Hola a tots

Hola a tots

05 febrer 2008 17:02 - 05 febrer 2008 18:23 #1 per buzz (Associat/da)
Bona tarda a tots i totes. Fa aprox. un any que m´he aficionat al tema de les curses populars i despres d´aquest primer any d´experiencia en curses de 10 Km., la última la de Sant Antoni amb bones sensacions, voldria fer la meva primera mitja.
La de montornes es recomanable per gent com jo?? que tot just aconseguim baixar de l´hora en els 10??
Moltes gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2008 17:39 #2 per Xeix (Associat/da)
Benvingut buzz,

Totes les mitges són bones per iniciar-se, la de Montornés també, a més a més hi ha molt bon ambient i no és de les que tenen pujades que després maleïm. A més a més d'entrenar per la mitja també ho hauràs de fer per recollir el sabó que et donen a l'arribada, fes braços  :he:.

PD: Modifica el titol del primer missatge doncs més que la teva presentació hi haurà qui es pensarà que és el fil de la mitja, i ja existeix.

05 febrer 2008 17:54 #3 per buzz (Associat/da)
Gracies per la benvinguda Xeix.
Per ser la primera evidentment la meva intenció es acabar que ja seria molt i de fet una de les coses que m´han anat animant durant aquest primer any es l´ambient tant xulo que hi ha a totes les curses.

Pd.Disculpeu-me però no hi ha manera de canviar el títol.

05 febrer 2008 22:34 #4 per cristina (Associat/da)
Hola, bienvenido Buzz[/b. La primera media es siempre ir a acabarla, pero ya veras que ilusion te hace llegar a la meta.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

06 febrer 2008 16:38 #5 per buzz (Associat/da)
Bona tarda Cristina.
Gracies per la benvinguda, tinc clar que la primera mitja és tracta d´acabarla, el que no se es cóm l´acabaré. De moment és el repte que me he marcat, però no sé si podrà més la ilusió o la forma física.

06 febrer 2008 17:02 #6 per buzz (Associat/da)
Ondia, crec que arribaria molt just. Tot i que encara que sigui d´aqui un mes segur que arribaré just igual, ja que se´m fa una mica gros la xifra de 21 km.

06 febrer 2008 17:19 #7 per buzz (Associat/da)
Gracies pel consell Davidgi.
He començat ja a fer tirades d´una hora aprox. en cursa continua, sense maxacar. Arribo força bé als 10 km.
Crec que de cara a la de montornés hauré pogut fer el que tu hem recomanes.

06 febrer 2008 23:16 #8 per crica (Visitant)
És molt important que no facis el salt directe de 10 a 21 km. Abans prova de fer unes quantes tirades d'entre 15 i 18 km. I sobre tot mira com et sents els darrers 2 o 3 km. de les tirades de més de 15.

Benvingut.

10 febrer 2008 00:56 #9 per buzz (Associat/da)
Bona nit a tots.

Es recomanable dins de la preparació per fer la mitja de montornés fer per exemple els 10 de Sant Boi? o alguna cursa similar de cara a agafar una mica de ritme real de cursa? o entorpeix la preparació?

10 febrer 2008 20:24 #10 per pinetell (Visitant)

Bones Buz, jo fins fa un parell de mesos també era aficionat a les curses populars i gracies a un bon amic que volta per aqui, en quimcots, donçs vaig començar amb les mitjes i ja vaig per la tercera...
El que vaig fer jo era entrenaments sense apretar molt pero mantenint ritme d'una hora o hora i mitja, tot i aixo vaig patir força els ultims quilometres de la mitja, pero com be et diu cristina, la primera el que mes importa es acabarla!!! si vols pots quedar amb en frankwap que tambe sestrena a montornes..... segun que us podeu ajudar en els ultims quilometres!!!
sort i molta canya!!!

29 Mar 2008 18:08 #11 per buzz (Associat/da)
Bé, demà per fí la meva primera mitja marató, per lo que veig que per aquí es cou, la gent supermotivada, hem vaig provar a canovelles dilluns passat, aixó sí molt tranquilet, i crec que podré acabar en condicions.

Salut i Sort a tots i totes.

Xeix: t´he fet cas i no he deixat de "fer braços" durant aquest temsps.

29 Mar 2008 19:05 #12 per Xeix (Associat/da)
buzz,

Que demà tinguis un bon debut  :great: . Ja t'has afegit a una barqueta al fil de Montornés? Fes-ho segons vulguis plantejar la cursa, si a més a més hi ha més compnay@s tindràs companyia i ajut, ho agrairàs  :yes:

No oblidis presentar-te a la foto abans de la cursa, t'anirà bé per relaxar-te.  :party:

30 Mar 2008 19:42 #13 per buzz (Associat/da)
:great:
Prueba conseguida !!!!!!!
La meva primera mitja acabada dignament. Estic contentissim. I a sobre, baixant de dues hores (1 hora 55 min.) que més puc demanar? He de dir que del 17 al 19 he patit una mica, aquella pujada trenca, però he trobat uns companys animant i han estat les forçes que faltaven per acabar.

Ah!!! us prometo que el proper dia, em presento a la foto. Ja us he vist, però sóc molt tallat. (mea culpa)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats