11 Marxa 24 hores Cap de Creus (4/5-04-2015)

11 Marxa 24 hores Cap de Creus (4/5-04-2015)

07 Abr 2015 19:55 #21 per crissbd (Associat/da)
Enhorabona a tots!!  ;)
Sembla una marxa a tenirla en compte pel 2016!! Anirem incrementant kms per veure si es asequible l'any vinent!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2015 16:15 #22 per DION (Associat/da)
Jo vaig córrer la versió “mini” de només 27km, digueu-me nenaza¡¡¡:oops: però no em trobo capacitat per fer 60 o 87km això trobo son paraules majors.

Gran ambient de bon matí a Llançà i com es habitual per aquestes contrades una moderada tramuntana es sumava a la festa.
Trobada amb valents com l’Expresso de Navata i en Pau que feien la de 87km, xerradeta, cafè i en punt a les 8h es donava la sortida conjunta a la cursa llarga i mini des de la platja front el passeig marítim. A les 12h sortirien els corredors que feien 60km des de la Plaça Major. Recorregut inicial direcció nord vorejant la costa i trepitjant la platja de Garbet, vistes magnífiques dalt del Puig d’Esquers i un encant la zona de l’ermita de Sant Silvestre :love:. Desprès de travessar Valleta, allà pel km21, es pujava una curta i dura rampa per enllaçar amb la darrera baixada corriolera fins la riera, a tocar de Llançà. Entrant al poble tocava acomiadar els companys de la cursa llarga :whip:, i els de la mini enfilàvem camí a meta a la Plaça Major. Allà m’esperava l’amic Jaume Baraut que en poc menys d’una hora tenia la sortida dels 60km (felicitats quina gran cursa company 8)). Al final 3h06’ i  17ª posició, força satisfet si bé els darrers quatre quilòmetres se’m van fer llargs, tirant de reserva de benzina :arf:. Bona organització de la U.E. Llançanenca i un agraïment a la gran tasca dels voluntaris :love:.

Bebop com no ens coneixem i jo aquesta vegada no portava indumentària Correcat no ens vam poder saludar a la sortida, en tot cas felicitats, quin mèrit 8). També felicitació especial al company Juan Diego “l’Expresso de Navata” pel seu 10º lloc, nano portes un nick desfasat, el teu nivell ja mereix et diguem “l’AVE de Navata” ;)

Tornaré a trepitjar la zona el 3 de maig, inscrit al Trail Cap de Creus, opció curta de 24km, aquesta vegada un bucle des de Roses...a seguir gaudint¡¡¡¡

10 Abr 2015 15:24 #23 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda

Perdoneu la meva ignorància respecte a les Marxes però és que, més enllà de Matagalls, sempre em surt el dubte: aquesta es pot fer corrent? Perquè l'any que ve m'agradaria molt fer la llarga.

Salut.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

10 Abr 2015 17:33 #24 per Xeix (Associat/da)

Perdoneu la meva ignorància respecte a les Marxes però és que, més enllà de Matagalls, sempre em surt el dubte: aquesta es pot fer corrent? Perquè l'any que ve m'agradaria molt fer la llarga.

Es poden fer totes corrent, algunes tenen temps d'obrir i tancar avituallament i no pots passar abans, però ho diuen i caldria córrer molt per  arribar abans d'hora.

10 Abr 2015 20:56 #25 per Dabit (Associat/da)

Es poden fer totes corrent, algunes tenen temps d'obrir i tancar avituallament i no pots passar abans, però ho diuen i caldria córrer molt per  arribar abans d'hora.

Gràcies Xeix. L'objectiu seria gaudir-la a un ritme còmode, parant per xerrar, fer fotos, disfrutar del paisatge. L'any que ve caurà.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats