Ultra Trail Montnegre Corredor (06/02/16)

Ultra Trail Montnegre Corredor (06/02/16)

01 febrer 2016 01:58 #1 per O´Neill (Visitant)
Holaaaaaaa!

El proper dissabte es farà la segona edició de la Ultra Trail Montnegre Corredor, de fet, es fan tres modalitats, la de 112, la distància Marató i la mitja, però és  la "Ultra" la que crida més la meva atenció, més que res perqué és la que faré jo  :intello:

Tota la informació la teniu aquí www.besttrail.cat/utmc.html però per fer cinc cèntims només us diré que la distància no és el problema (que també) sino el desnivell positiu (+6169m)  :beurk:

Bé, ara que ja us la he presentat, dir-vos que jo ja estic inscrita de fa temps i em consta que més d'un correcat també, així que a veure si passen per aquí a dir la seva.

Salut  :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 08:08 #2 per stone_apo (Visitant)
no tens remei ...  :no:

01 febrer 2016 10:24 #3 per agj73 (Visitant)
A mi també em preocupa més el desnivell que la distància (que també  :yes: :'(). Tant desnivell arran de mar farà pupeta psicològicament.

Ja no hi ha volta enrere...

Fins dissabte!  :great:

No sé quant trigaré en arribar..., però hi arribaré

01 febrer 2016 21:48 #4 per krlos (Associat/da)

Blablablablaaaaa, així que a veure si passen per aquí a dir la seva.

La seva  :he:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

01 febrer 2016 21:53 #5 per rutxi (Associat/da)
O'neill!  :surprised: :surprised: :surprised:
Em tens flipat :oh: molta sort i molta pota!!! Segur que te'n sortiràs! :love:
Ets venussiana :whistle:

01 febrer 2016 23:02 #6 per Koose (Associat/da)
No la coneixia aquesta

Molta sort als dos  :yes: :yipi:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

02 febrer 2016 11:45 #7 per Zàngano (Visitant)
Molta sort, és una de les ultres amb més distància que conec, una altra lliga per a mi. Jo repetiré la Marató, tinc molt bon record del pas pel santuari tot nevat i és una cursa que em va sorprendre agradablement.

02 febrer 2016 18:55 #8 per Xeix (Associat/da)
A mi el que em sap greu és no poder ser a la sortida amb vosaltres  :'(, però no us deixaré sols gaires més  :he:

A passar-ho bé!!!!

04 febrer 2016 17:50 #9 per Pau (Associat/da)
O'Neil  8) 8)

El 6 tinc previst (des de fa temps) un esmorzar al corredor, a veure si hi ha sort i ens veiem

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

05 febrer 2016 12:14 #10 per Sarcel (Associat/da)
Fa uns anys havia anat a fer una mitjà a Vallgorguina. En tinc un molt bon record :love: gaudireu molt!

Molta sort a tots!

05 febrer 2016 22:48 #11 per O´Neill (Visitant)
NOOOOIIIIIIIIIIS!!! FINS DEMÀ!!! :party: :party: :party:
Pau, porta una voll per si de cas!  :666:

06 febrer 2016 03:22 #12 per stone_apo (Visitant)
Collons quina soneta zzzzzzzzzzzz

07 febrer 2016 12:58 #13 per krlos (Associat/da)
Bon dia

Com ha anat?

Jo 16h15' o així. El seguiment a la web (be, al FB) es una merda, així que passeu per aquí per explicar...

Vaig patir molt, molt, molt...

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

07 febrer 2016 13:46 #14 per david (Associat/da)
Molt bé Krlos, jo 18.30, força boira en els darrers trams. No són els Pirineus però es dureta. Suposo perquè no pots agafar un ritme constant i tota l'estona es pujar i baixar.

112 km són una bona tirada i jo entreno molt poquet llarga distància. Faig muntanya però no passo del 12 km i clar es nota. En qualsevol cas, jo la cursa en general la trobo bona i la gent de Besttrail penso que ho fa be. Muntar una cursa tant llarga deu porta molts problemes i no deu ser fàcil.

La meva cursa, fins a l'avituallment 1 sense frontal :party: vaig arribar al 61 amb 9 hores. I a partir d'aqui és el cap que hem porta. Vaig arribar força sencer i avui sortiré a estirar les cames

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

08 febrer 2016 20:53 #15 per Hansi (Associat/da)
Caram David! Acabes una ultra muntanyera de 112 km quan només acostumes a entrenar 12 km? M'has deixat parat! :oh: Felicitats per la teva cursa! :great:

Bon dia

Com ha anat?

Jo 16h15' o així. El seguiment a la web (be, al FB) es una merda, així que passeu per aquí per explicar...

Vaig patir molt, molt, molt...

Així m'agrada, que prediquis amb l'exemple i donis aquesta pila de detalls... :666: :666:
:rofl: :rofl: :love:

09 febrer 2016 01:37 #16 per hyuste (Associat/da)
Enhorabona companys!!!

Krlos incombustible, tot un crack!!!

Sorprenent David que sense entrenar llarg hagis finalitzat en 18h... No imagino fins a on pots arribar si entrenes la distància.

Jo vaig acabar en 25h 30m amb boira i pluja al final.

Els que anàvem a la cua de la UT, vàrem tenir problemes als avituallaments per manca de menjar i en un d'ells inclòs d'aigua.

Héctor Yuste

09 febrer 2016 11:32 #17 per agj73 (Visitant)
Primer de tot felicitar a les bèsties pardes que vareu baixar de 20h. Tot i no ser una cursa gaire tècnica era un autèntic trencacames, doncs costava molt poder agafar un ritme constant.

Una llàstima el tema dels avituallaments, com bé diu l'Héctor (Yuste), des del km 40, on no hi havia aigua, els avituallaments brillaven per la seva absència de menjar en arribar el vagó de cua. Crec que una cursa d'aquestes característiques hauria de filar molt més prim en aquest aspecte, doncs no tan sols estem més hores exposats al cansament, sino que també paguem la inscripció amb els mateixos drets. Doncs bé, des d'aleshores alimentant-nos bàsicament de xuxes, fruits secs i trocets de fruita. La primera beguda calenta va ser un cacaolat passat el km 70 i no vam prendre el primer brou fins el km92, ja que abans s'havia acabat, com els sandvitxos, etc (no hase falta disir nada más  :grrrrrr:).

Finalment, i després de compartir força kms amb la Yolanda (la truita de la teva mare em va fer ressucitar  :great:), en Gabriel i l'Hector, vaig creuar l'arribada en 24h10', força content per haver acabat, però amb mal regust pels avituallaments i l'abandonament de darrera hora de la Yolanda (O'Neill) a manca de 10km. Una veritable llàstima, em va saber molt de greu veure't a l'arribada sense haver pogut rematar la feina, doncs estaves molt forta  :yes:

Molt haurien de canviar les coses per tornar a aquesta cursa. Així doncs, seguim amb nous reptes.

Salut i kms!!

No sé quant trigaré en arribar..., però hi arribaré

09 febrer 2016 14:53 #18 per Grinta (Associat/da)
Eiii, vaig estar al Jalpi Aventura amb les nenes de 12 a 14h i vaig veure a alguns corredors, era al km 55, vaja tela!
Em trec el barret companys!
Iolanda, bonica, ho sento molt! Ànims!!!  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

09 febrer 2016 16:28 #19 per O´Neill (Visitant)
Holaaaa!!!
Be, primer de tot felicitar-vos a tots, sou uns màquines   :yes:
Jo ho vaig intentar, em vaig deixar la pell i no va poder ser  :'(
Quan dic que em vaig deixar la pell ho dic literalment, la del peu dret. Em va sortir una butllofa enorme a la planta dels peus, el dolor era fort però no limitant, estava molt contenta per què portava ja 95 kms i anava convençuda que acabaria. Cap ocellot en tota la cursa, Cap dolor muscular, l'estòmac perfecte,només dolor las peus però que encara em deixava correr quan el desnivel m'ho permetia, res en feia sospitar que no podria acabar.
Va ser cap al km 97 o 98 que amb un mal moviment la sabatilla es va quedar enganxada al tierra i el peu va relliscar dins arrencant la pell de la butllofa. Al mig de la muntanya vaig fer una cura d'emergència i sort dels pals que van fer de crosses que vaig poder arribar a l'avituallament del km 102. Vaig trigar una eternitat en fer els 4 kms que em faltaven i tant Gabriel com Hyuste es van quedar amb mi total l'estona. Gràcies companys :love: Sento fer-vos perdre tant de temps, agafar fred i que per culpa meva us agafés la pluja, això si que va ser un final èpic per vosaltres, moltes felicitats Craks!!!

En porto molt bones sensacions, sé que aquesta vegada anava preparada. Gràcies FerRun per l'entrenament, encara que no ho sembli ha donat el seus fruits. Al dia següent estaba perfecta, sense poder caminar pels peus però sense cap altre molèstia, de fet es con si el dia anterior hagués fet una mitja d'asfalt, no esta malament, no  :winktongue:

Ara toca trobar un nou objectiu, posar remei a aquest problema i intentar-ho de nou. Si a partir de les 15 o 16 hores apareixen les butllofes, la solució deu estar en anar més ràpid i no pas en rebaixar el quilometratge, així que haurem d'entrenar més  :666:

agj73, vam coincidir força estona i sort d'això i als teus pares que vam poder pendre un brou calent just en el moment en que m'estava ofuscant en veure com, avituallament rere avituallament, ens anavem quedant sense res de menjar, amb gominoles i plàtans no es forma de fer una ultra  :grrrrrr:
Quina fareu ara??? Ho dic per anar agafant idees  :whistle:

10 febrer 2016 09:25 #20 per hyuste (Associat/da)

Vaig trigar una eternitat en fer els 4 kms que em faltaven i tant Gabriel com Hyuste es van quedar amb mi total l'estona. Gràcies companys :love: Sento fer-vos perdre tant de temps, agafar fred i que per culpa meva us agafés la pluja, això si que va ser un final èpic per vosaltres, moltes felicitats Craks!!!

O'Neill no diguis això que ens ho vam passar de conya :whistle:. Llàstima ho vaig sentir molt, la muntanya a vegades es injusta i el altre dia ho va ser amb tu. Per nosaltres ets igual de finisher!!!.

Héctor Yuste

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats