V Canicross i Cursa de muntanya Eramprunyà

V Canicross i Cursa de muntanya Eramprunyà

13 Gen 2017 00:16 #1 per jacare (Visitant)
Cursa de muntanya de l'Eramprunyà

Amb 23 km de recorregut  i un desnivell de 1200m +, es desenvolupa dins el Parc Natural de Garraf, entre els municpis de Gavà i Begues. El recorregut molt tecnic permet gaudir d'unes vistes espectaculars de tot el Delta del Llobregat i part del Massís del Garraf.

Canicross de l'Eramprunyà

El Canicross es una disciplina esportiva que consisteix en correr lligat a un gos. El gos utilitza un arnes de tir i ajuda al corredor estirant d'ell mitjançant una linea de tir amortiguada que els uneix.
Enguany el circuit consta de 7,2km i 266m de desnivell acumulat aproximadament, es desenvolupa per pistes i corriols de la zona forestal de Gavà i pretèn donar a conèixer un paratge proper a la ciutat que sovint es del tot desconegut.

canicrosseramprunya.blogspot.com.es/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2017 00:18 #2 per jacare (Visitant)
La cita és el 29 de gener...ja queda poc

13 Gen 2017 18:34 #3 per Sarcel (Associat/da)
M'agrada molt aquesta cursa :love:. L'any passat estava inscrita però per culpa d'un gos que em va fer caure no hi vaig poder anar  :'(

Aquest any per distancia m'aniria millor fer la de Mont-Rodon Matadepera. Si s'anima un company del Run2Live faré aquesta i si no doncs l'Eramprunyà que hi puc anar amb tren.

25 Gen 2017 17:41 #4 per Sarcel (Associat/da)
Inscrita un any més.

Sembla que tots els corredors dels voltants de Barcelona es dedican a la preparació de la marató i deixan la muntanya per més endavant... Doncs s'ho perden perquè tenim aquí una cursa ben organitzada amb un molt bon recorregut, guapo i entretingut.

A veure si soc encara capaç de fer-ho en 3 hores 15 com fa dos anys... I si no, és igual, més temps per gaudir  :yes:

Animar-vos!

25 Gen 2017 19:39 #5 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Llastima jo el mateix día faig de guía en la mitja de la Colomenca peró com dius totes I tots estém preparant la marató jo la faré amb el Jaume bajo
Qué et vagí molt bé el diumenge Sarcel  :love:  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats