- Missatges: 1605
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
gracies mario .. estic fent deures .. shhhhh!Moltes felicitats Pinelli.
![]()
![]()
![]()
gracies grimi jo estic pensant agafarme un compex d'aquests .. per recuperar van de conya .. :yes:moltes felicitats Pinelli!!!!
Bona cronica i bon crono!!!
Jo estic amb els pèsols al genoll i amb el compex als bessons a verue si melectrocuto :grrrrrr:
salut i cames penya!!!
m'ha passat al km 15 com un cohet .. l'he aguantat uns 15 metres .. :rofl: un crack com a corredor i com persona ..Just Socials Asensio
![]()
![]()
![]()
Guanyador de la marató
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/l/t1.0-9/12019985_1623188971266823_1117684928763591843_n.jpg?oh=7f488d481652ad28651050af56e2a185&oe=56BE85D6
enhorabona crissbd .. avui has fet una machada .. quan he parlat amb tu aquest mati , no les tenies totes pel segon tall .. ets una CAMPIONA de totes totes.. la foto final es molt bonica. :love: .. el temps es el de menys , l'important es arribar ..,com sigui ,pero arribar .. t'admiro :yes:Bona nit!
Pinelli que be que hagis vingut abans! Pero a l'hora de la sortida ja no t'he vist...enhorabona per la mitja!! Molt bon temps!!
Grimi quan t'he saludat no he sapigut qui eres...nomes que eres correc@t :intello: pero anava justa per anar al lavabo abans de la sortida...cuida aquest genoll, que no hagi sigut res!!
Miguelgràcies pels anims!!! Alla estava ben contenta de poder continuar! :he:
Doncs jo, tot i haver arribat a la cua...he acabat super contenta!! I es que sortia amb motivacio 0, pensant que no hauria de ser alla, que els talls son exigents per mi, i que segurament no els passaria...
Comencem i de seguida ja veig que nomes tinc a darrere a 4 o 5 persones...ufff que patiré!! Pero vaig fent i amb sorpresa passo tall a Marquet amb 10' de marge...no es gaire cosa, pero podre pujar a la Mola!! I un cop feta la pujada de la canal del llor, em dic que qué coi! Que he de lluitar per passar segon tall! Que les nenes vindran i vindran amb ganes de veure la mama arribar corrent, i no en cotxe perque no passa el tall...aixi que apreto dents, cul i tot el que calgui i corro com mai havia aconseguit fer per alla...es terreny conegut i trigo bastant menys del q ho faig habitualment..
Ja començo a veure mes que factible que podre acabarla...i si, passo segon tall amb 15' de marge i contimuo corrent per quedarme amb sensacio que l'he fet lo millor que he pogut...i carrer llaaarg per poble i oohh!! Les nenes i Xavi amb pancartes!!! Me les menjo!! 7h17' no es bon temps per la majoria de vosaltres :mdr: pero per mi està mes que be!!!
gracies miguelAqui teniu fotos www.facebook.com/profile.php?id=100008434637385