UTBCN - Ultra Trail Barcelona 2016

UTBCN - Ultra Trail Barcelona 2016

17 febrer 2016 16:11 #1 per UltraTrailBCN (Visitant)
Hola a tots!

Un any més, arriba una nova edició de la UTBCN – Ultra Trail Barcelona, la teva cursa de muntanya pel Parc Natural del Garraf. La prova reina d’ultratrail de Catalunya, organitzada per corredors i dirigida a corredors, tornarà a oferir una experiència 100% de qualitat que permeti gaudir del trail running sigui quin sigui el nivell del participant. Per fer-ho, compta amb quatre distàncies: 100km, 70km, 42km i 21km.

Quan? El 30 d'abril de 2016. Esteu preparats? 8)

La UTBCN és una de les proves puntuables del campionat d'ultra distància Catalonia Ultra Cup, i també dóna puntuació ITRA per a la UTMB - Ultra Trail du Montblanc.

Trobareu tota la informació sobre la cursa a www.utbcn.com o al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Les inscripcions ja estàn obertes! Suma't a l'experiència #UTBCN16 aquí: utbcn.com/inscripcions_online.aspx

Us animem a compartir la passió per la muntanya i el trail running amb nosaltres :yipi: Salut i kms!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2016 08:41 #2 per DortCe (Associat/da)
Després de córrer la UTCollserola 2015 (versió 38km), és molt probable que m'animi a córrer alguna de les versions intermitges de la UTBCN, o la de 42km o la de 70km. Tot dependrà de com estigui després de la Marató de BCN.

10km - 39:03 - La Sansi Mataró 2016
21km - 1h28'39'' - Mitja Marató BCN 2016
42km - 3h26'11'' - Marató BCN 2015

18 febrer 2016 15:40 #3 per Koose (Associat/da)
Jo estic inscrit a la llarga. A veure si s'apunta algú més  :smile:

UltraTrailBCN, com es que heu obert dos fils de la mateixa cursa?  :P
www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=18219.0

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats