merce.merce

merce.merce

03 Mar 2008 15:39 #1 per merce.merce (Visitant)
Bon dia (i molt especial) ahir vaig acabar la meva primera Maratò. :yipi: :yipi: :yipi: No tenia clar acabar tants km.
Fa dies que soc pel forum pero no havia vist aquest apartat de les presentacions, així que aprofito avui per presentar-me i donar les gràcies a tothom que estaveu ahir donant ànims i ajudant a arribar a la meta.
En resum, jo fa uns tres anys que corro en un Club d'alella i  fins ara només havia fet 10 mils i mitges (sempre en el "furgón de cola" je je) :yes: :yes: però a partir d'ahir soc maratoniana. :party: :party:

Sou un equip fantàstic, pel companyerisme que respireu a cada cursa !!!!

na fent na fent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2008 15:44 #2 per Rivendel (Visitant)
Hola , mercé.mercé, va ser un plaer que anessim plegades uns quasi 25km ahir tot xerrin xerran , me'n alegro que estiguis contenta de la marató i que acabessis tan rebé.
Ja en anirem trovant a curses i altres esdeveniments.

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

03 Mar 2008 16:39 #3 per XaviPapell (Associat/da)
Rivendel es maca la merce.merce ??  :mdr:

03 Mar 2008 16:44 #4 per merce.merce (Visitant)
Xavipapell soc maquissssima.

Rivendel per mi va ser molt bo trobar-te, així els primers kms es van fer més curts. Es clar que anirem plegades a més d'una cursa.
I si m'agafa una tonteria no descarto el triatlo sprint. una abraçada.

na fent na fent.

03 Mar 2008 16:47 #5 per XaviPapell (Associat/da)
;)  :smile:

03 Mar 2008 21:32 #6 per korfbaler (Associat/da)

Rivendel es maca la merce.merce ??  :mdr:

XP,

Amb tantes noves noies maques que s'estan incorporant a Corredors.cat no dones a l'abast...... :he: :he:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

03 Mar 2008 21:37 #7 per Rivendel (Visitant)
Xavipapell...no només es maca sino que es una makinorri, no vegis com corre,no lavaig poder seguir se'm va escapar..!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

03 Mar 2008 21:57 #8 per NachoBP (Associat/da)

Merce wellcome,

Me alegro moltissim que ja siguis maratoniana i de veure’t per aqui :yipi: :yipi:
La Maria Pau una companya de cursa fantastica, en va possar la medalla al 2007. Avui he pogut parlar amb el Paco, aquest l’hauras de vigilar que vol fer les maratons per sota de 3 hores.
Servidor feliç lo important es sumar i tot vindra.

Enhorabona noia
NachoBP

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!

03 Mar 2008 22:12 #9 per Oscar (Visitant)

Xavipapell soc maquissssima.

Rivendel per mi va ser molt bo trobar-te, així els primers kms es van fer més curts. Es clar que anirem plegades a més d'una cursa.
I si m'agafa una tonteria no descarto el triatlo sprint. una abraçada.

Doncs, si t'animes al subforo de duatló/triatló t'esperem. Només falta que nedis una mica i que sapigues anar en bici, perque corre ja has demostrat que ho saps fer  :wink2: Potser, fins i tot, et trobaràs a la Rivendel, que ja a aprés a nedar i anar en bici i tot  8)

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

03 Mar 2008 22:53 #10 per Rivendel (Visitant)
vinga merce.merce , tal com diu l'oscar , que no es dificil lo de nedar i la bici, aprofita que jo ara m'hi poso,demà la duré a treure-li les teranyines i comencem plegades..

La lente de primer orden

03 Mar 2008 23:12 #11 per merce.merce (Visitant)
Nacho Ja en tens una més per explicar, ahir feia molta calor i tot suma (a part dels Kmts) ;)Jo crec que ho estàs fent molt bé.Gràcies pels ànims del dia abans.
OscarRealment no ho descarto però m'hi haig de posar seriosament a la piscina,com dius entraré al foro a veura si vaig agafant ganes, en vaig fer una triatlo una vegada pero era una "mini"amb molt pocs Kmts de cada.
Rivendel
Ara que em acabat el entreno de la maratò amb els diumenges ocupats en les tirades llargues, en ves de fer l'aperitiu com pensava, potser si que serà el moment de treura la bici.
Per quina prova t'estàs preparant?

na fent na fent.

07 Mar 2009 22:23 #12 per XaviPapell (Associat/da)
merce.merce perquè no ens expliques algunes historietes teves de la Marató de NY de l'any passat i la de Barcelona d'aquest any ??
Va guapa, fes servir el teclat una mica

08 Mar 2009 23:47 #13 per Eulàlia (Associat/da)
Benvinguda, merce.merce. Felicitats per la teva gesta el dia de la Marató  :yes: Gaudeix de la sensació que dóna assolir una fita d'aquesta mena  :yipi:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

09 Mar 2009 08:49 #14 per merce.merce (Visitant)
Papell Tens raó, em costa explicar per escrit les sensacions que tinc en aquestes maratons, i més quan llegeixo els escrits fantàstics que fan alguns companys, però alguna coseta vaig escriure el diumenge passat i també vaig mencionar el fotògraf tant especial que teniem els maratonians de la cua.  :whistle: :whistle:

Eulalia Doncs si, el que sents quan acabes i el sentiment que  queda de tota la cursa es impressionant encara s''em fa un nus a l'estomac quan veig la línia blava per Barcelona. (que aquest any s'esborra molt ràpid)

na fent na fent.

09 Mar 2009 21:04 #15 per XaviPapell (Associat/da)
Mercè fes un esforç si us plau vaaaaaa!!!!!!  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

09 Mar 2009 23:45 #16 per Eulàlia (Associat/da)
merce.merce, sembla mentida, has dit les paraules justes. Jo sempre he recreat les meves maratons mirant i mirant la línia blava. És evocació per sensació. I recordo el que pensava, o sentia, o l'estat en què em trobava, i l'orgull d'haver acabat, o la frustració un any que vaig abandonar per una sobrecàrrega en el genoll. Fer una marató forma part de la vida, és una fita assolida que costa, que produeix una mena de satisfacció fruit de l'esforç. :yes:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats