hola correcats
m’he venut el meu rellotge en previsió de comprar-ne un de nou durant la marató de NY perquè allà són més barats pel canvi de moneda.
Com que ja no tinc gps fins aquell dia, voldria demanar si algú em pot deixar un fins el dia 2 novembre per poder entrenar a ritme, no m’agrada portar el telèfon mòbil i estic acostumat a estar verificant el ritme durant l’entrenament.
Salut i kms.
Envieu-me un missatge privat. Em serveix qualsevol model que sigui gps. Gràcies.