Ofertes i saldos

Ofertes i saldos

16 Gen 2009 20:44 #81 per grampy (Associat/da)

Pirata, si que estan en el sector "car" dintre del mon de les bambes, pero hi han mes cares encara. D'altra banda, aquestes precisament tenen un motiu per ser mes cares que les altres. Estan disenyades, com a minim, per a pesos pesats com jo. La gent que pasem dels 80 kg, tenim poc on escollir sense que ens averiem, i hem d'anar a buscar aquelles sabatotes, que porten totes les amortiguacions "habidas y por haber" (tot i que aquesta no es excesivament tova a la part devantera, pero per la meva velocitat i tipus de petjada al correr, em sobra) i aixo fa que a mes siguin molt pesades. Per aixo quan faig curses llargues, al final ja van soletes per inercia i no he d'esforzar-me tant  :rofl:


ho veus com aixo hauria de ser doping,fernando alonso encara no ha provat el "kerch" aquest famos i en krlos ja fa temps que ho fa servir  :whistle:

has mirat aquesta casa americana,en podeu dir si val la pena demanarles?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2009 21:07 #82 per krlos (Associat/da)
Grampy, jo es una de les que vaig mirar aquest nadal perque volia comprar-les per internet. No et puc dir si son una bona botiga o no, el que si que t'aconsello es que vagis a un decarton i et provis les sabatilles per anar sobre segur amb el numero que t'interesa.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2009 23:56 #83 per (Visitant)
Al ebay les Nimbus X les acabo de perdre per 68 euros. He vist unes altres Nimbus a ebay per 90 euros.Esperarem, fa temps que hi vaig al darrera i sempre s´escapen. De moment anem fent amb les Rider11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2009 23:25 #84 per sergi31 (Visitant)
Holaaa! jo m'acabo de comprar les asics gel nimbus 10, avui mateix al decathlon per 105 euros. Es la primera vegada que corro amb una altre marca, sempre amb nike i no es que estigui descontent, al contrari, pero hem venia de gust probar les asics. L'unic defecte que penso que tenen les nike es la amortiguacio, que es desgasta bastant rapid i en alguns casos la camara es rebenta, encara que a mi no m'ha passat mai. A veure si no m'haig de arrepentir d'haver canviat de marca!! ajajaj. Dema les provo sens falta!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2009 08:41 #85 per piltrafillas (Associat/da)

Si trobes les Cumulus, que tambe m'interesen, fes-m'ho saber

Bon dia krlos!
Per si encara tinteressa, al final he comprat les Cumulus al Bikila per 110€ (-15€ sumant la inscripcio dun amic a la mitja de barcelona :P)
Al Ashi sports les tenen per 100€ pero no tenien el meu numero...

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2009 13:34 #86 per ancho (Visitant)
ASICS TRABUCCO de la temporada passada (franjes vermelles en lloc de grogues) al DECATHLON de Vila-Seca per 53€ (en quedaven poques, pero hi havíen unes de la meva talla, així que me les he endudes! :glasses:

Generalment, cada any als DECATHLON fan una liquidació bastant béstia de les TRABUCCO 'antemodífiques'.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2009 22:59 #87 per tonivet (Associat/da)
Al Decarton de Badalona queden parells del 41 fins al 44 de NB 1062 (blaves) a 70 euritos. Jo ja en tinc unes, sino espabileu m'hen compraré unes altres :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2009 21:53 - 20 Mai 2009 21:56 #88 per Osc@r (Associat/da)
Algú ha comprat algo aquí?.
Estic mirant las saucony triumph 6 i per 93 sense gastos d´enviament penso que està força bé...... :oops: :oops:
www.wiggle.co.uk/d/run/8/1/1/
El que no sé si de saucony triumph 6 hi hàn varis models o només es aquest... :frown:
L´altre dia a una botiga de Barcelona coneguda les vaig veure i rondaban els 138€

10.000 Vila Olimpica 2008 -41,23
Mitja Marató: Montornés 2012 1:33:30
Marató: 3´37  Barcelona 2014
www.facebook.com/oscar.g.mendez.3

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2009 21:57 #89 per llança (Associat/da)
No les he vist, però el preu està força bé. Per cert, jo les porto i van fenomenal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2009 11:38 #90 per mxirau (Associat/da)
Osc@r, jo ja porto bastants parells de sabatilles comprades aqui i es un lloc serios i segur. El que et recomano es que paguis per l'enviament certificat que son uns 5 Euros i aixi tindras un seguiment del paquet. De l'altre manera es correu ordinari i no pots reclamar si es perd.

5Km:        18:50   Lloret 09
10Km:      38:44   Nou Barris 11
21Km:   1:27:50   Mataro 09
42Km:   3:16:13   Mediterrani 09

mxirau.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2009 12:09 - 22 Mai 2009 12:12 #91 per David C (Associat/da)

Algú ha comprat algo aquí?.
Estic mirant las saucony triumph 6 i per 93 sense gastos d´enviament penso que està força bé...... :oops: :oops:
www.wiggle.co.uk/d/run/8/1/1/
El que no sé si de saucony triumph 6 hi hàn varis models o només es aquest... :frown:
L´altre dia a una botiga de Barcelona coneguda les vaig veure i rondaban els 138€


Jo he comprat recentment 2 parells de sabatilles (unes Asics Trabuco per 73 euros i unes Asic Cumulus 10 per 73 euros tambe) i de conya, en 1 setmana si hi ha stock disponible les tens a casa.

p.d.:Vigila que es talla UK que no es la mateixa que US

Recomenable 100%

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2009 13:41 #92 per jag75 (Visitant)
web completament recomanable i servei entrega i post-venta inmillorable.

jo no he comprat però amic s meus sí i perfecte tot

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2009 15:44 #93 per tonivet (Associat/da)
Jo per 1ª vegada he probat amb wiggle i be, l'únic que m'han trigat 2 setmanes i ja em feien patir :beurk:.

Aixó si, com diuen els companys, vigileu la talla de les sabatilles

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jul 2009 10:17 #94 per ivan (Associat/da)
no sé si es bon preu i si pot interessar, però dissabte al Wala (ps. Zona Franca 119 BCN) tenien els models de Salomon XA pro 3d Ultra a 78 €, molts i molts numeros, a part del model "after" que adjunto també tenien els altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2009 13:41 #95 per ftorner (Visitant)
Jo he comprat a wiggle i molt be, tarden 2 setmanes pero el preu val la pena, he comprat unes FATWITCH DE SAUCONY a 62 euros.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2009 14:15 #96 per txuss (Visitant)

no sé si es bon preu i si pot interessar, però dissabte al Wala (ps. Zona Franca 119 BCN) tenien els models de Salomon XA pro 3d Ultra a 78 €, molts i molts numeros, a part del model "after" que adjunto també tenien els altres.

si jo també he estat, esta força bé, tenen models diversos i em van semblar bons preus, tenien les saucony triumph 6 per 110€ i sobretot tenien varietat, la secció de running es gaire complerta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2009 14:30 #97 per koldo (Visitant)

si jo també he estat, esta força bé, tenen models diversos i em van semblar bons preus, tenien les saucony triumph 6 per 110€ i sobretot tenien varietat, la secció de running es gaire complerta.


Doncs jo vaig anar-hi i la secció de running era bastant pobre

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2009 19:38 #98 per Echevarria (Visitant)
Al decathlon de Manresa, trabuco 11 per 60 euros que per caixa han sigut 40 euros, :yipi: :yipi:, ultimo par!!!! Y de mi numero, mientras me la probaba, otro tio esta esperando por si no me iban bien  :whip: :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2009 20:59 #99 per tonivet (Associat/da)

Jo he comprat a wiggle i molt be, tarden 2 setmanes pero el preu val la pena, he comprat unes FATWITCH DE SAUCONY a 62 euros.


Aiiiiiiiiiiiiiiii Francesc, com s'enterin els del Bik... :grrrrrr: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2010 11:03 #100 per llança (Associat/da)
Ahir vaig estar donant un tomp pel Wallas de la zona franca i vaig veure aquest model de vambes The North Face per 30 euros... això sí, qui les vulgui ha de tenir un 47

Please Entra or Crear compte to join the conversation.