Corriols de Foc (1/3/2015)

Corriols de Foc (1/3/2015)

18 febrer 2015 16:26 #1 per Sarcel (Associat/da)
M'acabo d'apuntar a la mitjà de Corriols de Foc en Vallfogona de Ripollès. Quedan només unes 40 places per la cursa de 21 km, força més per la de 13 km.

Será la meva primera participació en categoria Master!

Dion i Rutxi, que he llegit en el fil del Congost que esteu inscrits, a quina hora és la sortida? No ho he sabut veure, només posa al reglament que l'entrega de dorsals és a partir de les 8.30.

I també, alguna possibilitat d'anar-hi junts desde de Barcelona? Si no teniu pressa per tornar evidenment, perquè ben segur que trigaré unes 3 hores o més, no estic precisament en el meu millor moment. :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2015 19:20 #2 per Sarcel (Associat/da)
No estava actualitzada la llista d'inscrits cuan vaig fer l'inscripció. :neutral:

Ara diuen al Facebook que quedan 35 dorsals lliures per la mitjà i tan sol 23 per la de 13 km.

fr-fr.facebook.com/vallfogona

18 febrer 2015 19:27 #3 per rutxi (Associat/da)
Ei sarcel,
La cursa crec q es a les 10, pero suposo q ho diran pel fb o web, malhauradament no surto de bcn :arf: a veure si l'amic dion t'hi pogués acostar!
Ens veiem allà, q la cosa promet! 8)

19 febrer 2015 09:25 #4 per DION (Associat/da)
Sarcel, rutxi m’alegro coincidim en aquesta cursa, pinta molt bé i segur gaudirem.

Sarcel em sap greu no poder-te ajudar però jo tampoc pujo des de Barcelona, estic el cap de setmana per L’Empordà i aniré/tornaré via Banyoles/Olot.

Efectivament la cursa de 21km comença diumenge a les 10h (entrada box i briefing 9:45) ho trobaràs al web, sota el perfil i el plànol.
Només falten 10 dies¡¡¡  8)

19 febrer 2015 22:06 #5 per kasumei (Associat/da)
Ey! Jo també la faré!  :party: però tampoc surto de Barcelona. Pinta molt xula :yes:. Ens veiem allà  :great:

01 Mar 2015 20:54 #6 per Sarcel (Associat/da)
Hem trepitjat fang, hem trepitjat neu, i hem trepitjat la gespa dels prats de dalt  :love:

03 Mar 2015 09:48 #7 per Zàngano (Visitant)
M'ha semblat espectacular, pel paisatge i pel que comenta Sarcel, molt i molt de fang. Per repetir.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats