Cames de Ferro 28-05-2017

Cames de Ferro 28-05-2017

19 Mai 2017 18:54 #1 per bebop (Associat/da)
Hola, el proper diumenge 28 de Maig es durà a terme la 2ª edició de la Marató Cames de Ferro a Sant Esteve d´en Bas. Hi ha modalitat marató, mitja i cursa de 10 kms. Es una cursa dura amb 2900 m de desnivell positiu que transcorre per indrets espectaculars com el Puigsacalm i el Santuari de Cabrera. Aquí us deixo l´enllaç:

www.geca.cat/camesdeferro/?page_id=14

Jo estic inscrit a la marató. Li tinc ganes ja que, si no estic equivocat, aquesta cursa ha agafat el relleu de la Puigsacalm Extrem amb el mateix recorregut o bastant similar. Es com la Marxa dels Camins dels Matxos però concentrada. Es la única cursa que no he pogut completar ja que després de molts dies de pluja hi ha havia molt de fang en tot el recorregut i mantenir l´equilibri ja era difícil. També es va formar un gran tap a l´inici de la Canal dels Gantxos Vells. Això va fer que arribés fora de control al Coll de Bracons. Espero i desitjo que aquest any les condicions siguin millors que en aquella edició (no recordo l´any).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2017 16:18 #2 per Sarcel (Associat/da)
Ben segur bebop que parlas de l'edició del 2012 de la cursa del Puigsacalm. Va ser el 21 d'octubre. Deú ni do el fang que hi habia! Vaig trigar 4 hores 52 minuts per fer 25 km...Però tot plegat molt divertit, em va agradar moltíssim. Bé, vaig tenir la sort de que les meves Asics agafavan molt bé amb fang, la veritat és que hi havia gent que patinava molt.  El tap crec que en aquest punt a més a més coincidiem els de la mitja i els de la marató.

Espero que puguis completar el recorregut aquest cop. Sort !

04 Jun 2017 04:05 #3 per bebop (Associat/da)
Si, es tal i com ho dius, a l´edició del 2012. Bé, en aquesta ocasió si que la he pogut completar encara que he entrat l´últim dels classificats amb un temps de 8 h 44 min. (donaven 9 hores) o sigui que molt, molt justet. He acabat en la posició 74 de només 87 inscrits (també hi ha cursa de 23 kms i un altre de 10). Es una llàstima perquè trobo que és una cursa molt maca i ben organitzada. Això si, trobo que el nivell dels inscrits és bastant alt i ja des-de el començament el gruix de la gent ha tirat molt fort i ens hem quedat sols 4 o 5 corredors. Jo he anat al meu ritme i al final he aconseguit arribar. Es una cursa força dura amb 3000 m de desnivell positiu. Molt recomenable i amb un recorregut espectacular.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats