Vall del Congost 22-3-2015

Vall del Congost 22-3-2015

25 Mar 2015 19:49 - 25 Mar 2015 21:28 #61 per Jaumet (Associat/da)
Hola companys!

Gràcies per les fotos buff  i Yuste !i miquelsbd!!  molt content d´haver-la  acabat ! que dura...i més amb l´estat del terreny,,,i baixa forma després d´estar lesionat 5 setmanes.i  només podert entrenar 4 setmanes ( i mig tocat)...poder sortir i i acabar.la...ha sigut una gran al.legria...

Lo bo es que a mesura  passaven els km a partir del 26 es quan em vaig trobar millor,,potser per el ritme tranqui i conservador que portava.. al final 7h 50.  però del 19 al 26 ,el famos purgatori,.ho vaig passar força malament les cames no tiraven.., vaig trobar-me sense força cames, de cos anava bé sense pajares etc.. però cames molt pesades,,,però els ultims km vaig tindre bones sensacions i tot..molt content de poder arribar a aiguafreda ..un repte més..

felicitats a tots els finishers!  esteu molt forts! molt content per tots els companys!! kasumei, jumper, caesar ...quin carreron..els 3, Rubens ,Dion, Gabriel ,teniente oniell!! finishers !!  ruchi   tiempassu!!!quin crack..Xeisc ets el més gran i el pau també! Yuste any que ve a tornar-hi...gràcies per estar meta.. :great:

La  veritat que te molt mérit  tots.., tal com estava de perillós ..   He millorat baixant je je je per ser asfalteru..  però  amb lo técnic que es aquest recorregut  i mullat , amb molta pedra relliscosa, era molt xungo...i més per un asfalteru je je je

Gran ambient entre els corredors , voluntaris , i compartir-ho amb els companys!! al acabar sessió técnica al raco..

Ara a seguir millorant a la muntanya.. i  agafar més  forma i  a veure com van  les properes maratons romànic i cap de creus..
Gràcies a tots!!

Que guapa es la muntanya! i aquesta es guapa guapa ..i  emblemàtica...  estava molt maco...any que ve potser torno ...i a veure si  la puc preparar millor..

Jaumet

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2015 22:09 #62 per kasumei (Associat/da)
Aquesta es mereix crònica, :yes:
La meva primera marató de muntanya....i dura com una mala cosa :rofl:.
A mesura que s'ha anat apropant el dia, cada hora li tenia mes por...al mur, a les relliscades, a caure i fer-me mal  :beurk:. M'ho he pres tan seriosament i amb tanta prudència que al final se m'ha fet curt i tot. He gaudit durant tota la cursa i he arribat més sencera del que pensava i amb ganes de fer-ne una altra. :party:
Compartir entrenaments amb els companys Rutxi, jaumet i Edurovira durant moltes setmanes ha estat genial.  :love:
Coincidir a la cursa amb correcats que feia temps que no veia també m'ha fet molta il.lusió, especialment amb el Jumper, amb el que hem compartit molts km fent la goma i al final entrant junts a meta (gràcies per esperar-me després de  l'ultima baixada  :great:)
Total, que amb moltes ganes de repetir i fer més muntanya! :sarcastic:  ;)
Fins aviat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2015 22:48 - 25 Mar 2015 23:04 #63 per Buff! (Associat/da)

....  però  amb lo técnic que es aquest recorregut  i mullat , amb molta pedra relliscosa, era molt xungo...i més per un asfalteru je je 


Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2015 22:58 #64 per Buff! (Associat/da)

A mesura que s'ha anat apropant el dia, cada hora li tenia mes por...al mur, a les relliscades, a caure i fer-me mal  :beurk:. M'ho he pres tan seriosament i amb tanta prudència que al final se m'ha fet curt i tot. He gaudit durant tota la cursa i he arribat més sencera del que pensava i amb ganes de fer-ne una altra. :party:


Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2015 11:20 #65 per bru (Visitant)
Ieeeeps...

Un any mes, fantastica marató...vaig tornar a disfrutar un altre cop....tot i però la pujadeta final  8)

Gràcies Buff i a tots els voluntaris..una gran feina un any mes!!!

L'any vinent tornarem  ;)

Joan Bru

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2015 13:31 #66 per rutxi (Associat/da)
Bones!
Passo per aquí a dir-hi la meva...
Marató brutal, des del ppi al final, des que sona el despertador a les 4:30, fins que arribes a casa a les 19h després de la ST al Racó amb els companys correcats (van caure més birres q kms :whistle:)
Doncs som-hi, vaig sortir una mica endarrerit i aprofitant la pista fins al primer corriol gas a fons per evitar taps i situar-me. Comença la primera mitja i bé, tapadot i fresquet com a mi em mola :yes:
La penya va forteta, i jo vaig regulant pq segons l'Abuelo, s'ha d'arribar amb pota valenta al km30... a la baixada del Tagamanent ja es comença a notar q els més agosarats ho pagaran al final, amb el què baixo còmode i nar avançant a gent enrampada :bad: Menció especial al jaumet, qui em va recomanar via krlos unes sals que em van anar de conya per acabar sense rampes :yipi: primera vegada a la vida en una marató que em passa! Us dec unes birres nois...
L'ascens a la trona es fa durillo pq és molt de coco, anar fent esses fins a coronar, i la sorpresa final, la baixada bastant perilloseta molla i posterior pujada made in abuelo :666: Aquest últim tram calculo que seria una mitjora de més respecte l'edició de l'any passat, d'aquí que els primers no baixéssin de les 4h.
Ja enfilant el tram final,un corredor que em venia trepitjant els peus, em va voler caçar els últims metres i vaig haver d'apretar de valent recordant temps d'asfalt :beurk:, i així baixar de les 6h que era la meva previsió més optimista :glasses:
Molt content per com ha anat tot, i per poder trobar-me amb molts correcats (la llista és llarga, me'n deixaria molts!) que ni coneixia en persona, i moltes gràcies pels ànims a la Cristina i Buffdurant el recorregut!
Ah! I enhorabona a la kasumei, jaumet i Dion per haver aconseguit aquest súper-repte i acabar-la tan sobrats! :glasses: Edurovira, next time et vull donant guerra! :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2015 15:55 #67 per Buff! (Associat/da)

Ieeeeps...
Un any mes, fantastica marató...vaig tornar a disfrutar un altre cop....


Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2015 16:06 #68 per Buff! (Associat/da)

La penya va forteta, i jo vaig regulant pq segons l'Abuelo, s'ha d'arribar amb pota valenta al km30...


Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2015 19:28 #69 per DION (Associat/da)
Jo també m’estrenava diumenge en aquesta distància de marató per muntanya i confirmo el que dieu companys...dura, dura :whip:. Es de les que posen tothom al seu lloc per la seva exigència, recorregut trenca-cames i en aquest cas més dificultós per les zones de terreny fangós. S’ha d’afrontar ben preparada i jo no venia gaire sobrat d’entrenament precisament, per això estic satisfet d’haver-la acabat si be una mica tocat per un petit contra-temps. Fora d’una pendent feixuga passat el km20, anava segons el previst: mantenint el marge d’una hora sobre el temps de tall, suportant el millor possible les pujades i gaudint a les baixades que estaven “divertides” per marcar-se algun derrapatge :rofl:.

Però desprès de travessar el Congost, iniciant l’ascens de la Trona, diria km32, una relliscada en un tall enfangat que es pujava amb cordes :666:, em va provocar una estrebada al quàdriceps de la cama dreta que em va deixar ben tocat i quasi enfonsat al saber de la pujada que encara quedava :grrrrrr:. Així dons tocava canviar l’estratègia i preparar-se per patir els darrers 10km. Afortunadament una voluntària :love: al penúltim avituallament em va socórrer amb ibuprufeno i reflex que em van ajudar a poder trotar quan vaig ser al planer i fer el descens final a bon ritme sota una forta pluja tot arribant a Aiguafreda :yipi:. Al final quasi 8h...quina bestiesa¡¡¡ :whip:

El millor sens dubte l’ambient en general, la trobada amb la resta de companys :love: i el tracte excel·lent dels voluntaris. La organització a gran nivell, però la brometa de l’Aiguafreda a les dutxes no em va fer molta gracia¡¡¡

Felicito a tots els companys Correcat’s participants, tant a la marató com a la mitja. Tantmateix agrair el suport dels animadors, fotògrafs i especialment l’atenció d’en Buff! un gran amfitrió 8).

Propera parada: Marxa Cap de Creus, versió mini 27km, per acompanyar als companys que faran l'ultra, per ara en tinc prou ;).

Salut¡¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2015 23:42 #70 per Buff! (Associat/da)

... gaudint a les baixades que estaven “divertides” per marcar-se algun derrapatge :rofl:.

... a bon ritme sota una forta pluja tot arribant a Aiguafreda :yipi:. Al final quasi 8h...quina bestiesa¡¡¡ :whip:


Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2015 00:54 #71 per Tottu (Visitant)
gran diumenge de cursa!!!  :love: quina festassa!! :party: :party:

tot acollonit, pq venia molt tocat de la marató de Barcelona, les coses pinten bastos. Sóc el darrer corredor a entrar al tancat!! :grrrrrr:

començo molt conservador, algunes veus experimentades m'han recomanat no fer aquesta cursa  :neutral:, de fet surto amb els gruixuts. :great: avui que no hi és el meu germà, no passarà res! :666:

els primers km de pista cauen sense problemes, tot i això, la pujada de la cova la començo darrera d'en Xeix. Pràcticament abans d'acabaar aquesta pujada, l'avanço i vaig a la caça d'en Titan.

Arribo al primer corriol, que ja sé que hauré de sucar pota, i encara trigo uns segons a decidir-me.  :rofl: És un dels trams que més m'agrada d'aquesta part de la cursa  :love:, creuem el rierol tres vegades i cada vegada suco pota.  :'(
La pujada es fa dura i llarga, i les cames no van tant bé com seria d'esperar. Això sobretot ho noto a la baixada, que tot i voler-la fer amb alegria, les cames no em deixen.  :'(
Tot i això, un cop al Paraiso i amb un quinto al sac  :great:, inicio el darrer ascens de la mitja. Just a dalt de tot veiem puntejar al primer de la mitja, :surprised: que encara te forces per aixecar el cap i saludar efusivament!! :surprised: :surprised: el segon ja no va tant alegre! :666:

ja porto 3h20' i arribo a l'avituallament molt castigat, però una fabulosa claca m'esperona a seguir. Val a dir que veure als escombra preparats per sortir, m'ajuda a posar-me les piles!

Tot i que em pensava que seria un infern, la Serra Cabr.na, no estava tant malament com em pensava, però no deixa de ser molt dreta i el ritme es lent. En arribar a l'avituallament, en Titan m'ha tornat a enganxar, però ara és moment de baixar i haig de procurar prendre-li un bon marge de temps!!

la baixada cap al sot del purgatori m'encanta i la faig volant, ni dolor, ni fatiga ni res, però la crua realitat em torna de cop quan comença la pujada :slap:, que mai s'acaba i que per darrera vaig sentint al Titan bramar el meu nom!!  :beurk:

Finalment em passa, i quan sóc a can Vollvé, prenc consciència que estic rebentat :'( . Les cames no em permeten seguir un ritme decent, i tot i que m'ho estic passant teta  :love:, tinc la impressió que haig de parar. A dalt m'espera una Voll, un entrepà de butifarra i altra cop la claca. A més hi ha amics, familiars i coneguts, que fan d'aquest avituallament, un de molt especial  :love: :love:.

Sort d'amics i coneguts, pq el Pau ja em va apretar dient que si arriba a saber que arribo amb aquell estat s'apunta per fer millor temps que jo, i també m'amenaçava dient que en Xeix estava a punt d'arribar.

No tenint-les totes, però abans no veies aparèixer al Xeix, surto cap al castell per preparar  una baixada que m'enamora. Les pluges l'havien deixat perfecte, ni molt relliscosa ni molt seca, vaig gaudir de valent, sense dolors ni males sensacions(suposo que efecte de les coses que em van donar a l'avituallament). L'Yves, com sempre té un espectacle muntat al que no puc menys que aturar-me i fer els honors. La resta de la baixada, com s'ha descrit fins a arribar al poble del Tagamanent.
Aquí és no vaig notar que tenia les cames molt al límit, i en sucar altre cop la pota al riu, vaig haver de parar una estona. Quin regal!! :love: :love: Amb aquestes, que jo encara no havia acabat de sortir de la gloria de tenir els peus fresquets, que veig aparèixer l'equip d'escombres!!!  :surprised: :surprised:

ostia de deu!!!  :whip: això és massa!!  :whip: :whip: no podré mantenir el ritme de pujada amb aquests paios darrera, i m'enfonso.  :beurk: Decideixo retirar-me  :grrrrrr:

32k amb 6h, més que la distància, va ser el recorregut maco, un bon ambient, petits grups que t'animaven, vaja, una festa. Aquest any no em vaig poder endur el tito d'acabador, però un altre dia de festa a la muntanya, i un avis per l'any vinent que cal entrenar una mica més, o no trepitjar l'asfalt de Barcelona!!  :rofl:

Felicitats i gràcies a tots els que feu possible que dies com aquest passin any rere any!!  :love:

Si em deixen, l'any vinent tornaré!! :yipi:

apa salut, km i gasss!

Tottu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2015 00:56 #72 per Tottu (Visitant)
em deixava comentar, que per flagelar-me una mica més, un cop a aiguafreda, em vaig presentar a l'arc d'arribada amb el dorsal girat per comunicar la meva retirada, mentre veia al personal arribar després d'haver fet tot el recorregut!! :clown:

:rofl: :rofl:

apa salut, km i gasss!

Tottu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2015 09:38 #73 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Bones cróniques com les vostra marató felicitats a tots i totes  :great: :great:
Tottu vens a fer una marató amb mi el 2 de maig 3300+ ;) :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2015 18:11 #74 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2015 13:36 - 28 Mar 2015 13:41 #75 per jumper (Associat/da)
Bé ja fa 6 dies d'aquesta Marató i ja tinc les idees més clara jajajaj.

La veritat que una Tros de Marató això ho sabem tost i fer-ho el primer any que comences a muntanya crec que encara més ... però els amics sempre piquen ia mi això em motiva i al gener els reis em trageron un ajut addicional  personal trainer de trail i em poso a entrenar com un boig aprenent moltes coses que desconeixia i començo a millora ... doncs res arriba el dia i allà estic salutació a un munt d'amics i companys en aquesta gran aventura i ja en meta comença la cocentració el terreny estava perillós i havia de canviar de tàctica a ser conservador i ariesgar el mínim, així que surto primer kms rapid per evitar taps i començo a pujar ia empienzo a pensar en acabar seria una gran proesa i decideixo posar en marxa el pim, pam i van passant Kms comparteixo alguns kms amb Jaumet però en alguna pujada es queda enrere i ja al 14 Km trobada a Kasu.

Kasu puja molt bé així que intento seguir-la, les cames responen i vaig còmode no pateixo i arribem al tall passem a 2h 54m això em sorprèn penso com hem corregut però en cap moment tube aquesta sensació, ens anem animant un a l'altre fent la goma fins al final, patint el sufrible però sense defallir em trobo a la meva dona a 25 km i això motiva a uns amics jo vaig bé i em centro en el Purgartorio que era part on si arribes amb les cames tocades te fundes.

seguin fen la goma fins al final pasan tota mena de difilcultats pero ja olerem Aiguafreda i comença el subidon,començo a pensar f ho hem fet som grans !!!!!!! veig a amics i família a la recta de meta i ja aquesta explosió total de sentiments al final en 7h 20m.

conclusions cal estar molt boig per fer aquesta marató ... però jo havia fet !!!

agrair a tots el vostre ànims i felicitacions als amics que la van córrer la meva felicitació a Buff per aquesta ahi fent fotos ..


:party: :party: :yipi: :yipi: :yipi:

No pienses...Corre!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2015 13:44 - 28 Mar 2015 13:50 #76 per Jaumet (Associat/da)
moltes Gràcies Buff per estar pel recorregut ! animant (s´agraeix molt veure un company per aquestes muntanyes de deu ...animant..).i per les fotos!.                                                                                                                                 
Moltes  gràcies Yuste i Jordi más(felicitats per la mitja) per estar a l´arribada esperant- nos! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2015 21:02 #77 per Jaumet (Associat/da)
Grans cròniques companys! ..,  que fan reviure l'aventura que vam viure ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2015 22:56 - 28 Mar 2015 22:59 #78 per No Surrender (Associat/da)
Ara, ara si!....ara ja sembla CoRReDoRs.CaT i el fil del Congost!!
Felicitats a TOTS!!!, per haver acabat o no, per haver gaudit i per fer que aquesta cursa tan ben parida sigui de les millors de Catalunya!!

Enhorabona Kasumei pel teu debut en la distància i enhorabona per haver escollit aquest per fer-ho!
Jaumet, crack, me n'alegro que al final, tot i l'entrenament justet la poguesis fer.
Gràcies al company Tottu per la super-mega-crònica...auestes, aquestes són les que a mi m'agraden, torna-hi l'any que ve.

A tot la més sincera enhorabona!!!
Dion, moltes felicitats! no tenia cap dubte...sabia que ho faries, que gaudiries i que arribaries amb un somriure a la cara!.

Felicitats també als que vàreu fer la Mitja!!!  :party: :party:

Apunteu a l'agenda 20 de Març de 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2015 23:48 #79 per Buff! (Associat/da)

gran diumenge de cursa!!!  :love: quina festassa!! :party: :party:


Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2015 23:51 #80 per Buff! (Associat/da)

em deixava comentar, que per flagelar-me una mica més, un cop a aiguafreda, em vaig presentar a l'arc d'arribada amb el dorsal girat per comunicar la meva retirada, mentre veia al personal arribar després d'haver fet tot el recorregut!! :clown:

:rofl: :rofl:


Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.