Hola a tothom!!

Hola a tothom!!

28 Mai 2008 13:18 - 30 Mai 2008 08:29 #1 per AlbertBP (Visitant)
Bé, ja em vaig mig presentar en un altre fil, però em sembla que aquest és el lloc més adecuat.

Em dic Albert, tinc 29 anys i soc de Barcelona. Porto desde el mes de març corrent més o menys regularment, 3-4 dies per setmana. De moment la meva experiència atlètica es redueix a la Cursa dels Nassos '07, Bombers '08 i Sant Quirze '08. En aquesta última vaig fer la meva millor marca, 50:19  :yipi:. No està malament després de més de 10 anys de sedentarisme absolut no? :oops:

Objectius que em marco?Doncs bàsicament disfrutar pel simple fet de correr i, en un futur espero que no massa llunyà, acabar la meva primera marató.

Doncs res més, si teniu cap consell per a un nouvingut el rebré amb els braços oberts.

Fins aviat!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2008 17:39 #2 per JoanDeGracia (Associat/da)
Benvingut abp!!   :great:
Jo porto apuntat al forum fa ben poc i he reiniciat els entrenaments i les curses encara fa menys temps que tu.  :whistle:
El meu objectiu es gairebé el mateix, anar gaudint del fet de córrer i, en un plaç indefinit, acabar algún dia la 1ª marató.
Jo ja he rebut els meus consells, peró de ben segur que altres molt més experimentats que jo, et donaran els seus.  :mdr:
De moment, a millorar a poc a poc i sobretot, a gaudir!!

Benvingut!!!   ;)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

28 Mai 2008 19:47 #3 per Dani (Associat/da)
Benvingut al forum abp !

No està gens malament això de fer marca a la cursa dels correcats de Sant Quirze.

Si vas entrenant tres dies per setmana, que està força bé, et podries plantejar debutar en mitja a la tardor i perquè no, en marató a Barcelona. Jo vaig començar un Maig i al Setembre feia la mitja de Sabadell i a l'any següent, al Març la Marató de Barcelona.

El més important es que t'ho passis bé. I si ens vols conèixer, en qualsevol cursa segur que troves molts correcats amb l'equipació taronja.

Com diu el company JoanDeGracia, a poc a poc i sense presses.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

29 Mai 2008 10:28 #4 per AlbertBP (Visitant)
Gràcies per la benvinguda!!

Doncs la veritat, el primer sorprès del temps a Sant Quirze vaig ser jo mateix, perquè llegint tota la informació sobre perfil, comentaris vostres,...la veia durilla. Serà que els meus entrenaments comencen a notar-se  :yipi:

Lo de mitja marató a la tardor... en teoria em volia estrenar a la mitja de Barcelona, perquè actualment faig uns 30 km setmanals, repartits en 4 dies, i no sé si hauria d'incrementar tirada de cara a una mitja.

A Can Mercader si us veig si que us saludaré, i així m'expliqueu con funciona el foreruner que vaig encarregar ahir mateix!!!  :whip:

Fins aviat!!

29 Mai 2008 10:41 #5 per cristina (Associat/da)
Hola abp  :-*
Para empezar te doy la bienvenida al forum ya veras que la gente es muy amena  :winktongue:
Tu marca en Sant Quirze esta muy bien, ya veras que si sigues entrenando iras bajando tiempo.
En Can Mercader ya nos veremos. Seremos una buena coña  :yes:
Un saludo
Chao chao  ;)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

29 Mai 2008 22:39 #6 per crica (Visitant)
Benvingut. Dono per suposat que 10 km. els fas sense problemes.
Si vols fer una mitja, hauries de començar a fer tirades setmanals de més de 10 km. incrementant-les progressivament. P.ex. la propera setmana en fas una de 11'5, dues setmanes després una de 13, dues setmanes més tard una de 15. Depenent de com et vegis, repeteixes tirada fins a arribar a uns 18 o 19. Llavors et trobaràs perfectament per a gaudir una mitja.
Gaudir, segons el que jo entenc, significa acabar-la sense patir.
Salutacions i que vagi bé.

29 Mai 2008 22:59 #7 per Albert67 (Visitant)
Benvingut tocayo, el objectiu més important es gaudir del córrer...si ho fas, les marques i les maratons cauràn ja veuràs... :yes: :yes:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

30 Mai 2008 08:29 #8 per AlbertBP (Visitant)
Ep!Gràcies a tots per la rebuda!

Benvingut. Dono per suposat que 10 km. els fas sense problemes.

Home, sense problemes...diguem que ho aguanto...  :rofl:

Actualment la tirada més llarga que faig és els diumenges, d'uns 10-11 km. Dilluns i dimecres faig uns 6 km cada dia, i divendres intento fer series. A tomb d'això, algú sap d'algún lloc prop de Glòries-Diagonal Mar-Villa Olímpica on es puguin fer series comodament?El passeig que hi ha de Glòries a Diagonal Mar té punts kilomètrics, però al haver-hi semafors es una mica fotut fer-les allí.

Gràcies i fins aviat!!  :great:

30 Mai 2008 09:09 #9 per ALBERT75 (Associat/da)
Ostiaaa crica, jo encara no he conseguit acabar cap mitja sense patir, ni que sigui una mica... i la que més he patit (igualada 2007) es la que millor m'ho vaig passar (millor recompensa a l'arribada)...

abp, t'ho passaras pipa segur, i baixaras les marques sense cap mena de dubte... a més si coneixes la gent (jo encara no en coneixo a gaires) i paticipes en els fils, fara que encara sigui més divertit...

a disfrutar.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

30 Mai 2008 09:40 #10 per agnes (Visitant)
Ei!!

Hola!!!

Jo tambe porto poc al forum!!!

Jo he fet 2 mitjes, una cada any (cap aquest pero perque he estat una mica liada...)
El primer any potser vaig rodar una mica mes i vaig ser mes prudent, pero tampoc et creguis, vaig fer algunes tirades de
1:10 i potser alguna de 1:15 pero correr tant s'em feia pesat!!! I em van anar be!!

El seguent any anava mes confiada i potser no vaig rodar tant pero tambe la vaig fer, encara que les cames les tenia una mica fetes pols, pero no em vaig lesionar ni res....

Segur que la faras!!!!
Benbingut!!!

30 Mai 2008 10:15 #11 per XAVI-NAD (Associat/da)
Benvingut abp!
Espero que gaudeixis molt del córrer i has trobat el lloc i web idonis per fer-ho.

A la propera cursa presentat en el lloc de trobada abans de la cursa dels CORRECATS i veuràs l´ambient de l´Associació.

Ara al principi d´entrenar i fer les primeres curses les sensacions seran boníssimes, ja que es progresa molt de cop. És la fase " d´addicció" al nostre vici... :mdr:

Segueix endavant i salut i gambades  :great:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

30 Mai 2008 10:24 #12 per Lay-Nah (Visitant)
El teu cas es semblant al meu. Una pila d'anys sense fer res, de sobte una cursa de 10 kilómetres a Cardedeu i vaig, i l'acabo...després trobo corredors.cat i apa....ja estic enganxat!!!! :yes:
Aixi que benvinguda de part d'un nouvingut.
Ja ens anirem parlant

30 Mai 2008 11:01 #13 per AlbertBP (Visitant)
Penso com l'Albert75, no m'importa patir si hi ha una bona recompensa al final!!

Intentaré allargar els km del diumenge poc a poc, com em recomana en crica.  Suposo que al correr durant tanta estona em pot passar com l'agnes, que se'm faci pesat pel fet d'anar sol, però bueno, tot es qüestió de probar-ho no?  :great:

A la propera cursa presentat en el lloc de trobada abans de la cursa dels CORRECATS i veuràs l´ambient de l´Associació.

A la propera que vaig (Can Mercader) intentaré arribar a una hora prudencial i si us veig no dubteu que m'acosto a saludar. A més hi aniré amb dos o tres de la meva colla, a veure si els hi pica el gusanillo de correr a ells també!!

Fins aviat!

30 Mai 2008 12:03 - 30 Mai 2008 12:06 #14 per Xeix (Associat/da)

A tomb d'això, algú sap d'algún lloc prop de Glòries-Diagonal Mar-Villa Olímpica on es puguin fer series comodament?

abp,

Tens varies opcions si són curtes: per asfalt al carril bici del passeig marítim de la Barceloneta de l'Hospital del Mar cap al Salamanca, per terra tens l'Avinguda de les banderes olímpiques.

30 Mai 2008 14:39 #15 per AlbertBP (Visitant)

Tens varies opcions si són curtes: per asfalt al carril bici del passeig marítim de la Barceloneta de l'Hospital del Mar cap al Salamanca, per terra tens l'Avinguda de les banderes olímpiques.

Ep, gràcies per la informació Xeix!!Normalment intento fer series de 500 o 1000 metres, depén com em trobi aquell dia. Mirant'ho al Google Maps veig que el tros del passeig marítim de la barceloneta és d'uns 500 metres, així que suposo que aquesta tarda m'hi acostaré a veure que tal. Espero afinar més amb les distàncies la setmana que ve, en teoria m'arribarà el forerunner  :yipi:

Fins aviat! 

30 Mai 2008 15:23 - 30 Mai 2008 15:31 #16 per Xeix (Associat/da)
abp,

Si acostumes a anar-hi per les tardes al voltant de les 8 segur que ens hem creuat. Molts cops quedo amb en Longhi a la torre Mapfre i anem cap a la Barceloneta i després direcció Fòrum, o pujant per la Rambla del Poblenou.

El passeig marítim de la Barceloneta (el carril bici sense baixar) fa més de 500 mts.

30 Mai 2008 16:04 #17 per AlbertBP (Visitant)
Xeix,

Doncs segur que ens hem creuat, perquè jo els diumenges faig l'itinerari invers al vostre: Glòries-Fòrum-Torres Mapfre-Ciutadella-Glòries. Si et reconec no dubtis que et faré un crit, ni que sigui per agrair-te tots els consells que m'estàs donant!!

Fins aviat!

01 Jun 2008 08:52 #18 per crica (Visitant)
Abans que existís el Google Maps jo tenia una distància marcada de 1.000 metres amb el GPS al passeig Litoral.
ERa des de l'inici de la baixada on hi ha el vaixell a trocets, en direcció a les torres, i fins a un anunci/rellotge termòmetre de McDonalds que hi ha a sobre dels restaurants del port olímpic.

14 Gen 2009 08:53 #19 per AlbertBP (Visitant)
Després d'estar uns mesos voltant per aquí bàsicament com a lector, crec que ha arribat l'hora d'associar-me... i ho acabo de fer fa breus minuts!!  :great: 

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats