De Terrassa!

De Terrassa!

12 Jun 2008 21:57 #1 per Pol TRS 25 (Visitant)
Hola a tots/es!!

Sóc en Pol, de Terrassa. Em vaig enganxar a aixó de sortir a cremar pneumàtics al gener, coincidint amb la mitja de Terrassa. Vaig fer el memorial Santi Centelles de 5km amb el meu cosí Xavi (Xass aquí).
Des de llavors no hi ha setmana que no surti un parell de cops a còrrer i una cursa al mes normalment.
Ja faig els 10km, en 52 minuts.. però bé, espero anar rebaixant els temps.
He descobert un món on s'hi troba una gran autorealització en els petits reptes que un mateix es va marcant així com gent amb caràcters molt i molt agradables.
A Terrassa es veu molta gent corrent, sobre tot al Parc de Vallparadís, i cada cop es respira un ambient més sà i divertit.
Bé, espero que més gent es sumi a aquests passos que donem cada dia, fen km i km.. jeje
Salut a tots i bones rutes!!

Fundint!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2008 22:00 #2 per XaviPapell (Associat/da)
Company busca a internet MossenHoms. Els dissabtes a les 08:00 surten uns 20 persones de varis nivells i ritmes però tots arriben junts i sempre esperen al més lent. Uns 10 kms a trote cochinero 1h05'/1h10'
Saps ha on esta MossenHoms no ??
Benvingut

12 Jun 2008 22:12 #3 per Pol TRS 25 (Visitant)
Gràcies Xavi!

Si, és a uns 5min en cotxe, 20 a peu des de casa meva. Dissabtes al matí començo a treballar a les 10, pero si surten a les 8 intentaré saber com posar-m'hi en contacte, ja que quasi sempre vaig sol i costa més motivar-se.
10km en una horeta és un ritme bo per anar fent, així pots anar parlant i suposo que quan s'acava hi ha un esmorzar d'aquests fins jejeje
Merci!!

Fundint!!!!

12 Jun 2008 22:14 #4 per korfbaler (Associat/da)
Els de Terrassa s'haurien d'inscriure a la Cursa de Vacarisses...... :whistle: :whistle:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

12 Jun 2008 22:29 #5 per Pol TRS 25 (Visitant)

Els de Terrassa s'haurien d'inscriure a la Cursa de Vacarisses...... :whistle: :whistle:

Jejeje Toni!! Saps que ho tinc present i si et dic la veritat no ho descarto encara. La única cosa que em fa por és que començant a les 10h (possible solano) i essent més llarga i més dura del que estic acostumat em tira una mica enrere perquè no voldria parar ni caminar.
Però si els 10km ja hi arribo bé, em motiva bastant saber si la puc acabar.. jeje ((Conflicte))  :ouch:  :whip:

Fundint!!!!

12 Jun 2008 22:48 #6 per korfbaler (Associat/da)

Jejeje Toni!! Saps que ho tinc present i si et dic la veritat no ho descarto encara. La única cosa que em fa por és que començant a les 10h (possible solano) i essent més llarga i més dura del que estic acostumat em tira una mica enrere perquè no voldria parar ni caminar.
Però si els 10km ja hi arribo bé, em motiva bastant saber si la puc acabar.. jeje ((Conflicte))  :ouch:  :whip:

Comença a les 9'00h  8)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

12 Jun 2008 22:56 #7 per Pol TRS 25 (Visitant)
Si?? Osti ara m'has fotut... jajaja Em sembla que no m'en escapo d'aquesta... ;)
Demà quan surti d'un exàmen de la uni que tinc aniré a fer-me un auto-test aviam com estic  :yipi:

Fundint!!!!

13 Jun 2008 01:34 #8 per pejpej (Visitant)
Pol me alegra que te engancharas al asunto del trote justamente en el memorial Santi Centelles, enorme personaje que fue de la vida asociativa y ciudadana de Terrassa y que entre otras cuestiones batallo de lo lindo para lo que ahora es el parque de Vallparadis, ni mas ni menos que el segundo parque urbano mas grande de Europa. Terrassa tiene muchas y muy buenas alternativas de trote sano, no en vano esta rodeada de verde y bosque por todas partes, singularmente por el parque natural de Sant LLorenç y Serra de l´Obac por donde trnscurrira parte de la cursa que los correcats organizan con salida desde Vacarisas. Creo que se me nota que naci en la antigua Egara amurallada y aunque ahora estoy en la Barcino del agobio y el contamine, sigo siendo de bona raça, de Terrassa.

13 Jun 2008 14:24 #9 per Pol TRS 25 (Visitant)

Pol me alegra que te engancharas al asunto del trote justamente en el memorial Santi Centelles, enorme personaje que fue de la vida asociativa y ciudadana de Terrassa y que entre otras cuestiones batallo de lo lindo para lo que ahora es el parque de Vallparadis, ni mas ni menos que el segundo parque urbano mas grande de Europa.

La verdad es que nos quejamos siempre por algo pero Terrassa tiene en su entorno unos espacios preciosos.
Merci por las referencias de Sant Centelles, realmente tenia nociones de quién era, pero se agradece siempre saber algo más.
En fin, aunque estés en Bcn tampoco puedes quejarte, correr por la playa es un entrenamiento perfecto ;) jeje
Asta ahora

Fundint!!!!

13 Jun 2008 15:29 #10 per llança (Associat/da)

En fin, aunque estés en Bcn tampoco puedes quejarte, correr por la playa es un entrenamiento perfecto ;) jeje

Sobretodo con tanga :mdr:

13 Jun 2008 16:18 #11 per xam (Visitant)
Hola Pol,

Possiblement ens hem creuat alguna vegada per Vallparadis ja que jo sóc una de les ànimes que va a trotar per allà cada vespre (a partir de les 20,30h. aprox.). Jo em vaig enganxar a això fa uns 9 mesos.

Per cert, tal com t'ha dit en Korfbaler t'has d'apuntar a la de Vacarisses, l'altre dia vam anar a fer un entrenament amb ell mateix i 4 o 5 mes i t'asseguro que si fas 10 Kms. en 52' no tindras cap tipus de problema en fer-la, és qüestió de regular-se una mica i prou!!!!  :rofl:

Bé, si algun dia ens podem conèixer i fins i tot entrenar junts...serà un plaer.

Salut

13 Jun 2008 21:21 #12 per Pol TRS 25 (Visitant)

Hola Pol,

Possiblement ens hem creuat alguna vegada per Vallparadis ja que jo sóc una de les ànimes que va a trotar per allà cada vespre (a partir de les 20,30h. aprox.). Jo em vaig enganxar a això fa uns 9 mesos.

Bé, si algun dia ens podem conèixer i fins i tot entrenar junts...serà un plaer.

Salut

Hola Xam! Segurament que si, jo intento saludar sempre als corredors que em venen de cara, encara que no tots tenen forces per contestar.. jeje
Ara vinc de fer un 8km, visc a Sant Pere Nord, i acostumo anar també a anar fins a Can Roca, pujar al Sanatori, anar fins l'Egara, baixar per la carretera de Matadepera i perdre'm segons les forces pel polígon que segueix.
A partir de dilluns aniré a fer els últims tests de cara a Vacarisses, així que podem anar a fer uns km per Vallparadís si vols al vespre.
Sinó, ja ens creuarem i ens saludem.
Fins ara!!  :yipi:

Fundint!!!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats