41 Marató de Berlín 28/9/2014

41 Marató de Berlín 28/9/2014

05 Nov 2013 18:41 #21 per Jord1 (Associat/da)

Ui  :P.
:great:. Nois, aneu molt forts, hom encara no ho tinc decidit, se que ho fare. hem fa por aixo de reservar hotels i avions i tota la pesca.

O si aprofitariem per conectar la marato hem les vacances.

salutacions


I tan forts Altair !!! Ara que no fem gasosa, però això és la il·lusió de participar a una gran.
Jo crec que el més important es reservar l'hotel: fas una reserva que es pugui cancel·lar i que no tinguis que pagar-la ara, sinó quan et presentes a l'hotel.
En quant a l'avió no crec que des de Barcelona augmenti molt el tràfic habitual cap a Berlín, pel que pots esperar encara uns mesos a tindre-ho més clar.
El que si has de fer és la inscripció, com a molt perdries aquest import  :grrrrrr: :grrrrrr: si al final no pots traspassar-la!! :mdr: :mdr:

Altair, espero haver-te convençut si més no ho he intentat :wink2: :wink2: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2013 21:13 #22 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bones!

Un altre que anirà a Berlín, inscripció feta, ara a mirar vols i hotel..

Salut!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2013 00:06 #23 per paco jones (Visitant)
Cap a Berlin !!! Inscripció feta (el comprovant de pagament l'he trobat a la carpeta de l'spam )

He reservat apartament ,3 persones x 3 dies amb el booking.com ,total 144 euros. A 10 Kms de la sortida.
Per mi el prioritari era fer reserva a un lloc on hi aniran a dormir minim de 40000 persones + acompanyants.
La reserva es pot anul·lar fins 15 dies abans.....
Després mirarem els vols, encara es massa aviat, crec. No omplirem pas tants avions, oi ?

La Mitja de Granollers (2014)  1:28'
Marató Bcn (2013)                  3:18'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2013 11:45 #24 per Jord1 (Associat/da)

Cap a Berlin !!! Inscripció feta (el comprovant de pagament l'he trobat a la carpeta de l'spam )

He reservat apartament ,3 persones x 3 dies amb el booking.com ,total 144 euros. A 10 Kms de la sortida.
Per mi el prioritari era fer reserva a un lloc on hi aniran a dormir minim de 40000 persones + acompanyants.
La reserva es pot anul·lar fins 15 dies abans.....
Després mirarem els vols, encara es massa aviat, crec. No omplirem pas tants avions, oi ?


Jo paco jones penso com tu, l'avió pot esperar, però clar al final igual fem overbooking als avions que surtin de terres catalanes :intello: :intello: , ja que som una bona colla.... o igual en podem omplir un, jejeje :rofl: :rofl: :rofl:

Farà goig tants correcats per terres alemanyes!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2013 12:18 #25 per Altair (Visitant)
Ja esta, bitte gut. Fet.

Ostia , la semarreta 60€, bueno ja esta fet.

ara toca fer la reserva de hotel. o apartaments.

la direccio que ens a posat el Rugbi man, sembla interesant. aissssssss que nervios.

sera la meva primera marato fora de Catalunya. Vaig fer de jove, els 50km d'Arles de tec. i es la Catalunya nord.

Bueno i do,  ¿ Qunats correcats som, ? potser que ja fem una llista ¿no?.

Manel, Altair. signe Acuari, asc Sagitari.

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2013 12:20 #26 per Lluís74 (Visitant)
És veritat que l'avió pot esperar. Però penseu que els vols a Berlin desde Barcelona ja els omplen en un cap de setmana normal sense que hi hagi marartó. Per tant, és d'esperar que en aquest específic cap de setmana hi hagi més demanda de la normal. Els preus avuí són molt econòmics. A mesura que passin les setmanes els preus s'aniran encarin. No espereu ganges d'última hora. És un tema de prioritat: o acceptar el risc que té comprar amb tant de temps per beneficiar-te del preu, o reduir el risc esperant una mica (que tampoc podreu esperar fins al final i estar 100% segurs de que no hi hagi cap contratemps) a contra de pagar un preu més elevat.

Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2013 13:04 #27 per Jord1 (Associat/da)

Ja esta, bitte gut. Fet.

Ostia , la semarreta 60€, bueno ja esta fet.

ara toca fer la reserva de hotel. o apartaments.

la direccio que ens a posat el Rugbi man, sembla interesant. aissssssss que nervios.

sera la meva primera marato fora de Catalunya. Vaig fer de jove, els 50km d'Arles de tec. i es la Catalunya nord.

Bueno i do,   ¿ Qunats correcats som, ? potser que ja fem una llista ¿no?.

Manel, Altair. signe Acuari, asc Sagitari.


LLista de correctas a Berlín 2014:

- Altair
- Lluís74
- paco jones
- Raúl Martínez
- anaral
- RugbyMan
- Jord1

Gràcies Lluís74 pels consells, les seguirem!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2013 18:13 #28 per Altair (Visitant)
Achtüntttttt. nois.

Teniu raó en el que respecta a la reserva d'hostatge. cal fer-ho ja.

En l'adreça del company Rugby man, e fotut una ullada, i kaput no  ni ha habitacions , las mes asequibles economicament.

he anat a la pagina de la Marathon Berlin, i no podia complimentar la reserva. !!!!Hostia!!!P :whip: :whip:.....- Total que he copiat la adresa del primer hotel A&O Berlin Mitte. i pel Bookiing le conseguit fins i tot mes baratuu.

268 € tres nits, arribar divendres i marxar dilluns.

l'hotel esta a 1k i picu de la sortida- :whistle: :whistle:

Afanyeu-vos rapid que val la pena. :yes:

l'avio ja ho farem em mes calma a Lufthansa. :great:

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2013 19:26 #29 per robertgr68 (Associat/da)
Doncs un altre que també hi anirà  :yipi:

M' afegeixo:

LLista de correctas a Berlín 2014:

- Altair
- Lluís74
- paco jones
- Raúl Martínez
- anaral
- RugbyMan
- Jord1
- Robertgr68

5 km. : Cursa Vila de Sant Boi 2016 (21'40'')
10 Km.:  Cursa dels Nassos 2015 ( 45'13'')
21 km.:  Mitja Sitges  2015 (01h 39' 30'')
42 km.: Marató Valencia 2016 (03 h 40' 48'')

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2013 17:16 #30 per xavi.cat (Visitant)
Hola, tinc un problema amb la inscripció..al terminar el formulari en solicita un codigo de registre.
Al mail me envien un password, pero, aquest no és. Em podeu ajudar?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2013 18:58 #31 per Altair (Visitant)

Hola, tinc un problema amb la inscripció..al terminar el formulari en solicita un codigo de registre.
Al mail me envien un password, pero, aquest no és. Em podeu ajudar?

..

Hola company.

Be , si has rebut la contrasenya, el codig de registre,

en la primera casella, escriu el teu non ,,,,,pero primer els cognoms un punt i el nom,,tal com esta escrit em el sms que t'an enviat.                :great: :great:


I despres el login, que sera en majusculas.

I ja esta. Pero oju, que en las pagines sucsesives sortiran , el lloc on vols la foto, que patatim i patatam.

la semarreta, , be no posa el preu,,,i al final ñaka 60 euritos, tu mateix.

ma sortit tot per 158€.

crec que ten sortiras,,,jo tambe vaig tindre que refer 3 vegades l'inscripcio, es la primera vegade que vaig a fora.

anim, company

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2013 21:59 #32 per Lluís74 (Visitant)

Hola, tinc un problema amb la inscripció..al terminar el formulari en solicita un codigo de registre.
Al mail me envien un password, pero, aquest no és. Em podeu ajudar?


En l'email de confirmació que t'han enviat dient que havies estat sel.leccionat donan-te la enhorabona i el User Id i el password, hi ha una link directe a inscripció.

portal.mikatiming.de/event/scc-events/marathon/2014/en/

Utilitza aquesta link i clicka la primera opció:if you are selected in the ballot log in here.....

Entra el User Id i el password i segueix els passos.

A veure si hi ha sort.


Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2013 10:09 #33 per Lluís74 (Visitant)
Apa. Ja l'hem liat una mica més. He canviat la reserva que tenia d'hotel per apartament, i ja he emés vols també pels meus dos fills. Així que overbooking a Berlín- :party: :party:
Cap de setmana llarg amb dona, fills i corrent en una de les millor maratons del món. Què més es pot demanar?

Salut i Quilòmeters.

Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2013 11:24 #34 per RugbyMan (Associat/da)
Guten morgen mein Freunds. Tut mir Leid aber hatte ich keine Zeit zum schreiben

Un altre que ja té tancat el vol, l'inscripció i l'apartament de divendres a dilluns amb tota la family. Serà la meva primera marató fora i vulia anar amb la dona i les nenes. Bé millor dit elles no em varen deixar marxar solet  :whistle:

Ara toca preparar-ho bé i gaudir del dia. Referent als vols no us dormiu que Lufthansa a mesura q s'omplen els vols pujen els preus i es molt donada al Overbooking...i os lo dic per experiencia (aixó si 200€ en cash per les molesties i espera a la sala VIP fins q sorti el proper vol).

Lo mateix amb els hotels/apartaments. tinc una coneguda taxista a Berlin i m'ha confirmat que aquella setmana toit puja i que els hotels s'omplen. Penseu que molta gent d'alemania va a correr i moltisima mes de la resta d'europa i del mon.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2013 13:34 #35 per Altair (Visitant)
Guten tag wie geht es ihenn herr Rugby man.

Buenu el meu nivell de alemany es tan sols d'un mes :yipi:.

Et vull fer una pregunta ; ja tinc feta la reserva d'hotel. pero tinc un dubte que em negiteja, a veure que m'explico.

Un cop feta la reserva de Lufthansa per dos viatgers, si a ultima hora afexeijo un el nostre net de 8 anys, , ¿ es pot fer sense entrebancs ? vull dir si la companyia es flexible, en suspendre la plaça, del nen, aisssssss que lio madre ,,no se si m'explico ¿valeeeeee? uf

digues.me porfa. xuchssssssssssss

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2013 14:30 #36 per Jord1 (Associat/da)
Ostres, RugbyMan i Altair quin nivell, impresiona aquest alemany!!!! Haurem de començar a fer pràctiques que aquí aneu a nivell de Guardiola, amb el temps que queda per la marató serà com llegua materna,  :he: :he: :he:

Jo Altair, crec que per la companyia aèrea al final sóm com un número  :grrrrrr: :grrrrrr:, si tenen places lliures bé i sinó malasort, però de totes formes jo segueixo pensant que encara tenim temps.

A mi em passa algo semblant amb el tema de l'hotel. Com no sé si per temes laborals de la meva dona, la familia em podrà acompanyar, encara tinc pendent el tema de la reserva de l'hotel. Crec que aquest cap de setmana reservaré en 2 hotels amb 2 opcions diferents, una jo sòl, i l'altre amb la dona i fills, i així aseguro preus. Ja sé que és una mica lleig però coses pitjors hem fet. :whip: :whip:

Per cert Altair, privilegi pel net, veure't en una de les "World Marathon Majors", bueno i per tu :great: :great:

Jo, Lluís74 sóc dels teus com començi a tocar el tema de les reserves d'hotels, no paro!! :yes:  :yes:

Xavi.cat te n'has sortit amb la inscripció?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2013 14:55 #37 per RugbyMan (Associat/da)
Altair, LH no es la mara teresa de Calcuta. si en té places doncs t'afegirà al net...aixó si prepara la cartera pq un last minute pot ser una mica caret.

Jo de moemnt he fet el book per tota la family. Com que no es paga fins que no hi arribes. si al final entinc que anar solet...doncs mala sort i ja em tocarà afluixar o renegociar el downgrade si es pot.

Del meu alemny no us refieu. Porto 4 anys i no us penseu q puc mantindre una conversa fluida. L'alemany es molt fomut no com amb l'anglés. Pero tranquils q allà tothom parla anglés.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2013 15:52 #38 per Lluís74 (Visitant)
altair: anem a posar-hi cullarada.

Un Barcelona/Berlin avuí et surt per 120€ amb Lufthansa (una ganga, creu-me). Aquesta tarifa no permet canvis ni reembols. Però no és del tot cert. En cas de cancel.lació et tornerin els serveis i taxes no utilitzats excepte els relacionats amb seguretat i suplement per carburant. Amb aquesta tarifa et tornarien 48€ dels 120€ pagats. Per tant crec que és un risc assumible a canvi de pagar un ull de la cara pel bitllet d'avió a pocs mesos o setmanes de la marató.
Un altre tema. El teu net té 8 anys. Si la reserva que tens avuí ja és per dos adults en aquestes condicions de no reembolsable i no canviable, no et permet afegir a la mateixa reserva un tercer passatger ja que és considerat un canvi de reserva. Amb lo que hauràs de fer una reserva a part pel teu net. Però al ser menor necessita o bé d'un adult o bé del servei d'acompanyament de menors (que té un cost). Però hi ha una solució al problema. Tu truques al centre de reserves de Lufthansa (no es pot fer per internet), i els expliques la problemàtica. Ells et poden fer una nova reserva pel menor i linkar-la a la vostra. D'aquesta manera podràs fer-li la reserva per a ell sol sense el servei d'acompanyament de menors. Això si, el cost sigui com sigui és el mateix que el d'un adult.

Apa. Espero haver-te ajudat. Salut i quilòmetres.

Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2013 22:55 #39 per Jord1 (Associat/da)
Nova companyia aèrea a Barcelona per volar directe a Berlín www.norwegian.com , amb preus de 127€ per persona amb sortida divendres i tornada dilluns. Una opció més!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2013 19:38 #40 per Altair (Visitant)
Ai. tot i que he formalitzat l'inscripcio , en el llistat de la Wew no estic apuntat :grrrrrr:

¿ que sabeu a que es degut ?

¿vosaltres ja ho sabeu?
aissssssssss

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.