Rellotge amb pulsòmetre

Rellotge amb pulsòmetre

03 Ago 2014 19:02 #1 per carsobe (Visitant)
Bona tarda.

Estic mirant per canviar de rellotge. Ara tinc un FR 110 que tot i que encara funciona perfecte, té cinc anys i li trobo a faltar algunes funcions més avançades.

Estava entre el 310XT que està en Amazon per 176 € i el 220 que amb HRM està per uns 246 €.
Quan ja m'havia gairebé decidit pel 220, entrenant avui, em trobo amb un conegut i em parla de les meravelles del Tomtom runner cardio, que incorpora el pulsòmetre a la corretja del rellotge i que el té des de fa un mes i li funciona perfecte . Aquest es troba per uns 250 € també en amazon.

Algú té alguna referència d'aquest tomtom?
sports.tomtom.com/es_es/

En principi em dóna més confiança el garmin, però com a mi m'agrada entrenar amb pulsòmetre estaria molt bé poder prescindir de la cinta al pit.

Salut!!

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2014 20:14 #2 per Karnaplosky (Visitant)
A mi me da un poco de palo ese botón a lo joystick.. no sé no me fio un pelo de una cosa así.. que lo mismo dura mil años pero un botón "flotante" no sé no de da buen rollo.

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

04 Ago 2014 21:17 - 04 Ago 2014 21:23 #3 per Kurt (Associat/da)
Bona tarda,

Pulsòmetre òptic... hi ha qui diu que és el futur i que lo de portar corretges al pit s'acabarà en uns anys. Mai n'he probat cap però sembla que funcionan prou bé, fins i tot millor que els clàssics d'electrodes. A qui no li pasa que a l'hivern fins que no portes 10 o 15 minuts corrent el pulsòmetre es nega a llegir res? Amb aquests no pasa perque no depenen de l'electroconductivitat de la pell... pot tenir un problema em temo: consumeix energia = bateria dura menys, i els rellotges per a corredor no van sobrats d'autonomia precissament. A veure si milloren ja la tecnologia de les bateries que fa una dècada i mitja que estem fent servir les mateixes bateries...

Edito: Aquí està la review d'aquest trasto de DC Rainmaker, probablement el paio que fa les reviews més complertes de trastos esportius. Està en anglés per això, res es perfecte:

www.dcrainmaker.com/2014/04/tomtom-cardio.html

He de dir que fa bona pinta el trasto. No és per a mi i no m'agrada l'aspecte que te (sembla un smartwatch d'aquests en comptes d'un rellotge esportiu), però les especificacions estan bastant be.

Salut!
   Kurt.-

Beyond repair.

05 Ago 2014 08:43 #4 per Cabrix (Visitant)
Això del pulsòmetre òptic (o posar-li el ditet al rellotge) és més antic que la cera. Ja a finals dels 80 Casio tenia un que anava molt bé, i valia uns 60€. També és veritat que ni era tant "molon" com aquest, ni tenia tantes funcionalitats...

Per altra banda, la lectura distal de les pulsacions (o sigui a les extremitats) té cert marge d'errada que en el cas d'esportistes "recreacionals" sense problemes cardiacs (o sigui, el 95-98% dels que estem aqui) és assumible.

Per a mi, el pulsometre comercial més precís del mercat és Polar, tot i que no és ni el més barato, ni el que més prestacions té a la unitat de pulsera, ni l'empresa que més innova en els productes (per ara, que es veu que al 2014 s'han posat les piles, tot i algunes cagades recents).

Es veu que la "moda" és ficar-ho tot a la unitat de pulsera : cardio, distancia, GPS... i d'aqui deu venir el "rescat del concepte de cardiofrequencímetre òptic"... 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

05 Ago 2014 16:41 #5 per carsobe (Visitant)
Moltes gràcies per les vostres respostes,  :great:

Karnaplosky, a mi també em fa iuiu el joystick aquest.  :beurk:

Kurt, molt bona pàgina d'anàlisi i comparatives de pulsòmetres, no la coneixia. Llàstima que el meu anglès és bastant justet. :arf:

Cabrix, ets un pou sense fons de saviesa runera, caram amb el casio dels 80. :surprised:

Crec que deixaré passar alguns dies abans de prendre la decisió final. :he:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

05 Ago 2014 22:03 #6 per Cabrix (Visitant)
Carsobe, no és que sigui un pou sense fons; el tema és que porto massa anys en això de còrrer...  :he:

De fet, acabo de veure que farà tres o quatre anys em van regalar un pulsòmetre òptic com a present corporatiu de marca "notifixis". El tenia en el fons del calaix dels mals endreços...

DC Rainmaker és una referència en el mon dels gadgets esportius. Fa segurament les proves més exhaustives que he vist fins ara. No cal saber gaire anglès. Fot-li el traductor i cap avall!!  :glasses: 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca