Marató de Castella - la Manxa. 19/10/2014

Marató de Castella - la Manxa. 19/10/2014

21 Oct 2014 08:17 #21 per Josep80 (Associat/da)
enhorabona Vicenç :great: :great: :great: :great:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 18:42 #22 per Dropoman (Visitant)

Ja he tornat de Ciudad Real, malauradament no he coincidit amb Dropoman, espero que hagi tingut una bona cursa.
Aquesta Marató es petita, per megafonia han dit uns 350 inscrits, es plana i el punt mes negatiu, segons la meva opinió, es l'hora de sortida a dos quarts de deu, segons m'han comentat es per donar temps que de Madrid es pugi arribar amb el primer AVE. Aquesta hora de sortida garanteix una calorada interesant.
A nivell particular volia fer 3h 30', però passant la Mitja en 1h 43' he vist que no tenia marge, tot i que he aguantat la possibilitat un grapat de kilòmetres, al final 3h 32' 20" (temps brut pres per mi), aquest temps ha servit per fer primer de la categoria "F", un trofeu molt maco i la possibilitat de pujar al podi amb la samarreta de "corre per la independència".
Molt content i ara a dormir que estic cansat i no se perquè  :party: .

Vicenç

Eiii Vicenç,
Moltes felicitats per la marca i pel podi...Sí que vaig estar i vaig prendre la sortida, al final 04:21 patint i aguantat el tipus. tens raó dels inscrits, però dels arribats són bastant menys....Molta, moltíssima calor i un recorregut no excessivament complicat. Molt cassolana, bona animació (dels voluntaris) i la medalla finisher original. No?.
En fi una més al sac i ara a València que falta gent..
Una abraçada i gràcies a tothom pels ànims.

Manel Alcaide
Dropoman
(Tarragona)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 23:56 #23 per Vicenç (Associat/da)
Manel, felicitats, una Marató mes al teu sac, segur que a Valencia amb menys calor milloraràs aquest registre.
Ara he pogut trobar las classificacions i la vam acabar 233 corredors (al meu lloc 80 de la general, i 1 de 8 de la categoria "F", que era de 60 - 65 anys).un
A la sortida van dir que érem uns 1000 sumant Mitja, Marató i Marató de patins, aquest es un altre punt que no em va agradar, ja que al ser circuit de dues voltes, als primers classificats de patins, que havien sortit deu minuts abans ens van atrapar al km 11, las velocitats a peu i patins son prou diferents, de fet a la Marató del Mediterrani un any ja van existir situacions de risc per aquest motiu.
En general però una Marató correcta, molt positiva l'aportació dels voluntaris.
Adjunto foto del podi.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2014 00:15 #24 per Polgi (Associat/da)
Felicitats Vicenç per la teva Marató i el teu bon temps  8) 8) 8)

No havia vist aquest fil i per això t'havia demanat 5 centims per l'altre.  :beurk:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2014 08:51 #25 per Amadeu.D (Associat/da)
Felicitats Vicenç i dropoman per la vostra Marató  :party: calorosa  :glasses:

Enhorabona Vicenç pel teu podi i pel lluiment de la samarreta groga  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2014 20:27 #26 per bernaus (Associat/da)
Enhorabona Vicenç i Dropoman!!

Vicenç continues sent un campió. La samarreta queda molt bé a terres de Castella.

El trofeig molt xulo i el formatge i l´oli també tenen bona pinta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.