M'han passat gairebé dues setmanes i no he fet crònica!
Era la meva prinera participació a Pallejà i em vaig emportar molt bon sabor de boca, malgrat la calor que va perjudicar molt el rendiment atlètic.
Em va agradar molt l'organització, casolana i propera als corredors/es, i alhora metòdica i escrupolosa, tot molt ben disposat. La sensació, que tot era acollidor i sense nerviosismes ni aglomeracions. D'obsequis, un buf i una samarreta amb un disseny que m'agrada i sense publicitats, a diferència de moltes altres que un pensa que és una samarreta més de les mil que té.
Durant la cursa vaig provar de trobar el ritme que podia portar durant 10 km, exigint-me malgrat que l'onada de calor persistent no convidava a intentar-ho. Situat des de l'inici una miqueta per davant del Marc, llebre de 42' (va fer molt bona feina), vaig aguantar a ritme fins poc després del km 8, que vaig notar que ja no tenia energia, em va passar el Marc i vaig acabar uns segons per sobre de 42'.
Una de les alegries del dia va ser compartir amb el Vladi la seva cursa 500 i el seu aniversari, i poder-lo felicitar en persona per totes dues coses. Altres alegries van ser les converses amb companys/es correcats, gaudint de la síndria i la beguda per rehidratar-nos després de l'esforç.
En definitiva, que Pallejà em va agradar i em té convençut de tornar-hi en futures edicions, per molt que en aquesta data la calor sigui tòrrida i no vingui de gust fer 10 km amb exigència.