HOLA!!!!!
Em dic Aitor, visc a Cerdanyola, tinc 26 anys. Fa uns 5 o 6 mesos que he començat a correr no se ni perque i he descubert un món apassionant!!!!
He passat d'una vida totament sedentaria a sortir a córrer uns 3 o 4 dies a part d'uns 2 dies a la setmana anar al gimnàs i un parell de partidets de futbol setmanals.
Normalment surto per Cerdanyola cap a Bellaterra, per Collserola, bueno....com vaig sol, tampoc es que tingui un lloc fixe.
La meva primera cursa va ser les 5 Milles Nocturnes de Cerdanyola, em va encantar encara que veig que faig uns temps una mica..... :'( pero bueno, no es important per a mi, estic começant i m'ho prenc amb paciencia, vaig fe uns 44 minuts.
La segona va ser a SantBoi, els meus primers 10 km!!! Em vaig trobar fatal però el resultat no em va decepcioar, vaig correr a 5:15 Km/min, que per a mi es un temps aceptable...DE MOMENT!!!
I per últims BOMBERS, buff, se'm va fer una mica impossible correr tranquil amb tanta gent, un per aquí, uff el de davant es frena, ui un cono....el temps va ser de 53:20 i vaig decepcionarme una mica perque deien que era una cursa per fer marca, i NO, encara així content.
Per acabar ja, que s'esta fent molt llarg!! Que m'encanta aquest forum, la visito cada dia i poc a poc intentaré integrarme una mica a aquest gran esport! Felicitats!
La propera...no se...Pineda segur, i potser el Memorial David Rovira, encara que per quadrar
dates....
Per cert, si algu correr per Cerdanyola i algún dia vol anar tranquilet amb mi...(ja que encara sóc molt verge) que m'ho digui!!!
Merci i ens veiem.
Salut i km!!!!!