Quants associats som?

Quants associats som?

03 Mai 2007 10:26 #161 per jordi42 (Visitant)
Karlos, has enviat un mail a aquesta adreça: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., normalment els canvis van ràpids.

Si Championchip no et canvia les dades no puntuaràs per corredors.cat, revisa també la teva inscripció a la web de la lliga: http://www.championchip.cat/lliga2007/index.php

Jordi
2h 44’ 43”  Marató de Sevilla 2009
I ara.... 4+3=9!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2007 11:34 #162 per krlos (Associat/da)

Karlos, has enviat un mail a aquesta adreça: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., normalment els canvis van ràpids.

Si Championchip no et canvia les dades no puntuaràs per corredors.cat, revisa també la teva inscripció a la web de la lliga: http://www.championchip.cat/lliga2007/index.php

Si, 3 mails a la mateixa adreça que em comentes...i pasan de tot. Podeu fer alguna gestio des de l'asociacio corredors.cat?
I si, vaig revistant la meva isncripcio cada poc dies i les dades no varien mai. El Club esta en blanc.

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

03 Mai 2007 13:34 #163 per maricel (Visitant)

Si, 3 mails a la mateixa adreça que em comentes...i pasan de tot. Podeu fer alguna gestio des de l'asociacio corredors.cat?
I si, vaig revistant la meva isncripcio cada poc dies i les dades no varien mai. El Club esta en blanc.

Krlos jo també estic igual,
El divendres vaig enviar un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. al matí i la cursa del Margallo no estic a la lliga o sigui segons Dani hauria aconseguit 90 punts
Quina llàstima!!!

Repeteixo el que ha dit krlos hi ha alguna manera de poder solucionar aquesta actualització? possiblement no vaig estar a temps ,però m’agradaria si hi ha algú en aquest fil em pugues assessorar
Gràcies

No miris enrere que vinc!

03 Mai 2007 14:15 #164 per jordi42 (Visitant)

Maricel, tranquil·la si es fa el canvi els punts seran per nosaltres igual, no els podem deixar perdre.

En Jorfer es el nostre representant amb Championchip, ara li dic que miri de solucionar el tema teu i el del Karlos.

Gràcies

Jordi
2h 44’ 43”  Marató de Sevilla 2009
I ara.... 4+3=9!!!

03 Mai 2007 16:26 #165 per maricel (Visitant)
Hola Jordi42
Gràcies a tu per preocupar-te del tema :yes:
Fins aviat

No miris enrere que vinc!

07 Mai 2007 14:02 #166 per crica (Visitant)
A data d'avui, 174. Això s'alenteix... :'(

07 Mai 2007 14:43 #167 per crica (Visitant)
En un moment, dos nous socis.  :party:
Pulutant, 176.

07 Mai 2007 21:29 #168 per Jorfer (Associat/da)
Crica jo crec que podem estar contents, a poc a poc anirem creixent ja veuràs i tindrem altes i també baixes.
:yipi: :yipi:

07 Mai 2007 21:36 #169 per pepnaus (Associat/da)
El percentatge d'associats/registrats, es d'un 20%, el nostre objectiu hauría d'estar ente un 40% i un 60%.

Serem prou bons per aconseguir-ho??

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

10 Mai 2007 14:00 #170 per Markinho (Visitant)
Potse es degut aquesta sobretot gran baixada de registrats a la poca informació de la pàgina d'inici. Abans teniem la info i clicant-hi s'anava a parar a una pàgina que deia com s'havia de fer. Crec que es degut a una mala gestió de la pàgina d'inici.

11 Mai 2007 12:47 #171 per albertito (Visitant)
Bones.

Crec que per donar-nos a coneixar podriem fer una espècia de mail "institucional" i que a modo SPAM, cadascu el vagi passant a els seus contactes, demanant que ells, a la seva vegada, facin el mateix.

Podriem aconsegui r que molta gent ens conegués. Si som capaços d arrivar a unes 100000 persones i d' aquests es registren un 10% al forum tindriem 1000 nous registrats. I si d aquests un 10% es fessin associats, tindriem 100 socis nous. Com ho veieu?

Salut

11 Mai 2007 13:07 #172 per Spiderz (Visitant)

Potse es degut aquesta sobretot gran baixada de registrats a la poca informació de la pàgina d'inici. Abans teniem la info i clicant-hi s'anava a parar a una pàgina que deia com s'havia de fer. Crec que es degut a una mala gestió de la pàgina d'inici.

Markinho, estem oberts a suggerencies per millorar "la gestió" de la pàgina d'inici.

Per cert si no veus la info de com associar-te és perquè ja estàs associat i per tant és un recuadre que ja no te cap sentit que el visualitzis. La resta de visitants de la web si que veuen el recuadre (pots comprovar-ho sortint del teu usuari).

Spiderz

11 Mai 2007 13:16 #173 per Markinho (Visitant)
:great:

24 Mai 2007 09:36 #174 per crica (Visitant)
Avui 182.

11 Jun 2007 22:48 #175 per crica (Visitant)
Avui 189.

11 Jun 2007 23:14 #176 per Jorfer (Associat/da)
A poc a poc la família creix i creix.
8) 8) 8)

12 Jun 2007 00:10 #177 per Dani (Associat/da)
He vist que hi han associats que no heu escrit ni un missatge! Us animo a com a mínim presentar-vos i saludar, que no feu ni la mínima despesa de servidor  :party: I els que aneu participant normalment al foum i no sou associats us esperem amb els braços oberts  :love: :love:

Estem a punt d'arribar al usuario registrat número 1.000 i a l'associat 200  :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

12 Jun 2007 01:04 #178 per Bemba (Visitant)
M'acabo de registrar! Em sembla que sóc el 1.001...

Anem bé?
CnR

15 Jun 2007 17:00 #179 per Jim (Associat/da)

Avui 189.

Daixonces .... Ja m'hi comptes a mi en aquests 189 ? :neutral:

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

15 Jun 2007 22:45 #180 per crica (Visitant)
Sí, Jim. Els compto a partir de rebre les dades i els diners.