41 Marató de Berlín 28/9/2014

41 Marató de Berlín 28/9/2014

30 Set 2014 12:01 #341 per Koose (Associat/da)
Enhorabona bona a tots

Mattu, em trec el barret!! quina cursa i quina crònica. Felicitats!

Ultims 4 minuts de la marató:


La cursa sencera:





www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 12:10 #342 per RugbyMan (Associat/da)
foto post sopar del grup correcat & Friends:

ens ho varem passar d'alló mes bé

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 15:36 #343 per amic (Associat/da)

foto post sopar del grup correcat & Friends:

ens ho varem passar d'alló mes bé

Que guapooos !!! :surprised: :surprised: ......... menys un .... :mdr: :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 17:03 - 30 Set 2014 18:23 #344 per Lluís74 (Visitant)
Un altre que acaba d'arrivar a casa. Molt content de l'experiència Berlinesa. No tant pel meu temps a la marató si no pq aquest cop m'acompanyava la meva dona i els meus dos fills.

Volem dissabte on ens trobem amb el Mattu al mateix avió. I ja comencem a explicar batalletes i a posar-nos en ambient running. Arrivant a Berlin taxi cap a l'hotel, deixem maletes i a dinar en un italià per fer la primera carga d'hidrats. De sortida cap a l'expo a recollir el dorsal.

Aquest cop res de turisme avanç de la marató. Anem cap a l'hotel força d'hora, fem el briefing de la cursa amb la familia organitzant llocs de seguiment i conexions de metro. Quedem en 4 punts. Kms 12, 21, 39 i 42. Sopar de pasta i a dormir.

AL matí al estar només a 2kms de la sortida vaig caminant cap a la porta de Brandeburguer per trovar-me amb els companys correcats. Un plaer trovar-me amb tots vosaltres. Fa que els nervis de l'espera fins a l'hora de sortida sigui molt més suportable.

Cap al calaix de sortida assignat, l'F. Allà per casualitat em trobo amb el RugbyMan. Petem la xerrada, ens desitgem sort i ja desde el primer quilòmetre que el perdo. Ell surt més fort que jo. Per a mi aquesta era la 8ena marató i la que pitjor portava entrenada. Sense seguir cap planning corria quan feina i família m'ho permetien, i arribava curt de volum i sense haver fet cap tirada llarga de més de 25kms. Així que molt conservador de sortida i ens posem a ritmes de 5:20 on el pulsòmetre em deia que ens trovem en zona de confort. Al Km12 parada a donar petons a la dona i als meus dos fills, aquesta primera part de la marató l'hem passat la mar de tranquils. Passo la mitja clavant parcials a 5:20. Torno a veure la familia al 21. Ja hem passat la mitja i seguim amb el pla previst. Km25 matenint ritme, km 30 igual. Sembla que no hi haurà mur. M'extranya..... però al km33 les sensacions canvien i la manca de volum es nota a les cames i tinc indicis de sobrecàrrega. Vull acabar la marató dignament, i parar-me a caminar no entra dins els plans. Així que baixo el ritme del 33 al 40km i em poso a 5:40 de mitja. Aquí m'adelanta un corredor a la veu de "arriba España". Suposo que el buff estalada que porto al braç em delata  :mdr: . Jo que li dic que si, que arriba España, Portugal y Brasil i li desitjo que els hi vagi molt bé. I després d'un petit canvi d'impresions prefereixo estalviar forces per acabar la marató i no malgastar-les amb gent que la sobervia i l'imposició són els seus principals valors. Al 39 em trobo a la família i torno a parar a donar-los petons a tots (estic molt patoner en aquesta marató  :love:). Del 40 al final augmento el ritme ja que veig possible acabar per sota de les 3h 50min. Paso per la porta de Brandeburguer on el pèls es posen de punta. La família no li ha donat temps a arrivar (ooohhhhh), segueixo ja mirant l'arrivada i aturo el crono en 3h 49min i 47seg. Un dels meus pitjors temps en marató però una de les més difrutades.

Felicitats a tots els que heu pres la sortida, l aquells que heu assolit els vostres objectius.

A l'arrivada em trobo el Jord1 que ha assolit MMP amb una segona part de la marató més rápida que la primera. Quin crack. Igual que el Mattu que primera marató i la clava.

Ara a pensar en nous objectius.

Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 18:24 #345 per RugbyMan (Associat/da)

Aquí m'adelanta un corredor a la veu de "arriba España". Suposo que el buff estalada que porto al braç em delata  :mdr: . Jo que li dic que si, que arriba España, Portugal y Brasil i li desitjo que els hi vagi molt bé. I després d'un petit canvi d'impresions prefereixo estalviar forces per acabar la marató i no malgastar-les amb gent que la sobervia i l'imposició són els seus principals valors.


Felicitats Lluis74 si arribo a sapiguer vaig amb tú  :whistle: :whistle:. Si vaig sortit una mica mes fort fins al 25 on vaig fer figa.

Lo dels "espanyolitos" es tema apart. Jo vaig correr i escoltar paralr molt en castellà durant la cursa peró ningu t'animava, seria per la samareta Correcat amb la senyera. Al contrari que els catalans i Vascos que sempre et donavan un petit esforç o grit d'anims. Lo mateis al public, banderes espanyoles hi veies però ningú t'animava. Pero hi vaig veure unes de vasques que et veien i un "visca Catalunya" que esperonava una mica. fins i toto una familia que em van veure i van llençar un "foça correcat"..igual era la teva familia  :sarcastic: :sarcastic:

Menys se'n val que anem a correr i aixó ho varem poder fer. De impresentables hi ha per tots els puestos.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 18:27 #346 per Jord1 (Associat/da)

Mattu, brutal debut maratonià i gràcies per la crònica. Ens trobem a València  :great: :great: :great:

Lluís74, un plaer saludar-te abans i després de la marató. Casualitat que ens veiéssim dos cops a l'esplanada de la Platz der Republic entre 30 o 40 mil corredors. Bona marató sense una preparació especifica i poden disfrutar de cada detall :yes: :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 19:21 #347 per Polgi (Associat/da)
Felicitats Mattu  8) 8) 8) per la Marató i per la cronica.  :party:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 19:41 #348 per robertgr68 (Associat/da)
Aqui un que també esta força content de fer aquesta marato tan especial.  Vaig sortir del calaix G ja que per temps de l' ultima marato era el que em tocava pero no pel ritme que volia fer. La meva intencio era anar a 5:15 pero ja desde els primers kms veig que aixo sera molt complicat, molta gent que em feia de tap i em costaba horrors poder avançar ,  vaig a un ritme de 5:25-5:30 i penso que mes endavant quan la cosa s' estiri podre anar mes depressa.
Vaig molt baix de pulsacions i molt relaxat, disfrutant de l ' ambient. Al km 17 em trobo amb la meva familia i aixo em dona forçes i començo a tirar i vaig marcant ritmes de 5:10. Ja arrivant al km 21 veig que he perdut molt de temps i que sera imposible baixar de 3h:45 aixi que continuo tirant i marco els seguents 4 kms a 5:00-5:10.
Ja arribant al 25 noto que el cos comença afluixar i si la vull acabar corrents i que no em vingui el temut mur tinc que baixar el ritme i  torno a fer entre 5:30-5:35.
Al km 38 em prenc l' ultim gel ja que estaba molt tocadet i arribo al 40 decidit a incrementar el ritme, todo o nada, ja esta la meta molt a prop i torno a  incrementar el ritme, passo el 41 i el rellotge em marca un ritme de 4:50, no em podia creure que anes tan rapid a aquestes alçades pero ja veig que tampoc podre baixar de 3h:50 aixi que encaro el ultims 500 metres al sprint, i passo per meta amb un crono de 3:53:40.  Soc molt feliç, no tant pel temps que podia haber sigut millor, sino per les sensacions, pel ambient, i perque despres de un estiu tant dur de entrenaments poder crear la meta es una recompensa que no et pot treure ja ningu.

Felicitats a tots els berlinesos correcats perque sempre poder fer una marato es un merit increible,  ja sigui fent una marca fenomenal o superant totes les adversitats.

5 km. : Cursa Vila de Sant Boi 2016 (21'40'')
10 Km.:  Cursa dels Nassos 2015 ( 45'13'')
21 km.:  Mitja Sitges  2015 (01h 39' 30'')
42 km.: Marató Valencia 2016 (03 h 40' 48'')

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 22:49 #349 per Jord1 (Associat/da)
Aqui va la meva ... totxana  :whistle: :whistle: :whistle:

Va ser al tornar de la marató de Venècia quan vaig convèncer la família de repetir l’experiència i provar sort a Berlín. Era una ciutat que no coneixíem i a part em permetia estrenar-me a una major. La lotery va caure de la meva banda i tenia el repte, encara que llunyà, de fer una bona marató, així que també vaig decidir apuntar-me al grup d’entrenament d’en Ballesteros i compartir series amb en Jorfer, amic, Polgi, danalbod i companyia,  i a part també la sort de compartir marató amb en Raúl Martínez, en Rugbyman i en robertgr68 ;) ;) ;).

Les coses van canviar quan a casa ens "vam quedar embarassats" i el tercer anava de camí, així que ja tenia clar que aniria sol i intentaria la marca. La preparació per la marató ha estat dura i l’entrenament específic a l’estiu es fa més difícil :whip: :whip: :whip:. Encara que amb una preparació curta pel naixement de la meva filla i per culpa d’una lesió, vaig arribar a l’última setmana amb la sensació que estava en el millor moment, després d'encadenar 6 setmanes de bons entrenos i amb bon volum.

Dissabte de bon matí, vol cap a Berlín i directe de l’aeroport a la fira. Fira fantàstica on pots comprar gairebé tot el que se’t passi pel cap relacionat amb el nostre esport. Em quedo amb les ganes de comprar unes caixes o quadres per les medalles maratonianes, però quan penso en el que em cobrarà Easyjet per portar el paquetet extra :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:, trobo que és més sensat renunciar-hi . Dino un parell de hot dogs (fart de menjar pasta des de dijous) i cap a l’hotel. Migdiada de 20 minuts, una mica de turisme per Berlín, sopar bufet de pasta pre-marató a l’hotel i a dormir aviat, a les 22:00, que a les 5:30  :whistle: :whistle: :whistle: sonarà el despertador.

Diumenge al matí, esmorzar a les 6 amb torrades amb mèl i melmelada i fruita i un parell de cafès.  Descans de 20 minuts més estirat al llit i cap a la porta de Bradenburg a la foto correcat, on l’anaral em comenta que per lesió no podrà fer la marató i que intentarà fer els últims kms per gaudir de l’ambient. Temperatura fantàstica, triada per la ocasió, res a veure amb el clima dels entrenos  :he: :he: :he:. La organització espectacular, rigurosa però espectacular, 35.000 o 40.000 tios/es deixant la bossa del corredor i no tardaves més de 10 segons a fer-ho. Jo també tenia el calaix E, i aquí si que costa una mica accedir-hi,  i tot just entro 1 o 2 minuts abans que donin la sortida. Surto amb un amic amb la intenció de fer el sub 3h20.

La cursa comença amb bones sensacions tot i que els 2 o 3 primers km els ritmes són una mica més alts del previst. Es pot córrer bé, i els avituallaments, encara que els primers una mica curts, i tots a una sola banda del carrer i l’aigua servida en got, no me’n perdo ni un. Els ritmes són molt constants i vaig esgarrapant els segons que he perdut al principi, em va molt bé anar acompanyat perquè la meva tendència a fer la goma o una mica gasosa queda contrarestada pel seny del meu company  :yes: :yes: :yes: de mini barqueta.

Passem la mitja en 1h39:37 i les sensacions segueixen molt bones. Al km 25, veient-me fort decideixo apretar, amb la intenció d’esgarrapar segons al sub3h20  i encadeno els 5 km amb la millor mitja de 4:35 el km. Els ritmes van sortint i van passant els km disfrutant de l’ambient on hi ha algun tros que fa posar la pell de gallina.

Al 35-36 les forces ja van justetes, els ritmes segueixen sortint i veig que no hi haurà mur, però si que toca el moment de patiment de qualssevol marató. Llavors tinc la sort de veure entre la gent que anima una samarreta amb l’estelada i veig que és l’anaral  :party: :party: :party:, així que el crido i li dic si m’acompanya i en qüestió d’un parell de segons el tinc al costat i tirant de mi. Així que, em concentro en seguir-lo i anar sentint les seves paraules d’ànims.  Moltes gràcies anaral, a la marca hi ha una part important teva.  ;) ;) ;)  Els kms van caient i encara que veig que tinc la marca assegurada, el cansament ja no em deixa fer càlculs mentals per endevinar el temps final. Així que tirem i el tram final és espectacular, l’animació, les emocions a flor de pell, la porta de Bradenburg i l’arribada.

Temps final 3:18:29, nova MMP  :party: :party: :party: i per primera vegada en marató faig més ràpida la segona mitja que la primera. 

Feliç de la marca, d’entrar a meta amb un company correcat que m’ha ajudat d’allò més  :love: :love: :love:,  de trobar-me també el meu amic Jordi que també a aconseguit el sots3:20 i en general una sensació fantàstica  :happy: :happy: :happy:. L’anaral es despedeix de nosaltres i ara toca “espaxurrar-se” a l'herba i que passi el temps i anar observant els grans contrastos de la marató i pensar en els esforços, en la familia, amics i companys de series i tirades. La il·lusió es completa quan m’assabento que en Raúl Martínez i en robertgr68 han assolit marques i han fet MMP.

A la nit sopar correcat, on vam fer una altra marató, però en aquest cas de cerveses i a aquesta si que vaig atrapar al Raúl  :whistle: :whistle: :whistle:

Als meus companys d’en JB, en Raúl Martínez, robertgr68 i rugbyman amb marca o sense, ja podem pensar en la propera, sou uns CRACS.  8) 8) 8)

Continuem, com diu en Polgi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 23:25 #350 per Jorfer (Associat/da)
Jord1 gran crònica i estupenda marató
Estàs fet una màquina
Tu mereixes crack i ens alegrem molt del teu èxit
Amb la teva progressió aviat farem una junts  :yes:

Robert ja tu he dit en un altre fil i tinc molt clar que u a gran preparació porta a una gran marató com és el teu cas
Una gran mossegada a la teva marca i amb un gran marge de millora per endavant
Ara tica recuperar-se i a planificar la següent

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 23:39 #351 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Robergr68 i Jordi1 sou uns craks i m'heu emocionat amb les vostres cróniques. Per un moment m'he sentit al vostre costat a Berlin  :yes: :love:

Robergr68 tu i jo ens vem estrenar junts a la primera Marató  :yes: no vam entrenar gaire junts però cada dia comentavem els nostres entrenaments i les nostres dolencies i mini lesions, eram uns novells en aquest mon. Però ara no, ja tens tables, t'has currat aquesta Marca i saps que la valoro, perquè la Marató te la debia  8) 8) 8)

Jord1 amb tu vaig fer la meva marca en Marató, vam fer quasi 30 km junts i multisims mes fent sèries en pista  ;) Ara m'ho has possat dificil per Valencia. El meu objectiu tu ja l'has fet, però saps que m'en alegro molt i mes aquesta que no tu han possat facil. Felicitats campió  :love:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2014 10:09 #352 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Jordi1

Has fet una gran marató has corregut amb molt de cap ara aquesta MMP la haurem de rebaixar en Amsterdam 2015 jo t'ajudaré a la mesura que pogui moltissimes felicitats crak  :great: :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2014 11:18 #353 per Altair (Visitant)
Hallo, bon dia Companys Berlinesos. i a tots i totes que feu piulades positives.

Ara explicare el meu Totxo com diu el amic Jordi1.

Avans tinc que dir, que les meves reflexions i penaments estan adobats de continguts astrol.logics, dons aquesta es una de les meves principals afeccions.

He practicat l'Astrologia profesional, i encarat cap els mitjans de difusio locals. Pero ara ja desde que hem vaig prejubilar i alhora per criteris etics, ia no me dedico, ( pel fet d'obtenir guanys extras ).

I alhora m'aplico a mi mateix els coneixements - La meva practica es resumeix en percebre sentir i coneixer el que pasa i hem pasa, entendra´ho i alhora millorar-ho si puc es clar.. El meu projecte personal/vital es seguir ser corredor astroleg, i completar fins que pogui unes quantes maratons, dons la Marato es una micro.evolucio de x temps, tot el que ens pasa en decurs de la prova, es un refleix del Cel en les nostres vides.

Bueno començo,  En le meva Revolucio Solar , ( previsio anual del dia de neixement ) pintaba molt malament, o sigui que tenia factors planetaris adversos, vaig pensar ostia ;tindre problemes a la cita a Berlin, ¿ que puc fer ? vaig pensar, bueno pues demostrar-me a mi mateix, que encara que tinguis els planetas de cul, no te que ser un factor o una variable, que impedeixi viure, dons soc dels que creuen que s'aprenen mes dels errors que dels exits, ja que son invariablement aquets els que ens poden abocar a la xuleria o la soberbia. Savi es aquell que sap corregir-se i seguir la senda de la humiltat.

Aixi en el mes de Maig vaig començar els  quatre cicles lunars, Lluna/Sol en Geminis aire/ Cranc aigua/ Leo foc/ Virgo terra, i finalment Libra el dia 24 en aire, i que tanca el cicle en el mateix element.

La Marato de Berlin i en l.hora 8:45 començaba en el signe favorable de Libra, i dic favorable perque es un signe que esta relacionat em la proba, un signe relacionat em l'equilibri de les energias, i totes les forçes positives que fan agradable la vida. a part tambe es el signe que sta relacionat en la justicia i per tant en els judicis, ¿ hem fet be tots els deures ? Mentres pujaben caminant em el bon amic Mattu i un altre company , van dir que hi haura record? vaig pensar que si que n-hi hauria, dons el planeta de Libra restaba conjunt Venus i el Sol a 4º de Libra, i aixo era un factor positiu de sort. M´ho vaig callar.

En el mes de Leo, en un cros del poble, hem vaig lesionar al tendo de l'aductor, em l'ajut de la fisio, i vam posar remei, pero vaig tenir que reduir considerablement la carga kilometrica, prudencia i constancia, es el que m'aconsellaba la posicio de Saturn en Escorpio. I alhora sabia que tenia que anar a un ritme adient, per evitar abandonar . I aixo es el que vaig fer en tot el temps, ara tambe anaba sense massa energia, perque en aquesta setmana en concret !!!!tenia tots pero tots els biorritmes fisic emocional intelectual !!! en numeros bermells, tot bermell,,i us asseguro que ho notaba, pero vaig saber mantenirme i navegar al bon pairo, fluix pero digne. Moments de debilitat i les ganes de abandonar en el primer quadrant desde Libra fins a Cancer,,dons vaig tenir que superar les posicions de Mercuri Escorpio/ Saturn-Lluna Escorpio/ Marte Sagitari/ i Pluto Capricorn...ahi es na,,despres en el punt del segon quadrant desde Capricorn fins Aries tot va anar mes be, vaig retrobarme em la dona i la filla,,els petonets i un plus d'energia, mes amunt habia un grup de musica que poc hem va faltar per posarme a ballar, tocaben un tall d'en Bob Marley,, era en el punt de Aquari ( el meu signe solar ).

Al final ja en el punt del quart quadrant desde Cancer fins a Libra, sabia de cert que podria acabar em exit, en el punt de Leo i en la posicio del planeta favorable de Jupiter, anaba correns i respirant en modo pranayama, tancat alternativament els tabics nasals,,vaig notar que m'anaba be. Tot i aixo els darrers 2 km s'em van fer interminables...pero quant vaig enfilar le Unter der Linden, i vaig albirar la Porta de Branderburg, el biorritme emocional el vaig pujar cap amunt, no es por explicar em paraules ,,,Buda va sentir el mateix alla ajugut al arbre??,  no ho ser,, pero alhora vaig dedicar el meu esforç , a la memoria del nostre nebot Ferran moçu gran i guapu, mort las 22 anys, el vaig sentir al meu costat . de debo, i aixo hem feia riure i plorar al metix temps...bueno hi ha esta ¿ vale ? que em posu tou.



Bueno i el sopar de carnacai birra i el conjunt de musica, molt bo, ens ho vam pasar la mar de be.

l'any que be repeteixo.

pd, me descuidat d'apuntar que el disapte vaig sortir a rodar una estona, i en un pas de vianants em el semafor en verd,, pam un cotxe sem va fotre a sobra, vaig fotre un salt endarrera en el ultim moment, el conductor va pasr em ambar a tota llet, , i aixo es un reflex de la RS negativa, la meva estrella Altair/Aquari em va ajudar. de segur.

res mes fins aviat, amics / freund.







salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2014 11:29 #354 per anaral (Associat/da)
Gràcies Jordi  pels elogis, però en aquesta pelicula només hi ha un actor principal que ets tu i a més em vas donar l'oportunitat de poder treurem una mica la mala llet que portava acumulada.
No et dic fins a la propera marató perquè els teus temps ja no estan al meu abast, però aquesta experiència difícilment la oblidaré
Fins aviat campio

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2014 21:05 #355 per Jorfer (Associat/da)
Altair gràcies per compartir aquesta crònica/astronòlogica alternativa  :great: :great:
És molt original i diferent a les que estem més o menys acostumats. Em fa gràcia que pràcticament no fas referències ni a ritmes, ni a kms, ni a temps,...te'n vas a la variable espai.  :wink2: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2014 21:59 #356 per Jord1 (Associat/da)
Robertgr68, ja et vaig comentar en el "nostre" fil que has fet una gran preparació i una gran marató  :yes: :yes: :yes: L'inconvenient de sortir tan al darrera és precisament aquest, els primers km, on és molt difícil córrer i t'obliga a fer un desgast adicional fent slalom i anar fent la goma. La propera tornarà a ser MMP  :great: :great: :great:

Altair, això de corredor astròleg està molt bé i a part, has fet una fantàstica marató, amb molts bons temps i fent ràpids els últims km.  ;) ;) ;) superan els problemes que vas tenir a la teva peparació  :happy: :happy: :happy:

Anaral, i tan que coincidirem  :yes: :yes: :yes:

Jorfer, Polgi, MiguelSBD, sou uns sols  :love: :love: :love:, seguirem compartint series, tirades i maratons  8) 8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2014 22:56 #357 per Altair (Visitant)
Hola bona nit companys.

Primer de tot Gracies Jorfer i tambe Jordi1 per les vostres opinions positives, dons pensaba , ai que encara rebre algun cop de gorra, .

M'en enviat el neusleter, i diu que ja el proxim dia 18, comença el periode de pre-inscripcio, en el seu moment -propici jejejeje- vaig omplir l'enquesta per participar en la rifa del dorsal, pero tanmateix aixo no impedira que em torni a apuntar a l'edicio del 2015.
de fet ja som la colla establerta dels Berlinesos, espero que l'any que omplirem tot l'avio aquest del Germawings, ¿vale?.

Ara tocan uns tres mesos de bicicletas, dons cada vegada que baixo al cuartu, les quatre bicis , es posen a piular, treume a pasejar ,,,treume a pasejar, . De fet tornare a preparar i estudiar el cami de vinya maratonia pel Penedes, cami del Monestrell, tinc la primera part d'aproximadament 26km Arbos/Castellet de Foix, Sant Pere de Molanta. A veure si ho enllesteixo per la primavera,

Marato de Barcelona, Marato pirata de les Vinyes del Penedes, i Berlin 2015.

I aixo es tot, dedico un record entranyable al amic Mattu, i a les estones que em compratit junts.

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2014 22:15 #358 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Mattu, Lluis74,Jordi1, robertgr68, Altair molt bones cròniques  8)

Eiii qui falta  :whip: que a la foto de corredors n'he vist més  :yes:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2014 20:39 #359 per Jord1 (Associat/da)
Companys, us adjunto 2 videos "resums" que ha penjat la organització  8) 8) 8)

vimeo.com/107565497

vimeo.com/107681794

Molt xulos  :yes: :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.