44è Cros Popular 11 de setembre Santa Coloma de Cervelló - 9:00 h

44è Cros Popular 11 de setembre Santa Coloma de Cervelló - 9:00 h

01 Set 2026 22:29 #1 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Aquí us deixo la informació d'una cursa que vaig fer en el 2009. Recordo que em va agradar molt, però per diverses raons no l'havia tornat a fer. Aquest any per intentar fer alguna cosa diferent m'he tornat a inscriure.

És una cursa de 5 km mixta asfalt-camins de terra, però és un recorregut força fàcil malgrat que es digui cros. També hi ha una caminada per als majors de 65 anys i curses infantils.

Un dels seus atractius és que la cursa de 5 km passa per la colònia Güell.

Aquí us deixo l'enllaç on trobareu tota la informació i la drecera per fer les inscripcions.

www.santacolomadecervello.cat/cros/cros-popular-11-de-setembre

A veure si ens trobem alguns correcats.

Molta salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2026 13:21 - 02 Set 2026 13:22 #2 per TtX (Associat/da)
Ostres Vladi els 2 darrers anys he anat… però aquest torno a Térmens. Això sí la distància justeja i fàcil fàcil no és pk inicies la cursa en pujada, després per terra fas una bona baixada però has de vigilar de no ensopegar i després com dius la Colònia per acabar en pujada per arribar al mateix punt de sortida. Cursa recomenable

02 Set 2026 16:12 #3 per Vladi (Associat/da)
Ostres, TtX, no la recordo tan durilla, però clar la vaig fer fa disset anys i la memòria ... :whistle:

Intentaré anar amb compte a la baixada, no passi com a La Garriga :whistle: . Potser porto casc :laughing: .

També vaig pensar en la de Térmens, però em va tirar enrere que és una mica lluny i no tenia ganes de fer tants quilòmetres en cotxe. Aquesta també té molt bona pinta. Espero que et vagi molt bé.

Gràcies, company :great: :great: :great:

02 Set 2026 17:14 #4 per TtX (Associat/da)

02 Set 2026 18:36 #5 per Vladi (Associat/da)
Gràcies :great: :great: :great:

11 Set 2026 18:59 #6 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Cursa feta! Avui dia perfecte per córrer, una temperatura ideal d'uns 19 °C. Com ja havia comentat, des del 2009 que no la feia, i m'ha tornat a agradar molt. Un ambient molt maco, sobretot a la plaça de sortida/meta, però també durant tot el recorregut. Passa pels carrers de la Colònia Güell on els veïns i veïnes han sortit a la porta de les cases per anar animant.

Ara, el recorregut era completament diferent de l'antic. Jo el recordava amb un perfil força suau i l'actual és molt durillo. Ja m'havia avisat el TtX i també alguns coneguts que m'he trobat avui.

Els dos primers quilòmetres són en pujada i, sobretot, el primer molt dur, amb dues rampes llargues amb un pendent molt fort. Del 2 al 3,7 forta baixada per camí de terra (cal prudència!, almenys els que ja tenim una edat ... :joy: ). I a tornar a pujar gairebé fins a meta, amb uns últims 600 metres duríssims. Total 5,3 km amb 111 m desnivell positiu.

Personalment, supercontent, tercer categoria :party: màster +60 anys. Els que no estem acostumats a pujar a un podi ens fa molta il·lusió :) .

La següent, la Mercè. :muscle: :muscle: :muscle:

Molta salut a tots i totes. :great: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats