29-01-17 Murcia Maratón

29-01-17 Murcia Maratón

31 Ago 2016 10:20 #1 per MIGUEL SBD (Associat/da)
a veure si algú la fet aquesta marató i diu la seva experiència  no ser si la faré però la tinc en cartera  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2016 10:20 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)

31 Ago 2016 10:20 #3 per MIGUEL SBD (Associat/da)
CUOTA DE INSCRIPCION

La cuota de inscripción tiene varios tramos en función de la fecha de inscripción:
 35 € para los inscritos hasta el 30 de julio de 2016.
 40 € para los inscritos desde el 1 de agosto hasta el 30 de noviembre de 2016.
 45 € para los inscritos desde el 1 de diciembre hasta el 15 de enero de 2017.

31 Ago 2016 11:11 #4 per sergio (Associat/da)
Veig que per fi han canviat de data, diria que fins a l'any passat es feia a l'octubre i la calor era important encara.

També m'agradaria fer-la algun any, la meva família ve d'allà, i més ara que la data és més raonable.  ;)

El placer de correr porque sí.

31 Ago 2016 22:43 #5 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Veig que per fi han canviat de data, diria que fins a l'any passat es feia a l'octubre i la calor era important encara.

També m'agradaria fer-la algun any, la meva família ve d'allà, i més ara que la data és més raonable.  ;)

Sergio

com la vas trovar facil dura i el tipo de recorregut i l'ambient diguem la teva opinió gràcies  ;)

31 Ago 2016 23:12 #6 per jospon (Associat/da)

a veure si algú la fet aquesta marató i diu la seva experiència  no ser si la faré però la tinc en cartera  ;)

Miquel jo vaig fer la primera edició d´aquesta marató l´any 2013,

Aqui temps la meva crónica

« 09 Novembre 2013, 21:40:04 »

Si hagués de definir en poques paraules la Marató de Murcia diria  que  pel poc pressupost del que disposaven els organitzadors ha estat una Marató més que correcta.

Un éxit total de participants i de públic que ha sorprés a una ciutat que encara no tenia massa asumida la idea de que una Marató és quelcom més que una carrera,que és una festa de l´atletisme i de l´esport popular.

El grup organitzador,”els Correbirras” han donat una lliçó de com s´organitzen les coses(encara que amb alguns punts a millorar!)Pocs guardies municipals i policies i molts voluntaris que han fet molt bona feina tant en els habituallaments(molt correctes),com en vigilar totes les cruilles i sobretot a l´arribada amb una molt bona aténció al corredor.

Aspectes a millorar.
              -Tan sols hi ha dos estores:la de sortida i la d´arribada.
              -Donar un mapa del recorregut per facilitar el seguiment de la prova per part
              dels acompanyants i familiars.
              -L´entrega de trofeus s´ha fet massa tard i la meitat del premiats no han pujat
                al podi perqué ja no hi eren.

I passo a explicar una mica com m´ha anat la carrera.

Son les vuit del matí  i els 14ºC fan preveure de que de fred no en passaré.Estic sota l´arc de sortida i quasi no hi ha ningú  encara que en un vist i no vist s´omple de corredors.Aquesta és la primera marató que em prenc una mica més seriosament aixó de pendre gels.En porto tres i com que només tinc dos llocs per portar-los m´en prenc un ara avans de sortir.Començo la marató amb un company d´Elx que més o menys volem portar el mateix ritme.Ell porta més gels que jo...!!!

Al primer km i primer ensurt:se m´acaba la pila del pulsómetre,peró com que en José porta el seu ja anirem controlant el temps i els ritmes.4´45´´ és un ritme cómode per començar.

Van passant els kms i ja començo a buscar les hombres ja que cada vegada fa més calor.

Al km 25 em prenc el segon gel,poc a poc i bona lletra,em senta molt bé.Al meu compay li comencen a entrar nauseas i sensació de vomitar i em diu que segueixi que ell afluixa.A partir d´aquí ja perdo la noció del temps i del ritme,l´única referencia que tinc es que vaig per davant del globus  de 3h 30´i tinc que intentar que no em passi.El globus té un tamany considerable i crec que m´adonaré!

Tot i la forta calor vaig molt bé de tot.

Acabo d´avançar a la tercera dona de la marató (km 29)i aixó encara m´anima més!

Km 35:Crec que hauria de pendrem el tercer gel.Encara que fins a l´últim moment he duptat.Les mans em queden totes engafitades del punyetero gel(no tornaré mai més a comprar aquesta marca!!).Faig servir l´ampolla d´aigua de l´habituallament per rentar-me una mica les mans...això ja és una altre cosa!

I comença el compte enrera dels dos últims kms.Quina calda que fa!Això ja està fet Josep!.Encaro l´avinguda Juan Carlos I amb l´arc d´arribada al fons.Sento uns murmuris per darrera,és el globus de 3 h 30´.Apreta Josep!!!!!El globus aconsegueix passar-me  encara que pràcticament arribem junts.

Marató acabada i amb molt bones sensacions.

Ja soc una mica més feliç!!!!!

01 Set 2016 08:42 #7 per MIGUEL SBD (Associat/da)
jospon

Moltes gràcies per compartir la teva crónica i per la teva informació  :great: :great: només una preguntar quant tu las vas córrer era en el mes de gener  :oh: :oh:

01 Set 2016 11:11 #8 per sergio (Associat/da)

Sergio

com la vas trovar facil dura i el tipo de recorregut i l'ambient diguem la teva opinió gràcies  ;)

Miquel, no l'he fet mai... massa calor...  :mad:

I responent a tu pregunta sobre la data, diria que totes les edicions anteriors es van fer el mes d'octubre, aquesta edició és la primera que es fa al gener.

El placer de correr porque sí.

01 Set 2016 12:34 #9 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Sergio

Miquel, no l'he fet mai... massa calor...  :mad:

I responent a tu pregunta sobre la data, diria que totes les edicions anteriors es van fer el mes d'octubre, aquesta edició és la primera que es fa al gener.

Ok Sergio  Moltes gràcies  ;)

01 Set 2016 13:44 #10 per jospon (Associat/da)

jospon

Moltes gràcies per compartir la teva crónica i per la teva informació  :great: :great: només una preguntar quant tu las vas córrer era en el mes de gener  :oh: :oh:

El 2013 es va fer en el primer diumenge de Novembre.Que deu ni do la calor que feia.!!!

01 Set 2016 15:00 #11 per MIGUEL SBD (Associat/da)

jospon

Moltes gràcies per compartir la teva crónica i per la teva informació  :great: :great: només una preguntar quant tu las vas córrer era en el mes de gener  :oh:  ;)

El 2013 es va fer en el primer diumenge de Novembre.Que deu ni do la calor que feia.!!!

Per lo que veig serà el primer any que és fara en gener  ;)

20 Gen 2017 16:52 #12 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Al final no la faré aquesta marató  :neutral:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats