EDP BILBAO NIGHT MARATHON (17.10.15)

EDP BILBAO NIGHT MARATHON (17.10.15)

24 Jun 2015 12:53 #1 per mario.cat (Associat/da)
M'ha tocat una participació a aquesta Marató, ( a mi que mai m'ha tocat res).  :glasses: :glasses: :glasses: :glasses:

Algú la coneix i pot fer-me cinc centims??  :neutral: :neutral: :neutral:



"El 17 de  Octubre de 2015 las calles del centro de Bilbao acogerán por 7º año consecutivo una carrera singular, diferente y llena espectáculo: el EDP Bilbao Night Marathon con sus tres distancias diferentes:  MARATHON (42K), MEDIA MARATÓN (21K) y CARRERA PIRATA (10K)
La salida se dará a las 20:30 horas para las tres distancias y los tiempos límites para completar el recorrido serán los siguientes:
    MARATHON: 5h 00 min      MEDIO MARATÓN: 2h 45 min        CARRERA PIRATA: 1h 45 min

Para la distancia de Marathon y Medio Maratón puede participar cualquier persona mayor de 18 años.
Para la distancia de la Carrera Pirata la edad mínima es de 16 años.

EL LÍMITE DE PARTICIPANTES TOTAL ES DE 10.000 CORREDORES SUMANDO LAS 3 DISTANCIAS.
La organización podría aumentar el cupo en función de la demanda y las posibilidades organizativas."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2015 15:59 #2 per Aire (Visitant)
El que jo puc dir-te és que Bilbao és la ciutat que més m'estimo !.

És un lloc en el qual gaudiràs, facis el que facis. T'aconsello que no hi vagis tan sols per la cursa. Passa-hi uns dies i viu la ciutat. No menjaràs millor enlloc del món.

És una ciutat senyora perquè sí.

PS: he corregut molt per Bilbao, però mai cap cursa. No conec els traçats i per tant no te'n ser dir res. L'única cosa que goso assegurar-te és que, si qui organitza la cursa és de Bilbao, la cursa serà collonuda  :great:

Mai no pensis que no pots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2015 21:04 #3 per mario.cat (Associat/da)
Gràcies Aire.  :yes: :yes: :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2015 21:13 #4 per grampy (Associat/da)
:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2015 22:05 #5 per mario.cat (Associat/da)

:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:


Jajajajaja , jo t'he fotut el premi.  Tu m'ho vas dir i jo me'l emporto  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2015 21:18 #6 per mario.cat (Associat/da)
Al final no faré la Marató nocturna de Bilbao  :no: :no: :no:, i cedeixo el meu dorsal al company Grampy, que per molt que digui ell, es un corredor com la copa d'un pi  :yes: :yes: :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2015 17:42 #7 per grampy (Associat/da)
:love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2015 15:41 #8 per ironxevi226 (Associat/da)
Hi ha forces possibilitats de que la corri...  :love:

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2015 20:06 #9 per quicu111 (Visitant)
aquello no maraton aquelllo es un follon de carreras maraton media maraton i dela 10 km.  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2015 19:40 #10 per (Visitant)

Xirau 3h23'40"  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.