La Cursa per la igualtat de Bigues i Riells (Dissabte 7/03/2026 11:00)

La Cursa per la igualtat de Bigues i Riells (Dissabte 7/03/2026 11:00)

01 Mar 2026 19:15 #1 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Aquestes setmanes he buscat curses una mica diferents de les que normalment faig. Són curses mixtes, asfalt i camins de terra.
Avui he corregut la de l'Orelleta a Castellnou de Seana de 10 km (60% terra+40% asfalt). No vaig obrir fil perquè la vaig descobrir tard i em vaig inscriure l'últim dia.

La que us proposo ara és la cursa per la igualtat de Bigues i Riells. És per al proper dissabte i es fa la inscripció per Championchip (5€).

És una cursa de 8 km aproximats amb un desnivell positiu de 220 m, 85% per camins de terra i 15% asfalt. Pel que veig a la web és una cursa preparada amb molt carinyo i amb bons detalls. També hi ha una cursa infantil a les 10h.

Podeu trobar més informació a
www.biguesiriells.cat/ca/actualitat-2/no...sa-igualtat-1881.htm




Salut :great: :great: :great:
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2026 22:12 #2 per Vladi (Associat/da)
Cursa feta!

Bon matí per córrer a Bigues i Riells. Hem tingut molta sort amb el temps perquè després d'un divendres molt plujós ha sortit un matí amb força sol, bona temperatura i sense vent. Ideal per gaudir d'una cursa per un entorn molt maco, diferent de la major part de curses que faig habitualment.

Ha estat la primera edició, però, en general, l'organització ha estat força bona. Un avituallament post cursa molt bo amb entrepà de botifarra, fruita, aigua, beguda.

Jo el que milloraria és la informació que es va donar a la web de l'Ajuntament de Bigues i Riells. El reglament no explicava el tipus de cursa que ens hem trobat. A la sortida tothom es preguntava com seria el circuit perquè únicament s'informava de 8km amb 220 m positius i 85% per terra i 15% asfalt.

La realitat ha estat molt diferent. La distància ha sortit gairebé de 10km :whistle: i amb un desnivell de 273 m positius. La part de terra era per camins i per corriols en molt mal estat per les pluges i força complicats :coldsweat: . Les baixades molt tècniques i, amb el fang, forces perilloses pels que som asfalteros . Crec que de tot això calia informar a la web.

De totes maneres, com he sobreviscut :joy: sense lesionar-me, me l'he passat molt bé. Quan he vist com era me l'he pres com un bon entrenament. Va bé fer curses diferents.

La meva admiració als que sou més de curses de muntanya. :clap: :clap: :muscle: :muscle:

La setmana que ve a Vilanova del Camí. També és mixta (asfalt 4,5k + 5,5k terra) i durilla, però molt menys que la d'avui.

Molta salut, companys i companyes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats