- Missatges: 2226
Hola!!
També he fet servir el mateix tutorial per descarregar les rutes, però des de fa aprox.1 mes i mig, que m'és impossible traspassar cap...
Tinc el Garmin Express acabat d'actualitzar (pensant que seria per aquest motiu)
Un cop tinc el trajecte i faig per enviar a dispositiu, s'obre el G.Express però dóna error (no sé pujar la foto de la captura d'imatge
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola!!
També he fet servir el mateix tutorial per descarregar les rutes, però des de fa aprox.1 mes i mig, que m'és impossible traspassar cap...
Tinc el Garmin Express acabat d'actualitzar (pensant que seria per aquest motiu)
Un cop tinc el trajecte i faig per enviar a dispositiu, s'obre el G.Express però dóna error (no sé pujar la foto de la captura d'imatge
Sabadellenca mira't aixo tambe: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=16880.0
Tal i com jo ho acabo de fer en dos trajectes de prova, amb el Chrome i Windows 10, Garmin Express versió 4.1.26.0
No m'ha donat cap error.
- Al wikiloc et baixes el trajecte en GPX el track original, sense reduir a 500 punts
- A la llista d'activitats del Garmin Connect dalt a la dreta : "Carga Manual" i carregues l'arxiu GPX que t'has baixat
- Obres la nova activitat i dalt a la dreta click a la roda dentada i "Guardar como Trayecto"
- Se t'obre el trajecte, si vols li canvies el nom, li dones a "Guardar" i després "Enviar a dispositivo", esperes que acabi el Garmin Express i llestos !
Sense canviar cap 0 per 1, sense editar l'arxiu, o sigui fent-ho força més sencill que'l del video.
PD: com no es una activitat que hagis fet tu doncs si vols la busques a la llista d'activitats i la borres.