Llagostrail

Llagostrail

13 Oct 2015 17:36 #1 per champi (Associat/da)
El 15 de novembre,segona edició de la llagostrail, amb 2 circuits de 27km i  12km per l'ardenya :yipi:

http://bellmati.cat/2014/09/2a-edicio-de-la-llagostrail

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 20:22 #2 per champi (Associat/da)

04 Nov 2015 20:43 #3 per Richy (Associat/da)
Pujo el fil per si algú mes s'anima. :whistle:  Encara no he passat per caixa pero si no passa res d'estrany ens veurem per LLagostera , terres del nostre amic champi:great: això si, només podré amb la curta.  :whip:

05 Nov 2015 18:19 #4 per hyuste (Associat/da)
La heu fet alguna vegada?.
Champi es el mateix circuit de la de Santa Cristina d'Aro a l'estiu Terra d'Indiketes Sa Guilla?. Ho dic perque recordó que s'havia de grimpar

Héctor Yuste

06 Nov 2015 19:50 #5 per champi (Associat/da)
No és el mateix circuit, no es massa lluny, però no te aquells pedrots que cal grimpar. No es tan dura com la Guilla, però la llarga
(27-28km) et garanteixo que es força divertida :666:. La curta és relativament :mdr: suau

Ens veiem a Llagostera, jo encara no sé quina correré, depen de si em necessiten a l'organització :rofl:

17 Nov 2015 19:39 #6 per Richy (Associat/da)
Ara que he arribat a casa després de passar uns dies a la costa no puc deixar d'escriure unes lineas per felicitar de tot cor als companys que han parit aquesta cursa de p..a mare  :great:. Recomanable 100x100. El circuit curt ( 13Km ) molt accessible per gent que no pot amb circuits massa tècnics però tampoc fàcil. El llarg (27Km ) , per lo que conec, exigent per els que volen mes canya. Un tracte perfecte, d'aquells que nomes pots trobar a curses poc massificades :love: . Vaig poder parlar una mica amb en Dion i m'hages agradat poder parlar més amb en champi, pero estava col·laborant i no el vaig veure a l'arribada :neutral: . Ara que puc correr una mica tenim que quedar algun dia per recorre aquests llocs tan macos. La tindrem en conte per properes edicions.  :yipi:

18 Nov 2015 15:19 #7 per DION (Associat/da)
Totalment d’acord Richy, es una cursa amb només dues edicions però de molt nivell, tant pels magnífics recorreguts com per la bona organització i caliu que hi trobes. L’any passat vaig fer la de 27km acompanyat d’en champi i Xavi-Nad, la vam gaudir i patir de valent :he:. Aquest any desprès de la Behobia em tocava fer una cosa més lleugera i he intentat treure la carbonilla sense patir gaire. 

Dir-vos que si veniu en família també hi han curses infantils i una oferta gastronòmica immillorable, el company champi que viu a Llagostera, us assessorarà degudament ;)

18 Nov 2015 20:51 #8 per champi (Associat/da)
Gracies nois :great:!
La veritat es que hem treballat de valent per fer una gran cursa on tothom s'ho passi  teta :mdr: i no hi ha res que ens fagi més il.lusió que la gent marxi contenta :great:
Em sap greu no poder estar amb vosaltres a l'arribada :arf:, però era a l'ùltim avituallament de la cursa llarga i fins a quarts de dues no vam plegar, llàstima, hagués estat una bona ocasió per recuperar forces a can cassoles ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats