Hivern ataràxic, hivern al màxim

Hivern ataràxic, hivern al màxim

14 febrer 2013 01:30 #81 per Enric59 (Visitant)
Dani, és difícil de saber. Si normalment vas bé a aquests ritmes:

- Perquè anaves cansat
- Perquè et falta base

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
14 febrer 2013 08:16 #82 per danibdn (Visitant)
No ho se, potser una combinació de totes dues coses...
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2013 14:14 #83 per perekms (Visitant)
Em sembla que el que perseguia a l`Oriol no era exactament un gos.Ja ho explicara ell  :mdr:,no vull revelar el final de la pelicula
El tema ha estat tancat.
19 febrer 2013 08:56 #84 per oriol6 (Visitant)
Hola,
Doncs res, una mala experiencia amb els toros portuguesos. No se sap com se'ls van escapar 3 i anaven desorientant i alguna cosa més als corredors, jo vaig veure un arbre i va ser on em vaig refugiar com vaig poder...
Pere, explica que tal la mitja!
Fins dema.
El tema ha estat tancat.
19 febrer 2013 21:26 #85 per perekms (Visitant)
La mitja perfecte,no hi gaire cosa a dir,una mica carregat per l`acumulació de qms pero aixi i tot va sortir 1:27:50.Em van costar els 3  ultims quilometres pero content per la marca  :party:

Enric,l`entrenament de demà,suau no?

Berta,Oriol heu competit aquest cap de setmana?
El tema ha estat tancat.
19 febrer 2013 22:53 #86 per oriol6 (Visitant)
Molt bé Pere!
Si clar, cursa per variar. A veure que tenim demà d'entreno.
Oriol
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2013 00:49 #87 per (Visitant)
Hola!! Soy Stefi, nueva en la página! Me gustaría unirmea algún grupo que salga a correr por Barcelona los días de semana por la mañana! Hay algún grupo armado ya con horarios fijos?
Saludosss :)
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2013 12:52 #88 per Enric59 (Visitant)

Hola!! Soy Stefi, nueva en la página! Me gustaría unirmea algún grupo que salga a correr por Barcelona los días de semana por la mañana! Hay algún grupo armado ya con horarios fijos?
Saludosss :)


Stefit, nuestro grupo sigue un programa de entrenamiento pero sólo nos encontramos en el parc de la Ciutadella los miércoles a les 19:15. Por la mañana ninguno de nosotros está libre para entrenar.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2013 12:53 #89 per Enric59 (Visitant)
Com que el Pere no diu res, ho diré jo. Diumenge va fer marca a la Mitja de Barcelona: 1h 27'  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2013 13:06 #90 per Enric59 (Visitant)
entrenament ataràxic

escalfament + 2 x (2km a 4:20 + 2km a 4:35 + 1km de rec.) + descalfament

Suposo que s'entén; el total és 4km + 1km + 4km.

La rec. a 5'/km

Pere, has d'anar còmode i vull que comparis les sensacions que tens anant als tres ritmes diferents (4:20. 4:35, 5).

Oriol, tu també el pots fer igual.

Berta, fes segons estiguis i segons el que hagis fet aquest cap de setmana. Si no has fet res intens, fes 3 voltes canviant a cada km: 1 lleuger, 1 de rec. però sense pujar de 5'/km. Si has competit o has tingut concentració, fes rodatge.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2013 13:32 #91 per danibdn (Visitant)
Enric, el grup que entrenava abans que anava a ritmes alts ja no ho fa? crec que aprendria molt entrenant algun dia amb ells. clar que potser el ritme és massa alt.
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2013 14:45 #92 per Enric59 (Visitant)

Enric, el grup que entrenava abans que anava a ritmes alts ja no ho fa? crec que aprendria molt entrenant algun dia amb ells. clar que potser el ritme és massa alt.


Dani, jo, com que no entreno, estic un pèl desconnectat. Els dimarts, per exemple, sé que queden a les pistes Pau Negre de Montjuïc. Queden a través del Facebook.

Si m'assabento quan queden en el parc, t'ho dic.

T'aniria bé perquè hi ha gent del teu nivell.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2013 15:08 #93 per danibdn (Visitant)
OK, gràcies Enric!
si m'aniria de conya! amb només 1 dia a la setmana ja milloraria molt la veritat.
ja em diràs, o si em dius el facebook i ja intento contactar jo perfecte. a tu si que et tinc en el facebook.

gràcies!

El tema ha estat tancat.
20 febrer 2013 19:43 #94 per Sarcel (Associat/da)

Hola!! Soy Stefi, nueva en la página! Me gustaría unirmea algún grupo que salga a correr por Barcelona los días de semana por la mañana! Hay algún grupo armado ya con horarios fijos?
Saludosss :)


En el meu club el Run2Live BCN tenim un entreno els dimarts al migdia de 14h30 a 16h i els dissabtes al mati de 10h a 11h30. La planificació dels entrenaments la fa la nostra entrenadora Jefa, la maratoniana Maria Luisa Muñoz.

Som una asociació de corredors sense ànims de lucre però els entrenadors si que els paguem, aleshores s'ha de pagar una cuota mensual. Suposo que no és exactament lo que buscas però al menys que sapigues que existim.

Tota la info aquí: www.run2livebcn.cat/index.php?spage=associacio_es#entrenaments
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2013 22:52 #95 per perekms (Visitant)
entrenament relaxat.La primera hem afluixat perque anavem rapid i al final ens ha sortit lenta,hem anat xerrant tota la primera part de l`entrenament.No et puc dir la diferencia entre els trams de 4.20 i els de 4.35 perque anavem molt relaxats i tranquils.
Dema no sortire a correr sino al final no afluixare cap dia.Em fa mal el metatars i estic una mica carregat.Descans dijous i divendres i tirada llarga el dissabte

8.47 - 9.06 - 5.54 - 8.27 - 8.55

una mica descontrolat,em anat per lliure  :whistle:
El tema ha estat tancat.
21 febrer 2013 20:44 #96 per Enric59 (Visitant)
No sé què passa que no m'arriben els avisos quan hi ha respostes noves en el fil  :neutral:

Pere, tinc un somriure d'orella a orella! Estàs dient que rodar per sota de 4:30/km és anar còmode. No faré cap comentari per no condicionar-te  :whistle:

Fes-te massatges suaus en el metatars amb els polses de les dues mans. Mira que les sabatilles no estiguim gastades precisament del metatars. A veure si descansant aquests dos dies se'n va.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
21 febrer 2013 21:18 #97 per perekms (Visitant)
Ja m`havia passat algun cop aixo del metatars.Quan vaig estrenar aquestes sabatilles em va tornar a fer mal pero va remetre.Les sabatilles ja porten 400 qms,ni noves ni velles.Estic fent-me massatges , exercicis amb una pilota , estiraments plantars i aplicació de gel.
Si la pluja ho permet,dissabte farem tirada llarga pel llobregat sobre terreny tou

si algu vol apuntar-se 
El tema ha estat tancat.
21 febrer 2013 21:39 #98 per Enric59 (Visitant)

Ja m`havia passat algun cop aixo del metatars.Quan vaig estrenar aquestes sabatilles em va tornar a fer mal pero va remetre.Les sabatilles ja porten 400 qms,ni noves ni velles.Estic fent-me massatges , exercicis amb una pilota , estiraments plantars i aplicació de gel.
Si la pluja ho permet,dissabte farem tirada llarga pel llobregat sobre terreny tou

si algu vol apuntar-se 


Ostres, això em fa molta enveja, Pere! Quantes tirades havia fet al Prat! Havia corregut per tots els camins, entre horts i masies, tot el riu fins la desembocadura...

Otra vez serà  :'(

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
21 febrer 2013 21:48 - 21 febrer 2013 21:50 #99 per perekms (Visitant)
Doncs ja en farem alguna quan agafis ritme d`entrenament  :great:
Hi ha que fugir una mica de tant asfalt
El tema ha estat tancat.
27 febrer 2013 15:17 #100 per Enric59 (Visitant)
entrenament ataràxic

escalfament + 2 x (2km a 4:20 + 2km a 4:35 + 2km a 4:20) + descalfament

Pere, has d'anar còmode i vull que comparis les sensacions que tens anant als tres ritmes diferents (4:20. 4:35).

Oriol, tu també el pots fer igual.

Berta, fes segons estiguis i segons el que hagis fet aquest cap de setmana. Si no has fet res intens, fes 3 voltes canviant a cada km: 1 lleuger, 1 de rec. però sense pujar de 5'/km. Si has competit o has tingut concentració, fes rodatge.

Faré tot el possible per venir.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.