M'apunto!!!

M'apunto!!!

29 Abr 2008 19:19 #1 per JoanDeGracia (Associat/da)
Hola a tothom!!! :mdr:
M'acabo d'inscriure a aquest forum i aprofito que tinc una estoneta per deixar la meva salutació.  8)
Hem dic Joan, tinc 39 anys i fins ara la meva experiencia en atletisme es ben minsa... unes quantes curses populars... i poca cosa més.
Fa bastants anys vaig fer la cursa de la Mercé en 48'21" (no se si la distancia era de 9 o 10 Km) en una epoca que, encara que poc, entrenava una mica els caps de setmana.
Ara fa molt que no entreno, pero tinc ganes de fer-ho una mica mes i millorar (ni que sigui una mica) els 56' en que vaig correr fa poc els 10Km la cursa dels Bombers de Barcelona. I per un futur, si aconsegueixo una certa constancia, m'agradaria correr una Marató...en fi... poc a poc....
Algun consell per aquest nouvingut al forum??  8) 8)

Apa, salutacions!!!!

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2008 19:38 #2 per Dani (Associat/da)
Hola Joan de Gracia !

Un consell, doncs si. Si tens en ment fer una marató, per exemple la de l'any que bé a Barcelona, seria convenient que comencessis a entrenar de forma continuada. Partint de la base que has d'acostumar el teu cos a poc a poc i potser al principi amb un parell de dies a la setmana n'hi hauria prou i que sempre molt suau. Llavors pots mirar alguna cursa curta, de 5km, per exemple i veure com estàs. Anar augmentant a tres dies a setmana, fer algun dia una mica més ràpid....
El més important es que t'ho passis bé, i una bona forma és entrenant amb grup, i en aquest forum n'hi ha diversos, ApocApocTeam, Maduixots, EsKmotVallesa.... I si t'apuntes alguna cursa "never walk alone", sempre hi som, en gairebé totes.

Apa doncs, ja ens explicaràs els teus progressos.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

30 Abr 2008 09:06 #3 per (Visitant)
Benvingut JoanDeGracia!

Jo sòc un veterà del forum, ja fa gairebe mig dia que em vaig apuntar  :glasses:

A les curses... el 11 de maig faré la 1ª a Sant Quirze o sigui que sòc novato!!! Però com que tinc molta il·lusió i ganes de passar-ho bé segur que guanyo la cursa  :P, o com a minim la terminaré encara que sigui caminant.

Apa a entrenar que si no, no arribarem be als Jocs Olimpics!!

30 Abr 2008 15:23 #4 per JoanDeGracia (Associat/da)
Moltes gràcies per la benvinguda!!  :great:
La setmana que ve provaré d'entrenar una mica (2 o 3 dies) entre setmana. Visc relativament a prop del Parc Guell, i crec que pot ser un bon lloc per entrenar (aixó després de superar el núvol de fotógrafs japonesos que hi acostumen a haver-hi per allà  8) )
Estic inscrit (ni que sigui per la tradició d'haver-hi participat 21 anys) a la Cursa del Corte Ingles del 18 de maig, a veure si ja noto una millora i sobretot... tal i com m'aconsella la majoria, gaudeixo de les curses populars.
A la cursa de bombers vaig estrenar el meu Xip Groc i espero utilitzar-ho més sovint.
A veure si puc trobar un grupet per entrenar, ja que en solitari es més avorrit!!  :frown:
Per cert, JaimeLM, segurament guanyaràs la cursa de Sant Quirze... perque jo no hi participo, que sino..... :rofl: :rofl:

Apa, salut !!!  ;)

01 Mai 2008 09:00 #5 per crica (Visitant)
JoandeGracia, al p. Güell tens bons llocs per córrer, sense turistes. Si vas des de la parada del bus 92 que hi ha fora del perimetre del parc (és la que hi ha una llar de jubilats de la Caixa) i tires recte, per sobre del camp de futbol, entres al parc, creuant una porta, pujes una mica i torces cap a l'escola Virolai, i quant ets a dalt, al costat del mirador, continues pel camí fins el final, hi ha 1'5 km. clavats. El desnivell no és gaire fort i no hi ha pràcticament ningú.

salutacions i benvingut.

13 Mai 2008 19:19 #6 per JoanDeGracia (Associat/da)
Moltes gràcies, crica. Crec que ja se a quina zona et refereixes.
Ara quan hi vagi per entrenar, probaré aquest circuit.
Aquesta mateixa setmana vull fer un parell d'entrenaments per preparar, ni que sigui minimament, la Cursa del Corte Ingles d'aquest diumenge, 18. Aniré algún matí ben d'hora, entre 7.30 i 9.00 aprox.
Bé si algú va a aquesta cursa, ja ens veurem diumenge o un matí d'aquests pel parc.
El dia de la cursa estaré a la zona dels que corren amb xip groc i amb dorsal platejat (es el que donen aquest any als que certifiquen haver-hi participat de 15 a 25 curses).
Apa. Fins aviat!!!

13 Mai 2008 19:56 #7 per ALBERT75 (Associat/da)
Jo vaig començar com tu l,'any 2006, cursa de la merce (57'), i d'alla i amb constancia doncs poc a poc, he arribat aquest 2008 a fer la meva primera marató (la millor sensació del mon)....

Saps allo de que abans de morir, has de fer 3 coses... oblida-ho...
Pensa en aquesta ke es brutalllll

A banda d'aixo, l'unic consell que et puc donar es poc a poc, veuras millores, no t'agobiis ara a l'inici, si pots sortir 2-3 cops cada setmana de manera regular bien.. els teus entrenos  ja milloraran i milloraran les marques.

una abraçada.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

14 Mai 2008 13:39 #8 per champi (Associat/da)
Benvingut, Joan!
Jo també fa poc que volto per aquí, Però ves amb comte, això de correr crea dependència,encara estas a temps de no caure en aquesta
droga dura...

14 Mai 2008 14:53 #9 per crica (Visitant)
Joan: vaig indicar-te malament la distància. no és 1'5km. si no que és 1'25. Pulutant, anada i tornada des de'aqeusts punts amb uns 40 metres de desnivell són 2'5 km.

salutacions.

14 Mai 2008 19:08 #10 per JoanDeGracia (Associat/da)

Joan: vaig indicar-te malament la distància. no és 1'5km. si no que és 1'25. Pulutant, anada i tornada des de'aqeusts punts amb uns 40 metres de desnivell són 2'5 km.

salutacions.

Hola crica!! Aquest matí he estat per aquesta zona entrenant. He passat per un lloc on, efectivament, hi ha poquissima gent, es clar que deu ajudar que avui era dimecres  :mdr:
El que no tinc del tot clar es desde quin punt contes aquests 1,25 Km. si es desde l'entrada al parc güell que m'has dit (que suposo que si) o desde quin punt. (es que he anat avui mes en plan xino-xano i de passeig que no tant d'entrenament,  :whistle:) Mentre corria, tenia el camp de futbol (elque deu ser de gespa artificial) a sota meu.
Bé, sigui com sigui, es una bona zona per entrenar i de pas, gaudir d'excel.lents vistes de la ciutat  8)
Apa, fins la propera!!!

24 Mai 2008 11:34 #11 per JoanDeGracia (Associat/da)
Bé, ara ja porto 2 curses aquest any... Bombers i Corte Inglés i la setmana que ve, estaré a la de Nou Barris.
Efectivament... i com ja hem van avisar... aixo enganxa!!!
Abans hem llevaba cap a a les 8.30 amb una mandra tremenda, per alló d'apurar "5 minuts més" al llit  :sleep: ... (bé al final, mai eren 5' :whistle:  i gairebé havia de correr per arribar a la feina.
En canvi ara, a les 7 hem desperto amb unes ganes de sortir a correr... i si no ho faig... sembla que hem falta algo!!!
Es aixo l'inici de l'adicció??  :o  bé, si es així... benvinguda l'adicció!!!  :mdr: :mdr:

Saps allo de que abans de morir, has de fer 3 coses... oblida-ho...
Pensa en aquesta ke es brutalllll

Estic completament d'acord... aquesta llista hauria de ser ja de 4 coses!!  8) 8)
De moment, encara que només he fet 4 o 5 entrenaments, ja noto petites millores i sobretot, bones sensacions. Evidentment que no hem penso agobiar ara a l'inici, de moment hem conformo amb anar escalfant una mica i si, a més d'aixo, milloro les meves marques... doncs perfecte!!
Ja us continuaré informant dels meus progressos i...
ens veiem a Nou Barris!!!  ;)

25 Mai 2008 18:19 #12 per crica (Visitant)

salutacions.

Hola crica!! Aquest matí he estat per aquesta zona entrenant. He passat per un lloc on, efectivament, hi ha poquissima gent, es clar que deu ajudar que avui era dimecres   :mdr:
El que no tinc del tot clar es desde quin punt contes aquests 1,25 Km. si es desde l'entrada al parc güell que m'has dit (que suposo que si) o desde quin punt. (es que he anat avui mes en plan xino-xano i de passeig que no tant d'entrenament,  :whistle:) Mentre corria, tenia el camp de futbol (elque deu ser de gespa artificial) a sota meu.
Bé, sigui com sigui, es una bona zona per entrenar i de pas, gaudir d'excel.lents vistes de la ciutat  8)
Apa, fins la propera!!!

Aquesta distància la compto des de la mena de placeta que hi ha a dalt de tot, on hi ha una xurreria i una parada de bus. El terra és asfaltat de color amarronat. TAmbé hi ha una llar de jubilats de La Caixa.
La ruta va pel camí que planeja per sobre del camp de futbol, creua una porta metàl.lica i unes escales, arriba a una cruïlla on es pot baixar cap a la zona on hi ha la major part dels turistes. Jo pujo una miqueta (tòrcer a l'esquerra gairebé 180 graus). Seguim per un camí en lleugera pujada fins al carrer Ceuta (no estic segur del nom del carrer), el qual te l'escola Virolai a sobre. Allà hi ha un mirador. Deixant-lo enrere, en una cruïlla agafem la pista que planeja a l'esquerra fins el final.

Això són 1'25 km. clavats mesurats amb el GPS.

Salutacions.

28 Mai 2008 12:26 #13 per JoanDeGracia (Associat/da)
Moltíssimes gràcies, crica,  8)  ja tinc la zona controlada.. la clau es la xurreria.  :mdr:
Aquest matí he estat entrenant una mica de cara a la cursa de Nou Barris, pero si ens plou molt, encara dubto de fer-la i no sé si esperar llavors pel dia 8 i apuntar-me a la de Can Mercader, que pel que sembla és ben plana.
Pero vaja, per aprofitar que ja estic inscrit a la de Nou Barris, crec que faré aquesta, encara que plogui!!  :great:
Salut!!

28 Mai 2008 13:00 - 28 Mai 2008 13:02 #14 per Júlia (Visitant)

JoandeGracia, al p. Güell tens bons llocs per córrer, sense turistes. Si vas des de la parada del bus 92 que hi ha fora del perimetre del parc (és la que hi ha una llar de jubilats de la Caixa) i tires recte, per sobre del camp de futbol, entres al parc, creuant una porta, pujes una mica i torces cap a l'escola Virolai, i quant ets a dalt, al costat del mirador, continues pel camí fins el final, hi ha 1'5 km. clavats. El desnivell no és gaire fort i no hi ha pràcticament ningú.

salutacions i benvingut.

JoandeGràcia, perdona que em posi al "teu" fil i  canvïi de tema, però et volia preguntar una cosa a tu o a en crica:
estava pensant en anar a entrenar al Parc Güell (normalment vaig a la CdA o al litoral, però el Parc és el que em queda més aprop de casa) i just veig que vosaltres esteu parlant d'això. La pregunta és, aquest recorregut que explica en crica on comença? és a dir, per quina porta haig d'entrar? en quin carrer està? és que no conec gaire la zona...

Per cert, ara que comença la calor, tinc la intenció d'anar a entrenar als matins. Avui era el primer dia i al final no m'he llevat :whistle: (és que sóc molt dormilega!) però si ho aconsegueixo i vaig al Parc Güell ja t'ho diré per si coincidim!

28 Mai 2008 13:54 #15 per llança (Associat/da)
júlia, jo també vaig al parc güell a vegades a entrenar, i no soc un màquina. Normalment estic una hora donant voltes. Ja parlarem

28 Mai 2008 13:57 #16 per JoanDeGracia (Associat/da)

JoandeGràcia, perdona que em posi al "teu" fil i  canvïi de tema

No passa res!! Perdonadiiisssima!! (únicament et cobraré 25€ per cada lletra que posis al meu fil)  :winktongue:
Anant al grà... quan vaig a entrenar, sempre ho faig al Parc Guell perque el tinc molt a prop de casa. Jo acostumo a entrar per la porta general, aquella on veus de seguida el famós drac, i després hem vaig endinsant per tot el parc.
A la zona que comenta el crica s'hi pot arribar també per on entro, pero el lloc on ell diu es per la carretera del carmel, molt a prop on comença un altre carrer que es diu Santuari.
Per més dades, intenta trobar-ho a la web de Google Maps maps.google.es/ i al cercador posa "carretera carmel 110 barcelona". Ja hem diràs si ho has trobat.
De totes maneres, si vas a entrenar algún matí, m'ho dius i així ens podrem saludar... jo encantat!!  :great:. Ara hi vaig quasi tots els dies, entre les 8 i les 9.30 aprox. del matí. I si ens podem trobar amb el crica, doncs encara podrem fer un petit grupet.
Apa, fins aviat!!
Salut!!

28 Mai 2008 14:14 #17 per Júlia (Visitant)

JoandeGràcia, perdona que em posi al "teu" fil i  canvïi de tema

No passa res!! Perdonadiiisssima!! (únicament et cobraré 25€ per cada lletra que posis al meu fil)  :winktongue:
Anant al grà... quan vaig a entrenar, sempre ho faig al Parc Guell perque el tinc molt a prop de casa. Jo acostumo a entrar per la porta general, aquella on veus de seguida el famós drac, i després hem vaig endinsant per tot el parc.
A la zona que comenta el crica s'hi pot arribar també per on entro, pero el lloc on ell diu es per la carretera del carmel, molt a prop on comença un altre carrer que es diu Santuari.
Per més dades, intenta trobar-ho a la web de Google Maps maps.google.es/ i al cercador posa "carretera carmel 110 barcelona". Ja hem diràs si ho has trobat.
De totes maneres, si vas a entrenar algún matí, m'ho dius i així ens podrem saludar... jo encantat!!  :great:. Ara hi vaig quasi tots els dies, entre les 8 i les 9.30 aprox. del matí. I si ens podem trobar amb el crica, doncs encara podrem fer un petit grupet.
Apa, fins aviat!!
Salut!!

Val merci per les indicacions!
Crce que amb això ja ho trobaré.
El que faré és anar un dia sense presses a fer una primera descoberta.
Als matins (si algun dia aconsegueixo llevar-me :beurk:) jo hi aniré més aviat: cap a 2/4 de 8
I no escric més, que em sortirà cara la factura! :mdr:

29 Mai 2008 11:14 #18 per agnes (Visitant)
Ei!!!

Jo tambe soc nova en el forum!!!
Fa 2 dies que em vaig presentar....

Vaig a la cursa de nou barris!!!! Alli sera la nostre presentació oficial!!!!
Ens veiem el diumenge!!!!

29 Mai 2008 11:39 #19 per JoanDeGracia (Associat/da)

Ei!!!
Jo tambe soc nova en el forum!!!
Fa 2 dies que em vaig presentar....
Vaig a la cursa de nou barris!!!! Alli sera la nostre presentació oficial!!!!
Ens veiem el diumenge!!!!

Benvinguda també al forum, agnes!!
A veure si ens veiem diumenge a Nou Barris i ens presentem eh?  :great:...
I a veure si no ens plou!!  :grrrrrr:  o si plou, que sigui només una mica, el just per refrescar-nos!  8)

29 Mai 2008 15:58 #20 per crica (Visitant)

salutacions i benvingut.

JoandeGràcia, perdona que em posi al "teu" fil i  canvïi de tema, però et volia preguntar una cosa a tu o a en crica:
estava pensant en anar a entrenar al Parc Güell (normalment vaig a la CdA o al litoral, però el Parc és el que em queda més aprop de casa) i just veig que vosaltres esteu parlant d'això. La pregunta és, aquest recorregut que explica en crica on comença? és a dir, per quina porta haig d'entrar? en quin carrer està? és que no conec gaire la zona...

Per cert, ara que comença la calor, tinc la intenció d'anar a entrenar als matins. Avui era el primer dia i al final no m'he llevat :whistle: (és que sóc molt dormilega!) però si ho aconsegueixo i vaig al Parc Güell ja t'ho diré per si coincidim!

Amb el permís del JoandeGracia:
A veure si ho se fer i adjunto una foto amb l'entrada. Espereu un parell de dies, que jo sóc molt totxo.
Per cert, i si fem una trobadeta al parc Güell un dia? Us suggereixo un divendres (no demà) per fer una horeta suau cap allà les 7 o 2/4 de vuit.
Què us sembla?

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats