmetres amb sortida i arribada al Parc de la Marina.

La cursa es disputarà el proper diumenge 8 de desembre a les 10.30h i tot i que es una cursa de caràcter popular, també serà campionat de Catalunya de 5 km ruta absolut i Màster.

Després dels 5 quilòmetres es disputaran les curses infantils, amb medalla per tots els participants.

A la matinal s'esperen més de 1.200 inscrits.

La primera cursa de la Sansi es va organitzar a Lloret de Mar el 2007, juntament amb les tres edicions posteriors. Posteriorment, es va traslladar a Viladecans, on aquesta serà la seva edició número 13. La prova de caràcter popular es caracteritza per tenir un dels circuits més ràpids en aquesta distància.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2024 23:24 #2 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Avui he estat participant en aquesta cursa. Ha estat la meva quarta participació a Viladecans, però les tres anteriors vaig córrer els 10km; també vaig córrer les tres primeres edicions de la Sansi quan es feien a Lloret de Mar, ja fa uns quants anys.

El dia ha sortit fresquet i amb vent, però no ha bufat amb tanta força com ahir a la tarda nit. De totes maneres, en algun lloc del circuit molestava una mica per córrer.

El meu objectiu era baixar dels 23 minuts (com el dijous a Sant Andreu) i intentar fer marca personal en 5km homologats, però m'he quedat a 20 segons :unsure: . Guardarem l'objectiu per un altre dia que no faci tant vent, pot ser el 26 a Masnou, però encara no ho tinc decidit, ja que, la cursa de Rodant pel riu Ripoll m'agrada molt i es celebra el mateix dia.

Avui també hem coincidit un bon grapat de companys i companyes :clap: :clap: :clap: . A veure si us animeu a fer la crònica ;) .

Us deixo el link de les fotos que ha fet el carlescat. :clap: :clap: :clap:

photos.app.goo.gl/nMbufwdjFNnNSB4C9

El pròxim diumenge a la Sagrera

Molta salut a totes i tots.:great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats