- Missatges: 18488
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Veig que per fi han canviat de data, diria que fins a l'any passat es feia a l'octubre i la calor era important encara.
També m'agradaria fer-la algun any, la meva família ve d'allà, i més ara que la data és més raonable.
Miquel jo vaig fer la primera edició d´aquesta marató l´any 2013,a veure si algú la fet aquesta marató i diu la seva experiència no ser si la faré però la tinc en cartera
Veig que per fi han canviat de data, diria que fins a l'any passat es feia a l'octubre i la calor era important encara.
També m'agradaria fer-la algun any, la meva família ve d'allà, i més ara que la data és més raonable.
Sergio
com la vas trovar facil dura i el tipo de recorregut i l'ambient diguem la teva opinió gràcies
Ok Sergio Moltes gràciesVeig que per fi han canviat de data, diria que fins a l'any passat es feia a l'octubre i la calor era important encara.
Sergio
com la vas trovar facil dura i el tipo de recorregut i l'ambient diguem la teva opinió gràcies
Miquel, no l'he fet mai... massa calor...
I responent a tu pregunta sobre la data, diria que totes les edicions anteriors es van fer el mes d'octubre, aquesta edició és la primera que es fa al gener.
El 2013 es va fer en el primer diumenge de Novembre.Que deu ni do la calor que feia.!!!jospon
Moltes gràcies per compartir la teva crónica i per la teva informació![]()
només una preguntar quant tu las vas córrer era en el mes de gener :oh: :oh:
El 2013 es va fer en el primer diumenge de Novembre.Que deu ni do la calor que feia.!!!jospon
Moltes gràcies per compartir la teva crónica i per la teva informació![]()
només una preguntar quant tu las vas córrer era en el mes de gener :oh: