Marató del Montseny 09-11-2014

Marató del Montseny 09-11-2014

18 Mai 2014 22:32 #1 per Mel (Visitant)
El proper 9 de novembre torna la Marató del Montseny  :party: :party: , en aquesta ocasió amb moltes novetats, ja que la FEDME ens ha concedit ser seu del Campionat d'Espanya de Clubs, :yes:  i també formem part de la ISF juntament amb la Sky Race Comapedrosa, Zegama, Vallivierna ... tancant les Sky National Sèries,  :great: :party: :party: us esperem a tots el 9 de novembre al Montseny, els que vulguin córrer, corrent i els que no, animant els companys, us deixo el vídeo de la MdM14, el proper 1 de juny obrim inscripcions , Salut i Montseny!  :love:

Sitja del LLop 8 de novembre, el km Vertical de la MdM :yipi:

vimeo.com/95273645

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2014 14:31 #2 per Germinator (Visitant)
Allà hi serem Mel. Per cert si un equip es vol inscriure com a tal que hem de fer?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

20 Mai 2014 18:24 #3 per Mel (Visitant)
Germinator, simplement heu d'estar federats tots en el mateix club via FEDME.  :yes:

05 Jun 2014 19:28 #4 per Germinator (Visitant)
El diumenge en vaig inscriure. será la meva 3a. MM  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

05 Jun 2014 22:15 #5 per Mel (Visitant)
Moltes gràcies a tothom, ja hem tancat inscripcions!  :surprised: :yes:

06 Jun 2014 22:05 #6 per Germinator (Visitant)
Collons!!! Sort que el mateix diumenge em vaig inscriure. Dintre poc les inscripcions durarà nit menys que les entrades del Bruce  :rofl:

17 Jun 2014 10:00 #7 per jcros (Associat/da)
Jo tb i soc inscrit :party:

encara no se que hi faig aqui

17 Jun 2014 14:18 #8 per Germinator (Visitant)
Ja estàs entrenant "lo Forner"? Quan vulguis anem a fer un entrenillo pel ontseny  :yes: :yes: :yes:

Vindràs a la Trescada (27/07) i al Taga (21/09)?. Són dues bones curses per preparar la MM

17 Jun 2014 15:40 #9 per (Visitant)
Jo també estic inscrit. Serà la segona participació.

29 Jun 2014 18:40 #10 per Germinator (Visitant)
Avui, i després d'un mes i mig estudiant i no entrenant res, he començat a preparar la cursa.

16 Set 2014 17:16 #11 per Sarcel (Associat/da)
Mel, Filipaldi, com va aquesta lista d'espera? Alguna possibilitat d'aconseguir dorsal per aquesta via?  :neutral:

Crec que hi ha un entreno programat el 5 d'octubre, podreu donar informació per aquí?

16 Set 2014 20:19 #12 per Mel (Visitant)
Hem fet entrar uns quants corredors més, ocupen llocs que teniem reservat per als FEDME. si no has rebut cap mail... segurament farem una altre tongada, però sempre per llocs que queden lliure...

16 Set 2014 20:21 #13 per Mel (Visitant)
Per cert el dia 5 d'octubre fem entrenillu de la MdM Feixes-Feixes els 30 km de la zona alta del Montseny.  :party:

09 Nov 2014 15:19 #14 per ivanlazaro (Visitant)
Un que ja ha acabat, sense dubte una de les millors maratons de muntanya de Catalunya, si no la millor per a mi. Enhorabona a la organització, l'any que ve tornaré segur.
Estic molt content amb el resultat, he baixat 40 minuts la meva millor marca de l'any passat, acabant en 6h25min, cap molèstia i sentint-me molt fort al final entrant fent sprint.
Trobo genial els canvis que s'han fet aquest any, no en recordo cap més significatiu que la pujada aquella de l'any passat on t'havies d'agafar als arbres per no caure, es va fer un gran tap. Aquest any s'ha fet de baixada i bé, crec que era cap al km 30 o 35, era just després de la marca del 30 o 35.
He vist un correcat amb samarreta de màniga curta però a la primera pujada no l'he pogut enxampar i no sé qui era. Al que he vist ha sigut a en Pau , una mica més enllà del Turó de l'Home, un plaer.

Espero que us hagi anat molt bé als demés.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

09 Nov 2014 16:31 #15 per RunnerSantBoi (Visitant)
mis compis del Senglars team también son finisher, aunque comentan que ha sido durisima
bravo Israel Dominguez, Ismael Rodriguez y Fernando Gigante  :party: :party: :party: :party: :party: :party:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

13 Nov 2014 15:46 #16 per Mel (Visitant)
Moltes gàcies a tots els que aquest cap de setmana heu passa't pel Montseny, per nosaltres a estat fantastic, mil gràcies  :love:

Ara ja pensant amb l'Ultra Montseny www.ultamontseny.com , això no te aturador.... com deia en Fredie show must go on!!!  :party:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats