- Missatges: 4009
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
CATEGORÍA DE PROGRAMAS PREPARACIÓN FÍSICA, Fitness, Anti-dolor, RECUPERACIÓN-MASAJE, REHABILITACIÓN
NÚMERO DE PROGRAMAS 40
Tot i que encara no tinc del tot clar si ho entenc bé del totMUSCLE INTELLIGENCE MI-scan, MI-autorange, MI-tens, MI-action
:surprised: funciona perfecte; parche al 100% per continuar estimulant-me :intello:Vam començar la feina amb mal peu; elèctrode estripat del parche :beurk: sort que tot està a internet i l'he reparat :intello::
https://www.youtube.com/watch?v=MaojDNmUgTs
Ja estem donant-li canya i apareixen els primers dubtes: Fuerza abans o després de l'entrenament de còrrer?
Resposta (podeu opinar els que sabeu com de cert és, però a mi em sembla bastant coherent i ho dono com OK):
https://www.triatlonnoticias.com/entrenamientos-triatlon/gimnasio-antes-o-despues-del-entrenamiento
Depende :^^: Jo normalment els faré després per comoditatPerquè suposo que millor fer-os immediatament després que fer Fuerza al matí i a la tarda còrrer, no?
Salut!
Jordi
Entiendo que eso es si solo haces día de Fuerza que es lo que me toca hoy y seguiré tu rutinaYo troto antes y después normalmente 30-35' antes, después 10-15' más técnica de carrera y algunas rectas.
Entiendo que eso es si solo haces día de Fuerza que es lo que me toca hoy y seguiré tu rutinaYo troto antes y después normalmente 30-35' antes, después 10-15' más técnica de carrera y algunas rectas.
; trotas 30' para calentar musculo (yo haré 25'), haces Fuerza y al acabar 10' de técnica y rectas, ¿no?; pero si toca 1h15 de carrera (rodaje) y Fuerza ¿?
Yo hice 1h15 de rodaje y luego fuerza (me la di en gemelos porque los cuádriceps me parecía excesivo), que no lo veo mal con mi balanza de objetivo y comodidad, pero seguramente sería más efectivo en fase inicial que estoy haber hecho fuerza y luego la 1h15
La duda y lo que me planteo para otros días es si también habría sido más efectivo fuerza por la mañana (levantarme antes) y la carrera por la tarde; vamos lo que se dice doblar :mdr:
Doblar con orden óptimo VS Todo seguido con orden por comodidad ¿?
Salut!
Jordi
Per aquest planning farem dobletes matí i tarda; però pels següents (Mitjà i Marató) intentarem fer l'ordre "óptim/correcte" de Força i després l'entreno que toqui... del nou planning de 9 setmanes per entrenar un Trail; ja aniré explicant detalls
...