I no em refereixo a nosaltres, com a Associació, doncs ja li varem fer el nostre homenatge en el decurs de les 24 hores de fa un parell d'edicions.
He intentat moure fils a Can Barça, que va ser el seu primer club... peró está vist que si no és per un "futbolero" no hi ha rés a fer.
És ben bé com si per aquests conrreus tinguéssim dobles campions del mon (del que sigui) a cabasos. I ja no ho dic pels seus molt més que brillants resultats esportius (que els ha tingut i molts). Ho dic per la seva implicació amb el nostre Pais (equip de Catalunya a la Marató de NY, en temps no precissament fácils), la seva implicació amb les injusticies i a la paraula donada (saltar-se la política de l'apartheid participant en una cursa a la que s'hi havía compromés, tot i saber que alló li compotaria sancions); per la seva constant promoció del nostre esport des d'aquell autèntic "Temple del atletisme" que va ser la seva botiga "ATHLETAS" de la Carretera de la Bordeta.
Jo he fet una entrada al blog, què us deixo aquí:
EL MOMENT ÉS ARA...
Ell i jo (afortunat de mi) tenim una relació molt especial, tot i que ens vàrem conèixer ja en els temps en què va començar a tenir problemes amb la botiga i vàrem engegar el que va ser l'espectacular
LMSD, tot un fenómen què només es va poder donar pel "pal de paller" que ho sostenia, que li donava sentit...
Tant de bo m'equivoqui i en Domingo pugui rebre "amb els seus ulls blaus plens de vida ben oberts" totes les lloances i els reconeixements que es mereix.