Girona Trail Series 2016

Girona Trail Series 2016

13 Gen 2016 12:31 #1 per GironaTrailSeries (Visitant)
GIRONA TRAIL SERIES 2016
Neixen les Girona Trail Series amb l'objectiu d'oferir un circuït de curses de muntanya diferents pels seus recorreguts i paratges on es porten a terme, amb un ranquing de punts i uns premis econòmics i esportius importants. 4 proves trail en 4 entorns diferents de les comarques gironines.

Des des de la Garrotxa fins Girona, passant per terres empordaneses, recorreguent l'Albera i visualitzant les aigües cristalines de La Mar d'Amunt fins pujar al punt més alt de La Mare de Deu del Mont.

Si la teva passió és correr, les Girona Trails Series t'oferiexen 4 reptes únics que no et deixaran indiferent.
06 Març - Volcanolimits
22 Maig - Riudatrail
12 i 13 Novembre - MdM.cat
27 Novembre - Colera Xtrem

Teniu tota la informació a: www.gironatrailseries.com

Calça't les bambes, inspira i deixa't portar...
De tu dependrà que les Girona Trail Series puguin penjar-te la teva medalla Finisher!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2016 18:57 #2 per Sarcel (Associat/da)
M'agrada aquest circuit.  :love:

Si em veig amb cor de fer 25 km el 6 de març, m'apuntaré a la Volcanolimits.

10 febrer 2016 14:54 #3 per Sarcel (Associat/da)
He vist al Facebook que demà canvian els preus per la Volcanolimits del 6 de març.

ca-es.facebook.com/volcanolimits/

Ara si que tinc clar que puc cubrir la distància, doncs, inscrita! I amb moltes ganes de descobrir aquesta nova cursa. :yes:

Faré el recorregut de 25 km, també n'hi ha un de 46 km.

16 febrer 2016 10:29 #4 per sergini (Visitant)
bon dia a tothom

soc de montgat, m he inscrit a la Volcanolimit a la cursa de 46km, algu de bcn o dels voltants per poder anar junts? es que actualment no disposo de cotxe, compartim despeses.

gracies

01 Mar 2016 11:50 #5 per sergini (Visitant)
Bona dia

Torno a penjar anunci per si puc aprofitar el viatge d'anada per anar a Planes d'Hostoles el proper diumenge per participar a la cursa de 46 km , Barcelona i rodalies.

Moltes gracies

Sergi

07 Mar 2016 11:31 #6 per Sarcel (Associat/da)
Bon matinal ahir pels camins i corriols dels voltants de Les Planes d'Hostoles. Al final hem fet 25,5 km, D+ 1.130. Cursa sense dificultat técnica, ha passat molt ràpid tret dels 4-5 km finals que és feien en gran part pel la Ruta del Carrilet i que se m'han fet molt pesats. Es que anar per una pista lissa i plana m'enfonsa, no puc.

Poca participació, una llàstima. Potser haurien de posar l'hora de sortida més tard, a les 9.30 o a les 10, és que en ple hivern no cal sortir tan d'hora. Feien 2 graus només a les 8 del mati. Però ha sortit el sol i ben abrigats no hem passat fred.

Continua el circuit el próxim 22 de maig amb la Riudatrail. Aquesta no la podré fer però les següents potser si, ya veurem.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats