- Missatges: 576
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola crica!! Aquest matí he estat per aquesta zona entrenant. He passat per un lloc on, efectivament, hi ha poquissima gent, es clar que deu ajudar que avui era dimecres :mdr:Joan: vaig indicar-te malament la distància. no és 1'5km. si no que és 1'25. Pulutant, anada i tornada des de'aqeusts punts amb uns 40 metres de desnivell són 2'5 km.
salutacions.
Estic completament d'acord... aquesta llista hauria de ser ja de 4 coses!!Saps allo de que abans de morir, has de fer 3 coses... oblida-ho...
Pensa en aquesta ke es brutalllll
Hola crica!! Aquest matí he estat per aquesta zona entrenant. He passat per un lloc on, efectivament, hi ha poquissima gent, es clar que deu ajudar que avui era dimecres :mdr:Joan: vaig indicar-te malament la distància. no és 1'5km. si no que és 1'25. Pulutant, anada i tornada des de'aqeusts punts amb uns 40 metres de desnivell són 2'5 km.
salutacions.
El que no tinc del tot clar es desde quin punt contes aquests 1,25 Km. si es desde l'entrada al parc güell que m'has dit (que suposo que si) o desde quin punt. (es que he anat avui mes en plan xino-xano i de passeig que no tant d'entrenament,) Mentre corria, tenia el camp de futbol (elque deu ser de gespa artificial) a sota meu.
Bé, sigui com sigui, es una bona zona per entrenar i de pas, gaudir d'excel.lents vistes de la ciutat
Apa, fins la propera!!!
JoandeGracia, al p. Güell tens bons llocs per córrer, sense turistes. Si vas des de la parada del bus 92 que hi ha fora del perimetre del parc (és la que hi ha una llar de jubilats de la Caixa) i tires recte, per sobre del camp de futbol, entres al parc, creuant una porta, pujes una mica i torces cap a l'escola Virolai, i quant ets a dalt, al costat del mirador, continues pel camí fins el final, hi ha 1'5 km. clavats. El desnivell no és gaire fort i no hi ha pràcticament ningú.
salutacions i benvingut.
No passa res!! Perdonadiiisssima!! (únicament et cobraré 25€ per cada lletra que posis al meu fil) :winktongue:JoandeGràcia, perdona que em posi al "teu" fil i canvïi de tema
No passa res!! Perdonadiiisssima!! (únicament et cobraré 25€ per cada lletra que posis al meu fil) :winktongue:JoandeGràcia, perdona que em posi al "teu" fil i canvïi de tema
Anant al grà... quan vaig a entrenar, sempre ho faig al Parc Guell perque el tinc molt a prop de casa. Jo acostumo a entrar per la porta general, aquella on veus de seguida el famós drac, i després hem vaig endinsant per tot el parc.
A la zona que comenta el crica s'hi pot arribar també per on entro, pero el lloc on ell diu es per la carretera del carmel, molt a prop on comença un altre carrer que es diu Santuari.
Per més dades, intenta trobar-ho a la web de Google Maps maps.google.es/ i al cercador posa "carretera carmel 110 barcelona". Ja hem diràs si ho has trobat.
De totes maneres, si vas a entrenar algún matí, m'ho dius i així ens podrem saludar... jo encantat!!. Ara hi vaig quasi tots els dies, entre les 8 i les 9.30 aprox. del matí. I si ens podem trobar amb el crica, doncs encara podrem fer un petit grupet.
Apa, fins aviat!!
Salut!!
Ei!!!
Jo tambe soc nova en el forum!!!
Fa 2 dies que em vaig presentar....
Vaig a la cursa de nou barris!!!! Alli sera la nostre presentació oficial!!!!
Ens veiem el diumenge!!!!
JoandeGracia, al p. Güell tens bons llocs per córrer, sense turistes. Si vas des de la parada del bus 92 que hi ha fora del perimetre del parc (és la que hi ha una llar de jubilats de la Caixa) i tires recte, per sobre del camp de futbol, entres al parc, creuant una porta, pujes una mica i torces cap a l'escola Virolai, i quant ets a dalt, al costat del mirador, continues pel camí fins el final, hi ha 1'5 km. clavats. El desnivell no és gaire fort i no hi ha pràcticament ningú.
salutacions i benvingut.
JoandeGràcia, perdona que em posi al "teu" fil i canvïi de tema, però et volia preguntar una cosa a tu o a en crica:
estava pensant en anar a entrenar al Parc Güell (normalment vaig a la CdA o al litoral, però el Parc és el que em queda més aprop de casa) i just veig que vosaltres esteu parlant d'això. La pregunta és, aquest recorregut que explica en crica on comença? és a dir, per quina porta haig d'entrar? en quin carrer està? és que no conec gaire la zona...
Per cert, ara que comença la calor, tinc la intenció d'anar a entrenar als matins. Avui era el primer dia i al final no m'he llevat(és que sóc molt dormilega!) però si ho aconsegueixo i vaig al Parc Güell ja t'ho diré per si coincidim!