AIPEYO

AIPEYO

25 Abr 2008 11:04 - 20 Ago 2008 12:42 #1 per Aipeyo (Visitant)
HOLA!!!!!

Em dic Aitor, visc a Cerdanyola, tinc 26 anys. Fa uns 5 o 6 mesos que he començat a correr no se ni perque i he descubert un món apassionant!!!!

He passat d'una vida totament sedentaria a sortir a córrer uns 3 o 4 dies a part d'uns 2 dies a la setmana anar al gimnàs i un parell de partidets de futbol setmanals.

Normalment surto per Cerdanyola cap a Bellaterra, per Collserola, bueno....com vaig sol, tampoc es que tingui un lloc fixe.

La meva primera cursa va ser les 5 Milles Nocturnes de Cerdanyola, em va encantar encara que veig que faig uns temps una mica..... :'( pero bueno, no es important per a mi, estic começant i m'ho prenc amb paciencia, vaig fe uns 44 minuts.
La segona va ser a SantBoi, els meus primers 10 km!!! Em vaig trobar fatal però el resultat no em va decepcioar, vaig correr a 5:15 Km/min, que per a mi es un temps aceptable...DE MOMENT!!!

I per últims BOMBERS, buff, se'm va fer una mica impossible correr tranquil amb tanta gent, un per aquí, uff el de davant es frena, ui un cono....el temps va ser de 53:20 i vaig decepcionarme una mica perque deien que era una cursa per fer marca, i NO, encara així content.

Per acabar ja, que s'esta fent molt llarg!! Que m'encanta aquest forum, la visito cada dia i poc a poc intentaré integrarme una mica a aquest gran esport! Felicitats!

La propera...no se...Pineda segur, i potser el Memorial David Rovira, encara que per quadrar
dates....

Per cert, si algu correr per Cerdanyola i algún dia vol anar tranquilet amb mi...(ja que encara sóc molt verge) que m'ho digui!!!

Merci i ens veiem.

Salut i km!!!!! :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2008 11:21 #2 per jauteras (Associat/da)
AIPEYO, benvingut!!! Si mires aquest fil veuras que es fan sortides per entrenar desde el pavelló Guiera de Cerdanyola tots els divendres. Pots mirar-ho a aquest fil:

www.corredors.cat/index.php?option=com_j...c=2979.msg142594#new

Aquesta tarda mateix surt una bona colla. Si t'ho pots combinar, ja saps  :great:

25 Abr 2008 12:25 #3 per Aipeyo (Visitant)
Ostres Jauteras, jo vaig al gimnas a Guiera...

Pero a quin ritme va aquesta gent, uff, no m'atreveixo, que despres ho passo fatal i ja sabem que passa...ajjaa..

Aquesta divendres no cerc que que m'atreveixi però els pròxims, ostres, em ve molt de gust!!!!

Gracies

25 Abr 2008 12:29 #4 per jauteras (Associat/da)
Hi ha gent de tot, n'hi han que fan 50 en 10 qms, 58',i menys de 40', vaja hi ha de tot. I el millor després, les sesions tècniques al bar del Guiera.

25 Abr 2008 13:18 #5 per Gabriel (Associat/da)
AIPEYO

Bon dia company,
Jo també vaig al Guiera dos,tres cops per setmana, també surto alguna tarda per collserola i, alguns divendres amb els companys del a poc a poc team.
No et preocupis pels ritmes de les sortides del divendres, ja que dintre del grup hi ha gent ràpida i, gent no tan ràpida.
Si vols podem quedar alguna tarda per sortir a rodar una estona,

Salut

Gabriel

Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa.
Disfruta la vida, hay mucho tiempo para estar muerto.
trailwalker.intermonoxfam.org/ca/equipos...capoc--corredor-cat-

25 Abr 2008 13:24 #6 per Aipeyo (Visitant)
Ostres Gabriel, ara que veig la foto ahir et vaig veure al vestuari!!

Els runners són fàcils d'indentificar!! jajaja...

A veure si algun divendres us conec a tots el que aneu....!!

25 Abr 2008 14:16 #7 per gemmota (Visitant)
Hola AIPEYO, ja t'ho han dit els companys. Cada divendres quedem uns quants a la porta del Guiera i anem tots juntets Apocapoc a fer un entrenament divertit per Collserola. Aquesta tarda mateix hem quedat, a les 18:30h. Passa't pel fil de l'Apocapoc, si vols.

;) ;)

Ah! Si decideixes venir no tinguis pressa, que després hi ha Sessió Tècnica!

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

25 Abr 2008 15:15 #8 per Dani (Associat/da)
Aitor: Anant al Guiera, no pots faltar algun divendres amb els companys de l'ApocApoc, un grup d'anics que surt a còrrer per Collserola els divendres, quedem a les 18.30 al Guiera mateix. Pel ritme no t'amoïnis gens, la mitjana en les sortides és de 6'/km. Com a molt apretem una miiiica al tornar i gairebé a tocar del Guiera, no t'ho pensis  ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

25 Abr 2008 16:48 #9 per Aipeyo (Visitant)
Mmmmmmm, m'estava pensant d'anar aquesta tarda!!!!!! Però no podre perque tinc un sopar a casa i....ja se sap...s'ha de preparar sino  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:jajajaajaja :love:

Igualment em ve molt de gust coneixer gent per sortir a entrenar, a vegades anar sol se'm fa un pel dificil!!!A veure si divendres que ve ens veiem!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats