Buff!

Buff!

07 Mar 2008 00:04 #1 per Buff! (Associat/da)
Hola a tothom! :great:
De bon principi disculpeu no haver-me presentat abans, però fins avui no he descobert aquest fil, tot i que ja fa uns dies havia pensat que estaria bé donar alguna cosa més que un nick, però no en tenia coneixement d'aquest apartat. :oops:

Jo podria dir que corro perquè sóc un privilegiat: el meu entorn és la muntanya i, quam miro per la finestra de casa, veig, una mica més enllà dels edificis del poble enfonsat a la vall, els arbres que s'enfilen entre els cingles coberts només pel color del cel. És Aiguafreda. Fa ja molt anys, diria que pels vols del 84, em va donar per córrer, i no sabria explicar-ne els motius, però vosaltres que també compartiu aquesta afició sabeu que és una sensació indefinible la que, de mica en mica, et va conquerint tots els sentits. La meva estrena va ser a la cursa de fons de Ripoll, i des de llavors es pot dir que no he parat, encara que en els darrers anys havia deixat bastant això de participar en curses, per raons diverses.

Voltant per la xarxa vaig anar a parar aquí, i després de tafanejar uns dies llegint-vos, em vaig sentir entre companys, i jo, que sempre n'havia fet senyera de la paraula independent, vaig decidir integra-me en aquest col·lectiu, un xic àcrata i potser encara de futut incert, però farcit d'il·lusió. Una encaixada a tots.

Jordi

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2008 00:12 #2 per kijotheh (Associat/da)
Bienvenido Buff,

a mi me paso algo parecido, buscando por la red tropece con esta peña y depués de unos dias leyendo de aquí y de allá decidi asociarme.

De eso hace ya casi un embarazo.  :party:

Yo tengo muy buenos recuerdos de la media de Ripoll, la he hecho dos veces con suerte desigual, el año pasado a -4º.  :grrrrrr:

Dichosa Edad y Siglo dichoso aquel dónde saldran a la luz las famosas hazañas mías. Dignas de entallarse en bronces y esculpirse en marmoles y pintarse en tablas, para memoria en lo futuro.
www.jaenman.es/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats