Cross de Can Caralleu 25-03-17 Barcelona

Cross de Can Caralleu 25-03-17 Barcelona

26 Mar 2017 18:33 #21 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Gracias CarlesCat por las fotos como siempre me pillas muy bien.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2017 22:44 #22 per M@rcus (Associat/da)
Merci David pels consells express i tu Carles per les fotos! Sempre fantàstiques!!!  :love: no té preu!

Salut!  :yipi:

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

27 Mar 2017 10:44 - 27 Mar 2017 10:47 #23 per Jordi (Associat/da)
Gracies fotògrafs  :love: :love: incansable CarlesCat   :yipi: :yipi:

El dia ens va respectar i va estar plovent durant tot el Divendres i la nit, però el Dissabte dia esplèndid per gaudir/patir el cros que espero poder fer durant molt de temps  :yes:

Saludem CoRReCaTS e intercanviem petites impressions abans de la sortida jo avui vull exprimir-me al màxim, però havent fet l'entrenament de la setmana passada se que toca regular de valent en les pujades per no patir i que se'm faci més llarg del que realment és.

Sortim e intentem controlar, però ja d'entrada l'ímpetu de la cursa m'aixeca les pulsacions i tiro en baixada amb tot, a la primera pujada intentem mantenir pulsacions, però ja estic pels núvols intento regular, però les pulsacions no baixen i em trobo en grupets de ritme que considero que són els meus així que fins on pugui sense ofuscar-me amb ningú que la meta encara queda lluny  :mdr:

Durant tota la cursa vaig regulant a les pujades corrent quan o considero oportú i caminant quan ja la pujada pot amb mi; a les baixades em deixo anar i gaudeixo com feia temps que no feia  :party: :party:
Normalment a les pujades em passa algú, però a les baixades em torno  :666: i quan a les baixades em passa algú intento seguir-lo posant una marxa més  :he:

El fet que només donin aigua als avituallament i que no hagi agafat cap gel em fa pensar que l'he cagat i que passaré una bona "pajara" per acabar, però sortosament les "pajares" van i venen; crec que vaig patir fins a 3-4 "pajares" que sortosament no van ser devastadores i van poder ser controlades amb les pujades caminant, notant l'aire a les baixades i caminant amb l'aigua als avituallaments  :^^:

Gracies al reconeixement del circuit el Dissabte passat vaig regular prou bé i vaig arribar a tots els trams on podia còrrer amb forces per fer-ho  :yipi: :yipi:

Tot anava rodat i ja veia la meta a prop quan en l'últim corriol, després d'agafar l'últim avituallament, baixant per torna a agafar la carretera de les aigues m'engresco massa i avançant dos corredors de cop trepitjo una roca mullada i perdo l'equilibri  :beurk: batzacada de les grosses, ampolla d'aigua per terra i jo caient de costat amb el cul/cuixa i fang per diversos llocs; m'aixeco aprofitant l'adrenalina i sense notar res trencat més que la moral  i agafant l'aigua continuo avall cridant que no ha estat res i em llenço una mica d'aigua per la cama/cul i mà  :clown:

En arribar a la carretera de les aigues acabo de buidar l'ampolla sobre la cama i el cap i continuem endavant sense aturar-nos  :glasses:
Em passant alguns interessant-se i els i dic que ja mirarem a meta com de greu es que estem bé que no pateixin  :love: :winktongue:

Finalment arribem al final i no he de lluitar per un fotre cap "atxassu" ni per evitar que me'l fotin així que gaudeixo d'una cursa lluitada on m'he deixat la pell literalment  :intello:
El temps final de 1h40min51s ja em deixa nou repte per l'any que ve que evidentment serà ser sub1h40  :party: :party:

Track de l'activitat:
https://www.strava.com/activities/913561531
amb 16,36 Kms a ritme mitja de 6:10 min/km i pulsacions mitjanes i màximes de 168 i 183, respectivament  ;)

Creuem meta i a buscar infermeria i mirar com estem  :beurk: quin mal això es posarà blau i negre, però i tornaria amb caiguda i tot  :clown:
Infermeria em neteja, em desinfecta ferides i em dona bossa de gel per evitar mals majors  :yes:, gracies un altre cop  :love:

Ara només queda que buscar menjar i gaudir de les arribades de companys i coneguts  :party: :party:

Recollim roba del guarda bosses i amb buti i estomac ple de tronja/poma i aigua seiem en un banc per gaudir al solete d'una parella de "marietes"  :winktongue: entrant de la mà; no diré noms, però les curses de muntanya son diferents i pocs "atxassus" es veuen en la línia d'arribada amb temps de 2h :grrrrrr: aquesta associació no es el que era  :clown:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

27 Mar 2017 16:20 #24 per Dabit (Associat/da)
Doncs aquí un altre que va anar a Can caralleu i s'ho va passar de conya i a més amb bones sensacions i resultats respecte a passades edicions. El camí cap a Zegama va d'allò més bé (piquem fusta...).

Us deixo les fotos que vaig fer.

plus.google.com/u/0/collection/4CXUQE

Moltes gràcies per les teves, Carles, són magnífiques!

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

28 Mar 2017 23:46 #25 per M@rcus (Associat/da)
Jajjaaja  :rofl:

No sé a qui et refereixes Jordi  :neutral:

Com que venia de fer la marató de Barcelona la veritat es que com cada any, vinc a aquest Cros espectacular al costat de casa per descobrir corriolets a ritme de patxanga.

Aquest any he acompanyat en Jose Carnero amb qui també ens varem trobar a la Maratest i a BCN.

Llástima dels entrebancs que s´estan trobant els organitzadors per passar per corriols. Aquest any ha estat molt més pistera i no es el mateix... però que hi farem... segueix sent una molt bona cursa, molt ben organitzada i on el carinyo :love: dels voluntaris es fà palès.

David! moltes gràcies per les fotos! ets un artista i un crack. Que després de fer la cursa et marquis aquest detall, per mi, no té preu.  :love:

Fins l´any vinent companys!  :party:

Salut!  :yipi:

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

30 Mar 2017 17:52 #26 per Dabit (Associat/da)

David! moltes gràcies per les fotos! ets un artista i un crack. Que després de fer la cursa et marquis aquest detall, per mi, no té preu.  :love:

Ui, si jo m'ho passo igual de bé competint que animant, jeje. Salut!

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats