Descarrega de wikiloc a garmin 310XT

Descarrega de wikiloc a garmin 310XT

26 Ago 2016 19:27 #21 per tonivet (Associat/da)

Hola!!

També he fet servir el mateix tutorial per descarregar les rutes, però des de fa aprox.1 mes i mig, que m'és impossible traspassar cap...
Tinc el Garmin Express acabat d'actualitzar (pensant que seria per aquest motiu)
Un cop tinc el trajecte i faig per enviar a dispositiu, s'obre el G.Express però dóna error (no sé pujar la foto de la captura d'imatge

Sabadellenca mira't aixo tambe:  www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=16880.0

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2016 19:41 #22 per danistal (Associat/da)
Hola gent, jo després de barallar-me fa ja temps i aconseguir-ho vaig desistir, apart que ja sabem que no és intuitiu pujar un track a un 310 (jo ho feia amb ANT agent, amb Garmin Express no vaig ser capaç), el seguiment del track amb aquest GPS és bastant deficient, triga molt en refrescar i quan hi han trencalls cada dos per te'ls passes i has de tirar enrere  :grrrrrr:

Era per exemple molt millor el 305 tot i ser més antic, el track el pujaves directament amb cable (zero problemes) i el seguiment del track era prou acurat.

Amb els nous Fores no sé si això ha millorat, imagino que sí, jo encara tinc el 310XT.

Per fer rutes per muntanya m'he fet des de fa un parell d'anys amb un GPS bàsic amb mapa, cable i 2 piles AA tradicionals... i oli en un llum!
Zero problemes de traspàs al GPS i zero problemes de bateria (pots portar-ne sempre dues de recanvi)
En ser un dels bàsics (eTrex Legend) només permet descarregar tracks fins a 500 punts, certament desconeixia aquesta limitació, si no m'hagués comprat un que acceptés tracks amb més punts...però essent pràctic, en el meu cas ha estat suficient sempre, fent fins i tot rutes llargues tipus Carros de Foc i Cavalls del Vent.

Per últim... un petit secret => Si en comptes d'activar al GPS el seguiment d'un trajecte/track, us limiteu a mostrar el track que voleu seguir a la pantalla del mapa i feu vosaltres directament el seguiment (mantenir el triangle a la línia), la bateria us durarà moltíssim més.

Apa, vagi bé!

26 Ago 2016 22:06 #23 per Sabadellenca (Associat/da)
Gràcies tonivet!!  8)

Ho he provat, però això que diu

"La línia important és la que diu:  xmlns=" www.topografix.com/GPX/1/0 ".

Cal canviar-la per:  xmlns=" www.topografix.com/GPX/1/1 "
i ara deseu el document. "

A mi, ja directament em surt 1/1 o sigui que no sé què he de canviar....

Aviso que no ho faig amb explorer (pq no em xuta) no sé si això té alguna cosa a veure  :neutral:

Hola!!

També he fet servir el mateix tutorial per descarregar les rutes, però des de fa aprox.1 mes i mig, que m'és impossible traspassar cap...
Tinc el Garmin Express acabat d'actualitzar (pensant que seria per aquest motiu)
Un cop tinc el trajecte i faig per enviar a dispositiu, s'obre el G.Express però dóna error (no sé pujar la foto de la captura d'imatge

Sabadellenca mira't aixo tambe:  www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=16880.0

27 Ago 2016 10:27 #24 per tonivet (Associat/da)
Des del Maig no l'he fet servir mes i fins aleshores hem funcionava be. Jo tampoc feia servir explorer I es cert que no totes les rutes havia que canviar el 0 pel 1...
A veure si en xeix es passa pel fil que es un crack del tema

27 Ago 2016 13:31 - 27 Ago 2016 13:33 #25 per solteron (Associat/da)
Tal i com jo ho acabo de fer en dos trajectes de prova, amb el Chrome i Windows 10, Garmin Express versió 4.1.26.0
No m'ha donat cap error.

- Al wikiloc et baixes el trajecte en GPX el track original, sense reduir a 500 punts
- A la llista d'activitats del Garmin Connect dalt a la dreta : "Carga Manual" i carregues l'arxiu GPX que t'has baixat
- Obres la nova activitat i dalt a la dreta click a la roda dentada i "Guardar como Trayecto"
- Se t'obre el trajecte, si vols li canvies el nom, li dones a "Guardar" i després "Enviar a dispositivo", esperes que acabi el Garmin Express i llestos !

Sense canviar cap 0 per 1, sense editar l'arxiu,  o sigui fent-ho força més sencill que'l del video.

PD: com no es una activitat que hagis fet tu doncs si vols la busques a la llista d'activitats i la borres.

27 Ago 2016 15:36 #26 per Sabadellenca (Associat/da)
És tal i com ho faig :neutral: amb tots els punts, amb 500...
-Càrrega manual, guardar trajecte... :'(

Gràcies!!

Tal i com jo ho acabo de fer en dos trajectes de prova, amb el Chrome i Windows 10, Garmin Express versió 4.1.26.0
No m'ha donat cap error.

- Al wikiloc et baixes el trajecte en GPX el track original, sense reduir a 500 punts
- A la llista d'activitats del Garmin Connect dalt a la dreta : "Carga Manual" i carregues l'arxiu GPX que t'has baixat
- Obres la nova activitat i dalt a la dreta click a la roda dentada i "Guardar como Trayecto"
- Se t'obre el trajecte, si vols li canvies el nom, li dones a "Guardar" i després "Enviar a dispositivo", esperes que acabi el Garmin Express i llestos !

Sense canviar cap 0 per 1, sense editar l'arxiu,  o sigui fent-ho força més sencill que'l del video.

PD: com no es una activitat que hagis fet tu doncs si vols la busques a la llista d'activitats i la borres.

27 Ago 2016 16:10 #27 per solteron (Associat/da)
Garmin Express requeriments : System Requirements

Windows Vista SP2 or newer, Microsoft .NET 4.5 (included)
1024 x 768 display, USB port and 1 GB RAM
High speed Internet access (Not for use with dial-up, mobile or satellite connections)
May require up to 13 GB free disk space

Això vol dir que si tens windows XP, que es més antic que Vista pot ser que no vagi.