Vallhonesta X Trail. Corre a la llum de la lluna. 10km. 7/7/2016

Vallhonesta X Trail. Corre a la llum de la lluna. 10km. 7/7/2016

06 Jul 2016 14:21 #21 per socanna (Associat/da)
Una bona colla de corredores de Terrassa, totes guapes  :whistle: vindrem :party: :party:
Fins demà 8)

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2016 10:43 #22 per Carlos (Associat/da)
Ja ho tenim!! I Aquest any som solidàris!!

Ajuntament, ubic, centre excursionista, Gym marca, Alfisport, l´espiga, corrertrail, punkarres, C.E.A.C. ho farem posible

Som 377 runners i caminants!!. Avui a partir de les 19:30 obrirem inscripcions presencials gratuites fins exhaurir els 400 braçalets que tenim. Si fossim mes, podrem gaudir igual ment de tots els serveis ( piscina , i refrigeri) pero ja no ens kedaran packs obsequi per repartir.

brifing x avui

19:30 obrim les taules de entrega de braçalets i noves inscripcions i recollida solidaria de les samarretes de curses que ja no utilitzeu i que entregarem a la associació MOSSÈN JOSEP ROVIRA TENES

20:45 escalfament especific dirigit x Agustí Roc

21:10 sortida neutralitzada fin plaça 11 setembre
21:15 sortida!

( a vallhonesta hi haura la font, pero si voleu portar aigua a sobre no estara de mes)

21:56 arrivada 1er runner
23:15    "        cua cursa

A partir 22:00 obre piscina i musica tope

00:00 es tanca piscina

Previsio temps ( calor)

www.meteo.cat/prediccio/municipal/082628

07 Jul 2016 13:05 #23 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Al final no puc anar que ús vagí molt bé a tots I totes  :love: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

08 Jul 2016 08:36 #24 per Null0 (Visitant)
Vinga va ja està feta!!!  :party: :party:
La tarda/nit va començar molt bé per a mi ja que al arribar em van dir que havia guanyat un dels 10 dorsals per la cursa del mes de Setembre  :party: :party: :party:
Xerradeta amb bastants correcats abans de començar i vinga que sortim!
Sortida tranquila, molta xafogor i encarem les primeres pujades encara amb asfalt/ciment que deu n' hi do. Al corriol del km2 em trobo a la socanna amb la que faré aquest corriol i bona part de la baixada fins el km.5
Es fa de nit i decideixo encendre el frontal però als 10 segons l' apago, anem encara molta gent junta i l' efecte boira que fa la llum del frontal amb la pols del terra no m' agrada gens ni mica, total anem molta gent, m' hi veig bé.
Abans d' arribar a Vallhonesta contacto amb la No Surrender, arribem a la font i cap avall!!!
El tema nit i pista pensava que seria molt més fàcil per a mi, però qualsevol variació del terreny la he notat. Passant el km 8, m' he trobat amb el Tete Xavi i tot just passant el pont de l' autopista m' he fotut una bona castanya....al tram més facilot....pista molt ampla, molt compactada...no se, suposo que les cames ja feien una mica de figa. Control de danys....molta pols a les malles i a la samarreta i una rascada important al genoll dret. Moltes gràcies a tothom que s' ha parat a ajudar-me hauràn sigut uns 6 o 7 corredors.
Total que l' últim tram de baixada fins tornar un altre cop al ciment he baixat una marxa però al poble un altre cop a tope!
Arribada en una mica menys d' 1 hora i 10 minuts.
No he pogut gaudir gaire de la festa perquè el genoll no parava de sagnar i he preferit tornar a casa ràpidament. Disculpes a tothom.
Ara ja està tot controlat.
I bé, encara que no m' hagues tocat el dorsal hagues tornat a la cursa del setembre perquè el circuit es guapo.

Ens veiem a la propera.

08 Jul 2016 11:54 #25 per (Visitant)

Jo cada any baixo més lent des de l'ermita però surto amb la mateixa sensació de voler tornar-hi. I la bona companyia va en augment... Gràcies a tots, organitzadors, companys i companyes, guapes i guapos  ;)

08 Jul 2016 12:54 #26 per Zàngano (Visitant)
M'ha agradat especialment el que envolta la cursa, que sigui solidària, l'avituallament final, la piscina, etc.. Hem anat un grupet i ens hem rigut molt.
Aquest any és la segona vegada que vinc a còrrer aquest any a Sant Vicens C., la primera la Punk trail que us recomano. I, possiblement, no sigui l'última.

08 Jul 2016 17:55 #27 per No Surrender (Associat/da)
Gran organització i gran entrenament!!  :party:
Ja podrien signar moltes organitzacions de curses apropar-se encara que fos una mica al sarao que vareu organitzar ahir.
Recorregut, obsequi, avituallament final....tot fantàstic!!! Llàstima que a la cursa del setembre som de viatge per feina....però queda apuntada com a cursa prioritaria...jo vull aquell "felpudo"  :666:.
M'ho vaig passar moltbé, patint lo just u necessari, vaig veure des de la distancia la castanya de'n Null0, però ni idea que era ell fins que el vaig veure ple de terra i sang a l'arribada.
Molt bona companyia amb els correcats petant la xerrada i un plaer haver conegut a na caloreta  :yes:.
No me vaig poder quedar massa ja que els nins tenien molta gana i a tots els bars del voltant havien esgotat el pa i ja no feien entrepans, amb el meu de llangonissa entretinguren la gana fins que trobarem un resturant fora del poble.
Com a anècdota i per confirmar lo poc que conect la neurona.... :whistle:...a l'arribada tenia mooooolta sed, i vaig anar de dret a una taula on hi havia dos al.lots que servien beguda amb una gerra, jo vaig anar, vaig agafar un tassó i me'l vaig veure de glop...quan devia quedar un ditet, me n'adon que no era l'aigua esperada si no el mojito  :rofl:.
Res, que me'l vaig beure d'un glop i a palo seco! Mare meva, sort que devia ser molt fluixet, l'al.lot de la barra encara me mira raro...
Apa, fins a la propera!  :love:

08 Jul 2016 23:31 #28 per Carlos (Associat/da)
Esperem que hagiu gaudit de l´entrenament!! :great:

Vem ser 400 runners que o vem fer possible i vem recollir 900 samarretes ja donades a la associacio Mossen Josep Rovira Tenas. :oh:

Aqui teniu enllaç per veure fotos i els videos.

ceaccastellet.wordpress.com/atletisme/10...una/classificacions/

Us esperem a tots /es en la cursa oficial i minicurses el proper 25/09. Aviat mes info. :yipi:

17 Jul 2016 15:27 #29 per (Visitant)

Als que ens va tocar el sorteig d'un dorsal pel pròxim 25 de setembre hem de fer alguna cosa? Com que les inscripcions ja són obertes i no es pot consultar el llistat d'inscrits, per això ho pregunto...

Gràcies

19 Jul 2016 20:33 #30 per caloreta (Visitant)
Bona tarda !!

Primer de tot, perdoneu per no escriure abans ...  :whistle:

M'alegro de que la cursa us agradés, intentem tractar al corredor com ens agrada que ens tractin quan anem a correr. Per nosaltres, es una festa !!  :party:

NullO, espero que estiguis recuperat de la caiguda. Jo a l'últim corriol també em vaig xocar contra un arbre, mira que el tinc controlat però la manca de visibilitat i estrés per fer temps em van deixar encastada ....  :beurk: :beurk:

Encantada de poder conèixer a gent correcat i encantada de saludar als de sempre !!!  :love: :love: Un orgull formar part d'aquesta gran comunitat !!

Tete xavi. En breu rebràs un correu, si en uns dies no el tens m'ho comentes i ho arreglem.

Ens veiem al setembre i per la meva part a per totes !! Vull d'una vegada per totes la punyetera botella de vi !!!  :rofl: :rofl:

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

21 Jul 2016 15:40 #31 per (Visitant)

Correu rebut, gràcies!  :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats