Jo vaig córrer la versió “mini” de només 27km, digueu-me nenaza¡¡¡

però no em trobo capacitat per fer 60 o 87km això trobo son paraules majors.
Gran ambient de bon matí a Llançà i com es habitual per aquestes contrades una moderada tramuntana es sumava a la festa.
Trobada amb valents com l’
Expresso de Navata i en
Pau que feien la de 87km, xerradeta, cafè i en punt a les 8h es donava la sortida conjunta a la cursa llarga i mini des de la platja front el passeig marítim. A les 12h sortirien els corredors que feien 60km des de la Plaça Major. Recorregut inicial direcció nord vorejant la costa i trepitjant la platja de Garbet, vistes magnífiques dalt del Puig d’Esquers i un encant la zona de l’ermita de Sant Silvestre :love:. Desprès de travessar Valleta, allà pel km21, es pujava una curta i dura rampa per enllaçar amb la darrera baixada corriolera fins la riera, a tocar de Llançà. Entrant al poble tocava acomiadar els companys de la cursa llarga

, i els de la mini enfilàvem camí a meta a la Plaça Major. Allà m’esperava l’amic
Jaume Baraut que en poc menys d’una hora tenia la sortida dels 60km (felicitats quina gran cursa company

). Al final 3h06’ i 17ª posició, força satisfet si bé els darrers quatre quilòmetres se’m van fer llargs, tirant de reserva de benzina :arf:. Bona organització de la U.E. Llançanenca i un agraïment a la gran tasca dels voluntaris :love:.
Bebop com no ens coneixem i jo aquesta vegada no portava indumentària Correcat no ens vam poder saludar a la sortida, en tot cas felicitats, quin mèrit

. També felicitació especial al company Juan Diego “l’Expresso de Navata” pel seu 10º lloc, nano portes un nick desfasat, el teu nivell ja mereix et diguem “l’AVE de Navata”

.
Tornaré a trepitjar la zona el 3 de maig, inscrit al Trail Cap de Creus, opció curta de 24km, aquesta vegada un bucle des de Roses...a seguir gaudint¡¡¡¡