Cursa i Mitja de la Campana. CoRReDoRS.CaT. 21 Novembre

Cursa i Mitja de la Campana. CoRReDoRS.CaT. 21 Novembre

20 Set 2021 16:31 #1 per korfbaler (Associat/da)
Alguna cosa no vaig fer be quan vaig voler obrir el fil :scream:

Doncs si. Ja tenim les INSCRIPCIONS OBERTES per la Cursa de Muntanya de Corredors.cat :party:
Vam modificar la data per la situació COVID, i amb l'intenció de fer-la el més semblant possible al que sempre hem fet. Ens haurem d'ajustar al que calgui, però tenim pla A, B i C pel que calgui. El que es segur es que no tindrem piscina. Coses de la "fresqueta".

S'ha de destacar que aquest any ens han otorgat el segell de "Petjada Verda" con a Cursa Sostenible que té cura de la Natura. Continuarem treballant per millorar encara més amb tot el que poguem.

Animeu-vos !! Us volem tornar a veure per Vacarisses !!!
activitats.corredors.cat/cursacampana/

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2021 15:47 #2 per korfbaler (Associat/da)
Novetat d'aquesta edició.
Quan la feina es fa be, i amb ganes de millorar :great:


La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2021 14:09 #3 per pinelli (Associat/da)
inscrit a la curta , a veure com estem :party: ,, eiii entrepa de cansalada , cada vegada mes nivell :sunglasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2021 16:45 #4 per fandes (Associat/da)
Per fi podré debutar a la Campana! I a sobre amb el segell de Petjada Verda, quins cracks. Vejam si m'enrecordo com era això de córrer per muntanya... xD

Endavant amb la feina korfbaler!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2021 21:06 #5 per Sarcel (Associat/da)
Una més inscrita :)
Cuarta participació però m'estrenaré a la mitjà que ya toca.
Korfbaler, llástima perdre la piscina que era un plus molt agradable de La Campana, però lo bo és poder tornar-hi, en tinc moltes ganes :party: :party: :party:
Fandes espero que al acabar no tinguis pressa per anar-t-en i que per fi ens podrem veure!
Pinelli, contenta de veure que t'ha tornat a picar el gusanillo...
Per cert, també m'acabo d'apuntar a la cursa de Rellinars que és fa el dia 17 d'octubre, us la recomano és molt xula.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2021 15:57 #6 per fandes (Associat/da)

Sarcel va escriure: Una més inscrita :)
Fandes espero que al acabar no tinguis pressa per anar-t-en i que per fi ens podrem veure!


En principi pugem amb la família, així que si el temps acompanya, per fi podrem posar-nos tranquilament al dia!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2021 17:28 #7 per Sarcel (Associat/da)
Que bé, per fi podré conèixer al petit Roure !
Si no recordo malament hi ha un parc amb jocs infantils molt a prop de la sortida, si fa bon temps ben segur que gaudirá molt també.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2021 16:20 #8 per korfbaler (Associat/da)

fandes va escriure: Per fi podré debutar a la Campana! I a sobre amb el segell de Petjada Verda, quins cracks. Vejam si m'enrecordo com era això de córrer per muntanya... xD

Endavant amb la feina korfbaler!!!


Esperem poder tirar les coses endavant com ho tenim previst :great:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2021 16:21 #9 per korfbaler (Associat/da)

Sarcel va escriure: Una més inscrita :)
Cuarta participació però m'estrenaré a la mitjà que ya toca.
Korfbaler, llástima perdre la piscina que era un plus molt agradable de La Campana, però lo bo és poder tornar-hi, en tinc moltes ganes :party: :party: :party:
Fandes espero que al acabar no tinguis pressa per anar-t-en i que per fi ens podrem veure!
Pinelli, contenta de veure que t'ha tornat a picar el gusanillo...
Per cert, també m'acabo d'apuntar a la cursa de Rellinars que és fa el dia 17 d'octubre, us la recomano és molt xula.


Eeeeiiiii ..... quan de temps !!!! M'agrada d eles curses el poder retrobar gent que fa temps que no veus. I si es la de casa, més encara !!!! :party:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2021 16:28 #10 per korfbaler (Associat/da)
Per cert .....Veiem pocs Correcats inscrits :S :wonder:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2021 16:31 #11 per korfbaler (Associat/da)

pinelli va escriure: inscrit a la curta , a veure com estem :party: ,, eiii entrepa de cansalada , cada vegada mes nivell :sunglasses:


Fa dos anys es va passar una enquesta als corredors i corredores. Hem intentat agafar propostes i possar-les en pràctica. Una d'elles es l'enrtrepà. Cada vegada més la gent vol "canviar", i tenir altres opcions. Així que a part del tradicional de butifarra, hem incorporat el de cansalada, el vegetarià i el vegà. Per acompanyar, com sempre ... :beer: :beer:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2021 19:32 #12 per Mona (Associat/da)
La data per mi no és la millor, però no me la puc perdre, aquesta és una de les curses que cada any espero amb candaletes: bon ambient, un recorregut espectacular, bones vistes i una organització fantàstica.
En fer-se al novembre potser el final de la piscina no vindrà tant de gust com al juny i ja no tindrem la mítica síndria, però segur que valdrà la pena venir!
Ens veiem el 21 de novembre!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 19:35 #13 per Sarcel (Associat/da)
Sort que a la mitjà de la Campana tenim 3.45h per acabarla, que avui a Rellinars, amb distancia i desnivell similar, donavan només tres hores i he arribat gairebé l'ultima amb menys de cinq minuts de marge...
Un recorregut per cert preciós i molt corrible. Hi havia molts corredors de Vacarisses Corre (amb podi inclòs de la 3a noia amb un molt bon temps de 2.09.45). També he tingut el plaer de trobarme amb Liz que ha fet podi representant a CoRReDoRS.CaT :great:

Una llástima Korfbaler que a Vacarisses s'hagi mantingut l'horari de sortida d'estiu, al novembre no cal sortir a les 8h! Avui la mitjà començava a les 9.30, molt millor per la gent que ve de fora i no fa tan de fred.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2021 16:19 #14 per korfbaler (Associat/da)
Si que es cert que el canvi de dates ens ha deixat una mica "descolocats" :joy: , però hem volgut manteni l'esquema de les edicions anteriors, i que no hi hagi confusions amb els horaris. L'any vinent, en funció de la data ...... valorem.
Per matinar, a mi es igual que sigui estiu que hivern :laughing:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2021 21:05 #15 per pirata agus (Associat/da)
Un mes que escoltarà la campana a Vacarisses

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2021 16:23 #16 per korfbaler (Associat/da)

pirata agus va escriure: Un mes que escoltarà la campana a Vacarisses


Un més dels habituals !!!! :party: :party: :party:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2021 16:28 #17 per korfbaler (Associat/da)
Esteu ja be i recuperats de la Marató? :laughing:

Només queden 75 dorsals per la Campana, que per norma, "volaran".
Podeu venir a escoltar la Campana, a córrer, i a menjar i beure.

Us esperem !!! :hearteyes: :kissheart:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2021 17:50 #18 per korfbaler (Associat/da)
Estem a la recta final... setmana final per la Cursa.
Ahir jornada de neteja de corriols, on s'ha notat l'any que no s'ha fet res :unsure:

Encara no t'has inscrit?
Tornarem a gaudir de la Campana !!!

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2021 20:20 #19 per Richy (Associat/da)
Després de molts anys i per primera vegada no hi seré diumenge a la cursa de Vacarises :sob: :sob: . Apart del pesim estat de forma, estic cascat del genolls i poca muntanya puc fer :thumbdown: . Diumenge tampoc estic per aquí . Que gaudiu de la cursa i tota la festa de després que segur serà fantàstica. Sort a tots.:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2021 09:52 #20 per Sarcel (Associat/da)
Quina llàstima Richy que no puguis venir. Precisament l'altre dia amb en Dani comentaven els bons records de la travessa de Carros de Foc, en aquell moment ya tenias els genolls amb molèsties però ho vas fer! :great:
No deixis mai de caminar, encara que sigui per asfalt! :cry:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.