Gracies fotògrafs :love: :love: incansable
CarlesCat :yipi: :yipi:
El dia ens va respectar i va estar plovent durant tot el Divendres i la nit, però el Dissabte dia esplèndid per gaudir/patir el cros que espero poder fer durant molt de temps :yes:
Saludem CoRReCaTS e intercanviem petites impressions abans de la sortida jo avui vull exprimir-me al màxim, però havent fet l'entrenament de la setmana passada se que toca regular de valent en les pujades per no patir i que se'm faci més llarg del que realment és.
Sortim e intentem controlar, però ja d'entrada l'ímpetu de la cursa m'aixeca les pulsacions i tiro en baixada amb tot, a la primera pujada intentem mantenir pulsacions, però ja estic pels núvols intento regular, però les pulsacions no baixen i em trobo en grupets de ritme que considero que són els meus així que fins on pugui sense ofuscar-me amb ningú que la meta encara queda lluny :mdr:
Durant tota la cursa vaig regulant a les pujades corrent quan o considero oportú i caminant quan ja la pujada pot amb mi; a les baixades em deixo anar i gaudeixo com feia temps que no feia

Normalment a les pujades em passa algú, però a les baixades em torno

i quan a les baixades em passa algú intento seguir-lo posant una marxa més :he:
El fet que només donin aigua als avituallament i que no hagi agafat cap gel em fa pensar que l'he cagat i que passaré una bona "pajara" per acabar, però sortosament les "pajares" van i venen; crec que vaig patir fins a 3-4 "pajares" que sortosament no van ser devastadores i van poder ser controlades amb les pujades caminant, notant l'aire a les baixades i caminant amb l'aigua als avituallaments :^^:
Gracies al reconeixement del circuit el Dissabte passat vaig regular prou bé i vaig arribar a tots els trams on podia còrrer amb forces per fer-ho :yipi: :yipi:
Tot anava rodat i ja veia la meta a prop quan en l'últim corriol, després d'agafar l'últim avituallament, baixant per torna a agafar la carretera de les aigues m'engresco massa i avançant dos corredors de cop trepitjo una roca mullada i perdo l'equilibri :beurk: batzacada de les grosses, ampolla d'aigua per terra i jo caient de costat amb el cul/cuixa i fang per diversos llocs; m'aixeco aprofitant l'adrenalina i sense notar res trencat més que la moral i agafant l'aigua continuo avall cridant que no ha estat res i em llenço una mica d'aigua per la cama/cul i mà :clown:
En arribar a la carretera de les aigues acabo de buidar l'ampolla sobre la cama i el cap i continuem endavant sense aturar-nos :glasses:
Em passant alguns interessant-se i els i dic que ja mirarem a meta com de greu es que estem bé que no pateixin :love: :winktongue:
Finalment arribem al final i no he de lluitar per un fotre cap "atxassu" ni per evitar que me'l fotin així que gaudeixo d'una cursa lluitada on m'he deixat la pell literalment :intello:
El temps final de
1h40min51s ja em deixa nou repte per l'any que ve que evidentment serà ser sub1h40
Track de l'activitat:
https://www.strava.com/activities/913561531
amb 16,36 Kms a ritme mitja de 6:10 min/km i pulsacions mitjanes i màximes de 168 i 183, respectivament
Creuem meta i a buscar infermeria i mirar com estem :beurk: quin mal això es posarà blau i negre, però i tornaria amb caiguda i tot :clown:
Infermeria em neteja, em desinfecta ferides i em dona bossa de gel per evitar mals majors :yes:, gracies un altre cop :love:
Ara només queda que buscar menjar i gaudir de les arribades de companys i coneguts
Recollim roba del guarda bosses i amb buti i estomac ple de tronja/poma i aigua seiem en un banc per gaudir al solete d'una parella de "marietes" :winktongue: entrant de la mà; no diré noms, però les curses de muntanya son diferents i pocs "atxassus" es veuen en la línia d'arribada amb temps de 2h :grrrrrr: aquesta associació no es el que era :clown:
Salut!
Jordi