45a Cursa de Sant Andreu 6/12/24

45a Cursa de Sant Andreu 6/12/24

06 Des 2024 23:53 #1 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Obro el fil, malgrat que la cursa ja s'ha corregut aquest matí, per publicar els links de les fotos que han fet els nostres companys carlescat i el David de blogmaldito. Com sempre, grans reportatges. Moltes gràcies, companys :clap: :clap: :clap: .

photos.app.goo.gl/3e7MVuvJnwSMCc4L9

blogmaldito.com/2024/12/06/fotos-clasifi...nt-andreu-barcelona/

És una cursa que l'he corregut moltes vegades, la tinc a tocar de casa, però aquest no és l'únic motiu. És una cursa que enganxa perquè és molt de barri, et trobes a molts veïns participant i amb ganes de passar-ho bé. També és una cursa que té molts addictes, la prova és que érem un bon grapat de companys i companyes. Encantat de saludar-vos.

Molta salut a tots i totes :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2024 15:13 #2 per Raimon (Associat/da)
Moltes gràcies Vladi!

08 Des 2024 07:33 #3 per fandes (Associat/da)
Subscric les paraules del Vladi! De fet enguany m'ha fet molta il·lusió tornar-hi, crec que és de les primeres curses en 4 anys que podem córrer la Ther i el menda a la vegada. Això és gràcies a tenir la família a la vora!

Content, encara que sense poder-me exprèmer de valent (16m48s) en aquesta edició. I és que m'ha fet vertigen seguir el primer grup (s'ha guanyat amb 15 minuts baixets, i no sé fins on hagués pogut aguantar així) i els que venien immediatament darrera anaven 3-4s/km més lents... Així que ha tocat cursa en solitari arreplegant tres corredors en el procés que havien estat més valents que jo.

Avui hi havia tants fotògrafs a Sant Andreu que semblava la catifa vermella dels Oscar! Gràcies a tots ells. I espero que la bona colla de correcats que hi havia ho hagueu passat genial! De les edicions que he corregut l'he notat com una de les més "caluroses".

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats