Presentació UTBCN16 - AVUI!

Presentació UTBCN16 - AVUI!

10 Mar 2016 15:08 #1 per UltraTrailBCN (Visitant)
Hola companys!

En motiu de la sisena edició de l'UTBCN - Ultra Trail Barcelona, volem convidar-vos a la presentació que tindrà lloc AVUI, 10 de març, a les 19:30 a Barcelona.

Amb motiu de la sisena edició de l’UTBCN - Ultra Trail Barcelona®, volem convidar-vos a la presentació de la prova d’enguany. És AVUI, 10 de març, a les 19:30h, a la botiga Barrabes de Barcelona (C/Roger de Llúria, 77).

Aquesta nova edició aportarà noves vivències als corredors al renovar part del recorregut de cada prova i incorporar nous trams tècnics i petits corriols. A més a més, es farà un canvi important en el recorregut de la distància reina, l'Ultra, fent el bucle en sentit invers per encarar els últims 30km.

La presentació anirà a càrrec del director de l'UTBCN, David Teixidó, i del director esportiu, Pau Capell. Amb ells podreu consultar qualsevol dubte tècnic o logístic per encarar aquest repte del 2016.

Us hi esperem a tots! :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2016 16:43 #2 per sergini (Visitant)
Bona tarda

es necessària una prova d'esforç per presentar-se - córrer la ultra??? si es així, un preu especial de 130 euros, em sembla realment excessiu, a part de la inscripció, material propi etc...realment no hi ha crisi , penso.

La meva opinió es que els organitzadors hauríeu de pensar un xic en els corredors, en arribar a tothom i que justament no tothom es pot permetre totes aquestes despeses, sí, se que més d'un em dirà " doncs no hi vagis i punt", però penso que també tinc dret a realitzar aquest esbarjo, esforç, esport, activitat...però cada cop es complica més amb preus elevats, certificats mèdics, proves d'esforç etc...he corregut diverses ultres i se que com ha organitzadors tothom es vol curar en salut, i evitar riscos, però penso que descarregant un document on declini la total responsabilitat per part d'un corredor seria menys costos (econòmicament).

en fi segurament rebre critiques per això que comento, evidentment recercaré curses, trails o ultres on el preu i les exigéncies no siguin tan elevades, no es demana tant, simplement que en aquests temps, competir es un luxe...

Per acabar dir que, estava a punt d'inscriure'm a la ultra de bcn, però amb prova d'esforç més tot el que porta afrontar una competició d'aquest tipus, no, de tota manera hi haurà molta gent, i desitjo que sigui un exit total que de segur ho serà.

Salut i km

11 Mar 2016 18:25 #3 per rutxi (Associat/da)
sergini,
Entenc el q vols dir, i per això dir-te q afortunadament tenim moltes ultres i maratons a casa nostra que valen la pena en quant a espectacularitat, entrega de la organització i preu.
Si aquesta no escau... en tenim ple! :party: :party:

11 Mar 2016 22:26 #4 per sergini (Visitant)
Tens tota la rao...es cert. 

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats