Hivern ataràxic, hivern al màxim

Hivern ataràxic, hivern al màxim

06 Mar 2013 21:28 #121 per Enric59 (Visitant)
I has acabat bé, Pere?

A veure què tal estaràs demà...

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
06 Mar 2013 21:41 #122 per perekms (Visitant)
Si,he acabat be.L`ultim quilometre m´he escapat una mica del company i he acabat a 4.11.
Demà rodare una mica i ja pensare que fer el cap de setmana i la setmana que ve.
No vull perdre la sensació de les cames lleugeres i poc carregades
El tema ha estat tancat.
06 Mar 2013 22:01 #123 per Enric59 (Visitant)
Sí, sobretot no perdis aquestes sensacions.

Demà corre molt suau, i el cap de setmana mira de fer una tirada d'uns 22-25 km, però si veus que et trobes pesat, escurça-ho.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
07 Mar 2013 10:23 #124 per danibdn (Visitant)
Hola!
Jo ahir entrenament en solitari:

4 x 1000 (recuperació 2'): Em va sortir (aprox): 3':25, 3'24, 3'19 i 3'22
2 x 400: 1'18" i 1'12"

El diumenge vaig a Gavà. Ja veurem com surt la cosa. No se controlar els ritmes i tinc por de petar!! Ja veurem...

Ànims a tots, ja us queda poc per la marató!!



Sí, sobretot no perdis aquestes sensacions.

Demà corre molt suau, i el cap de setmana mira de fer una tirada d'uns 22-25 km, però si veus que et trobes pesat, escurça-ho.

El tema ha estat tancat.
07 Mar 2013 11:19 #125 per Enric59 (Visitant)

Hola!
Jo ahir entrenament en solitari:

4 x 1000 (recuperació 2'): Em va sortir (aprox): 3':25, 3'24, 3'19 i 3'22
2 x 400: 1'18" i 1'12"

El diumenge vaig a Gavà. Ja veurem com surt la cosa. No se controlar els ritmes i tinc por de petar!! Ja veurem...

Ànims a tots, ja us queda poc per la marató!!



Sí, sobretot no perdis aquestes sensacions.

Demà corre molt suau, i el cap de setmana mira de fer una tirada d'uns 22-25 km, però si veus que et trobes pesat, escurça-ho.


Dani, en teoria hauries de poder anar entre 3:40-3:45/km, sempre i quant hagis fet un bon hivernal i portis prou base de km.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
07 Mar 2013 12:56 #126 per danibdn (Visitant)
:great:


Hola!
Jo ahir entrenament en solitari:

4 x 1000 (recuperació 2'): Em va sortir (aprox): 3':25, 3'24, 3'19 i 3'22
2 x 400: 1'18" i 1'12"

El diumenge vaig a Gavà. Ja veurem com surt la cosa. No se controlar els ritmes i tinc por de petar!! Ja veurem...

Ànims a tots, ja us queda poc per la marató!!



Sí, sobretot no perdis aquestes sensacions.

Demà corre molt suau, i el cap de setmana mira de fer una tirada d'uns 22-25 km, però si veus que et trobes pesat, escurça-ho.


Dani, en teoria hauries de poder anar entre 3:40-3:45/km, sempre i quant hagis fet un bon hivernal i portis prou base de km.

El tema ha estat tancat.
11 Mar 2013 01:52 #127 per Enric59 (Visitant)
Pere, com ha anat el cap de setmana?

Què tal estàs?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
11 Mar 2013 10:07 #128 per danibdn (Visitant)
anims als maratonians!! ja queda poc!!

enric, al final vaig fer 36'40" a gavà!! poc  a poc, a veure si milloro...



Pere, com ha anat el cap de setmana?

Què tal estàs?

El tema ha estat tancat.
11 Mar 2013 11:31 #129 per Enric59 (Visitant)

anims als maratonians!! ja queda poc!!

enric, al final vaig fer 36'40" a gavà!! poc  a poc, a veure si milloro...



Pere, com ha anat el cap de setmana?

Què tal estàs?


Felicitats, Dani!

Però trobo que t'espremeixes massa en les sèries. Les hauries de fer més ajustades a l'objectiu i a les possibilitats. 36:40 és molt lluny del sub35' que t'agradaria. Hauries d'anar pas a pas. És molt més realista que les facis a ritme de sub36.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
11 Mar 2013 12:35 #130 per danibdn (Visitant)
Hola Enric,

gràcies.

si, aquesta mateixa reflexió feia jo ahir. he d'anar poc a poc. No té sentit pensar en sub 35 quan encara no estic a sub36. també és cert que vaig fer una estrategia totalment equivocada!! vaig sortir el 1 Km a 2:55 i el 2 a 3:10 la cual cosa em va fer patir molt el reste de la cursa!! la vaig cagar... si hagues sortit a ritme constant hauia potser millorat una miqueta...

però si, he de centrar-me en el sub36 que ho tinc "a prop".

quins ritmes de serie em recomanes?


anims als maratonians!! ja queda poc!!

enric, al final vaig fer 36'40" a gavà!! poc  a poc, a veure si milloro...



Pere, com ha anat el cap de setmana?

Què tal estàs?


Felicitats, Dani!

Però trobo que t'espremeixes massa en les sèries. Les hauries de fer més ajustades a l'objectiu i a les possibilitats. 36:40 és molt lluny del sub35' que t'agradaria. Hauries d'anar pas a pas. És molt més realista que les facis a ritme de sub36.

El tema ha estat tancat.
11 Mar 2013 13:36 #131 per perekms (Visitant)
Hi ha entrenament el dimecres? es per planificar la setmana.Volia fer dos rodatges curts i suaus (menys de 10km) els dimarts i dijous.
Les cames s`han carregat,com es habitual,despres del 2x6000 de dimecres i rodatge de  dijous.Diumenge vaig fer 17 km a 5´.
Vull relaxar totalment la musculatura.
El tema ha estat tancat.
11 Mar 2013 15:34 #132 per Enric59 (Visitant)

Hola Enric,

gràcies.

si, aquesta mateixa reflexió feia jo ahir. he d'anar poc a poc. No té sentit pensar en sub 35 quan encara no estic a sub36. també és cert que vaig fer una estrategia totalment equivocada!! vaig sortir el 1 Km a 2:55 i el 2 a 3:10 la cual cosa em va fer patir molt el reste de la cursa!! la vaig cagar... si hagues sortit a ritme constant hauia potser millorat una miqueta...

però si, he de centrar-me en el sub36 que ho tinc "a prop".

quins ritmes de serie em recomanes?


anims als maratonians!! ja queda poc!!

enric, al final vaig fer 36'40" a gavà!! poc  a poc, a veure si milloro...



Pere, com ha anat el cap de setmana?

Què tal estàs?


Felicitats, Dani!

Però trobo que t'espremeixes massa en les sèries. Les hauries de fer més ajustades a l'objectiu i a les possibilitats. 36:40 és molt lluny del sub35' que t'agradaria. Hauries d'anar pas a pas. És molt més realista que les facis a ritme de sub36.


No baixis de 3:30 encara que et sembli que pot anar més ràpid. Has d'interioritzar el ritme.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
11 Mar 2013 15:50 #133 per danibdn (Visitant)
OK, gràcies Enric. Així ho faré!! DE cara a bombers, no menys de 3':30" i intentaré fer series més llargues (que et sembla?). Tens raó, 10Km son molts i si vull fer 35' he de saber portar aquest ritme durant 10Kms amb més o menys comoditat. De res val fer una sèrie de 1000m  a 3' 20 si després no puc aguantar aquest ritme durant 10Km!!

:great:



Hola Enric,

gràcies.

si, aquesta mateixa reflexió feia jo ahir. he d'anar poc a poc. No té sentit pensar en sub 35 quan encara no estic a sub36. també és cert que vaig fer una estrategia totalment equivocada!! vaig sortir el 1 Km a 2:55 i el 2 a 3:10 la cual cosa em va fer patir molt el reste de la cursa!! la vaig cagar... si hagues sortit a ritme constant hauia potser millorat una miqueta...

però si, he de centrar-me en el sub36 que ho tinc "a prop".

quins ritmes de serie em recomanes?


anims als maratonians!! ja queda poc!!

enric, al final vaig fer 36'40" a gavà!! poc  a poc, a veure si milloro...



Pere, com ha anat el cap de setmana?

Què tal estàs?


Felicitats, Dani!

Però trobo que t'espremeixes massa en les sèries. Les hauries de fer més ajustades a l'objectiu i a les possibilitats. 36:40 és molt lluny del sub35' que t'agradaria. Hauries d'anar pas a pas. És molt més realista que les facis a ritme de sub36.


No baixis de 3:30 encara que et sembli que pot anar més ràpid. Has d'interioritzar el ritme.

El tema ha estat tancat.
11 Mar 2013 17:01 - 11 Mar 2013 22:07 #134 per perekms (Visitant)

Pere, com ha anat el cap de setmana?

Què tal estàs?


Dissabte caminada pel gotic,moll de la fusta i Rambles.Per fi vaig trobar el temple d`August.
Diumenge 17 km a 5`
Els bessons un pel carregats des del 2x6000 de Dimecres,aixi que aquesta setmana molta calma
Avui he fet algun estirament i dema m´han convidat al futbol.
El tema ha estat tancat.
13 Mar 2013 02:40 #135 per Enric59 (Visitant)
Sí, Pere, no pateixis, aquest dimecres vine al parc, ens trobem allà, fem un parell de voltes, comentem la jugada i tornes cap a casa. No hi haurà entrenament específic.

Quedem a l'hora habitual. 7:15.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
13 Mar 2013 08:42 #136 per perekms (Visitant)
Ok.A veure si no plou
El tema ha estat tancat.
13 Mar 2013 11:55 #137 per Enric59 (Visitant)
Nois, em sembla que ho haurem de deixar!  :grrrrrr:

Pere, si plou i fa fred, i si ahir i demà has d'entrenar, avui pots descansar tranquil·lament. O pots nedar i fer estiraments al gimnàs.

Diga'm a quina hora entrenes demà o a on quedes, a veure si m'hi puc passar.

Oriol i Berta, si sortiu, rodeu fent canvis: 10' lent + 10' ràpid + ... el que doni de si l'estona que estigueu rodant, però mireu de fer 60'.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
13 Mar 2013 13:32 #138 per perekms (Visitant)
Demà,amb els del gimnas,teniem pensat anar a la ciutadella i fer uns progressius suaus.Entre anar i tornar al gym son 8 km.
Suposo que dema no ploura,si vols podem quedar al parc.Nosaltres sortim a les 19h del gym,sempre ens endarrerim una mica a la sortida aixi que suposo que a les 19:30 estarem pel parc.
Dilluns no vaig fer res i ahir vaig anar al futbol  :party:
El tema ha estat tancat.
13 Mar 2013 14:15 #139 per Enric59 (Visitant)
:party:

Perfecte; doncs ens veiem demà al parc.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
13 Mar 2013 17:42 #140 per oriol6 (Visitant)
Era l'aniversari de la berta.

Avui...amb el dia que fa no se que podrem fer...però bueno.

Vinga Pere...tu com el Barça eh, a triomfar aquest cap de setmana!!!
El tema ha estat tancat.